Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

עזוב זו מנטליות רוסית של "אנחנו חצבנו סלעים בגולאג וזה הפך אותנו ליותר חזקים וחכמים מכולם". שחרר. אין אפשר לנצח את זה. 

הודעות כאלה בלי הדיסקליימר המתאים יכולות להחשב בקבוצות חברתיות מסוימות כגזעניות ופוגעניות, ולא תמיד יהיה שם רוסי אחר שיבין אותך ויגן עלייך :lol: 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

עזוב זו מנטליות רוסית של "אנחנו חצבנו סלעים בגולאג וזה הפך אותנו ליותר חזקים וחכמים מכולם". שחרר. אין אפשר לנצח את זה. 

 

אני לא רוסי אם התכוונת אלי. אין לי שום קשר לרוסיה ולחבר העמים.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז אתה סתם מאלה שאוהבים לצקצק בלשונם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

וחושבים שהם יותר חכמים מכולם כי הם מנהלים איזה סגנון חיים סגפני שהרבה פעמים פוגע בהם יותר מאשר מועיל להם. מכיר מישהו שהקמצנות שלו גרמה לאשתו להתגרש ממנו, הוא גר אצל הורים שלו בגיל 40, רוכב על אופניים חשמליים לעבודה, לא היה בחו"ל 10 שנים, מסעדה הוא לא ראה שנים, אבל היי העיקר נשאר לו רק עוד 8 שנים לסיים את המשכנתא על דירה ביפו ד'. מה אני אגיד לך דפק את המערכת. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אממממ אם הבנתי אותך נכון אתה מצפה שהביורוקרטים, אלה שהמומחיות הגדולה ביותר שלהם בחיים זה להכניס הכל לקופסאות, לתכנן את הקופסאות ולשמור עליהן, פתאום יחשבו מחוץ לקופסא?

🤣

לדעתי הצנועה, לצפות מממשלה לקיים איזשהו תהליך של תכנון אסטרטגי (במנותק מהתפעול היומיומי הביורוקרטי של המערכת) זה לא לגמרי מופרך. אבל מה אני מבין, אני אנטי-ביביסט, אפילו לא מצליח להבין למה לחלק כסף לכולם זה רעיון כל כך מוצלח.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

וחושבים שהם יותר חכמים מכולם כי הם מנהלים איזה סגנון חיים סגפני שהרבה פעמים פוגע בהם יותר מאשר מועיל להם. מכיר מישהו שהקמצנות שלו גרמה לאשתו להתגרש ממנו, הוא גר אצל הורים שלו בגיל 40, רוכב על אופניים חשמליים לעבודה, לא היה בחו"ל 10 שנים, מסעדה הוא לא ראה שנים, אבל היי העיקר נשאר לו רק עוד 8 שנים לסיים את המשכנתא על דירה ביפו ד'. מה אני אגיד לך דפק את המערכת. 

לא יודע אם הייתי מגזים עד לשם, אבל אין ספק שזה מקרה קלאסי של "כל מי שנוסע יותר מהר ממני פסיכופת, וכל מי שנוסע יותר לאט ממני אידיוט".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

וחושבים שהם יותר חכמים מכולם כי הם מנהלים איזה סגנון חיים סגפני שהרבה פעמים פוגע בהם יותר מאשר מועיל להם. מכיר מישהו שהקמצנות שלו גרמה לאשתו להתגרש ממנו, הוא גר אצל הורים שלו בגיל 40, רוכב על אופניים חשמליים לעבודה, לא היה בחו"ל 10 שנים, מסעדה הוא לא ראה שנים, אבל היי העיקר נשאר לו רק עוד 8 שנים לסיים את המשכנתא על דירה ביפו ד'. מה אני אגיד לך דפק את המערכת. 

זה נשמע כמו סגנון חיים של בן אדם ולא בהכרח קמצנות.

 

לאכול במסעדות ולטוס לחו״ל זה דברים שלא כולם מתחברים אליהם.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ולגור עם ההורים בגיל 40 זה תחביב של חלק מהאוכלוסיה? חסכן וקמצן זה שני דברים שונים.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 16 דקות, pooh-bear כתב:

לדעתי הצנועה, לצפות מממשלה לקיים איזשהו תהליך של תכנון אסטרטגי (במנותק מהתפעול היומיומי הביורוקרטי של המערכת) זה לא לגמרי מופרך. אבל מה אני מבין, אני אנטי-ביביסט, אפילו לא מצליח להבין למה לחלק כסף לכולם זה רעיון כל כך מוצלח.

 

תכנון אסטרטגי זה לגמרי תפקיד של ממשלה.

אבל לא על זה דיברתי.

כדי שהשרים (שבינינו הם בורים בנושא וירוסים, וחלקם בורים בכלל) יוכלו לגבש איזה תכנון אסטרטגי, או אפילו טקטי, הם צריכים רעיונות מהאנשים שלא בורים בנושא הזה.

ואלה הפקידים במשרדים שלהם. זה נכון להתמודדות עם וירוס במשרד הבריאות או התמודדות עם משבר כלכלי במשרד האוצר.

 

כשהרעיונות המוצעים הם בתוך הקופסא, אין מה לצפות להחלטות מחוץ לקופסא, ההחלטות הן פועל יוצא של הרעיונות המוצעים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

ולגור עם ההורים בגיל 40 זה תחביב של חלק מהאוכלוסיה? חסכן וקמצן זה שני דברים שונים.

 

יש קו מאוד מאוד עדין בין שני אלו. הם לא כל כך שונים.

 

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

תכנון אסטרטגי זה לגמרי תפקיד של ממשלה.

אבל לא על זה דיברתי.

כדי שהשרים (שבינינו הם בורים בנושא וירוסים, וחלקם בורים בכלל) יוכלו לגבש איזה תכנון אסטרטגי, או אפילו טקטי, הם צריכים רעיונות מהאנשים שלא בורים בנושא הזה.

ואלה הפקידים במשרדים שלהם. זה נכון להתמודדות עם וירוס במשרד הבריאות או התמודדות עם משבר כלכלי במשרד האוצר.

 

כשהרעיונות המוצעים הם בתוך הקופסא, אין מה לצפות להחלטות מחוץ לקופסא, ההחלטות הן פועל יוצא של הרעיונות המוצעים.

שרים (פוליטיקאים בכלל) צריכים לכל היותר להחליט. אבל כדי שהם יחליטו, צריך שיהיו במשרד שלהם אנשים שהתפקיד שלהם הוא לתכנן, גם במישור הטקטי (מה ואיך עושים מחר בבוקר) אבל גם במישור האסטרטגי, וגם מחוץ לקופסה. אתה לא באמת חושב שבנושא איראן או חיזבאללה אין חשיבה מחוץ לקופסה, נכון? אז למה בנושא הקורונה וההתמודדות הכלכלית עם המגיפה זה נראה לך כל כך הגיוני?

 

אני לא חושב שאין אנשים מתאימים ואין רעיונות, אני חושב שהבעיה היא במטרות של הפוליטיקאים (או נכון יותר, פוליטיקאי, ביחיד) שמקבלים החלטות כרגע. אני גם חושב שזכותנו (וחובתנו) לדרוש את הדברים האלו, שבלעדיהם המדינה לא מתפקדת, ולהצביע למי שמממש את זה (ולא למי שלפחות לכאורה מהווה תחיבת עין באצבע של הצד השני, לכל היותר). אבל זה לשרשור הפוליטי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 12 דקות, SlowRide כתב:

ולגור עם ההורים בגיל 40 זה תחביב של חלק מהאוכלוסיה? חסכן וקמצן זה שני דברים שונים.

 

אני חושב שזה בגלל הגירושין ולא בגלל חסכנות על להחזיק דירה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

אני חושב שזה בגלל הגירושין ולא בגלל חסכנות על להחזיק דירה.

 

גר עם ההורים כדי שהשוכרים ישלמו את המשכנתא שלו ובינתיים הוא חוסך כל שקל בשביל לסגור את המשכנתא יותר מהר. 

 

אני לא אומר שאין ערך לחסכון. אני אומר שיש קו דק בין חסכון מועיל ובין סגפנות שפוגעת בהתפתחות שלנו בתור בני אדם. 

 

חו"ל יכול להיות בזבוז כסף וזה יכול להיות גם חוויה מדהימה שפותחת לנו את העיניים ומעשירה אותנו בתור בני אדם. 

 

תלוי איך מסתכלים על זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 דקות, pooh-bear כתב:
לפני 17 דקות, SlowRide כתב:

 

יש קו מאוד מאוד עדין בין שני אלו. הם לא כל כך שונים

חסכן בסוף משתמש בחיסכון, אבל קמצן לא. הוא פשוט מונע מעצמו דברים שאין לו בעיה להרשות לעצמו. הוא ימות בדירת שירוקלחת עם 3 מליון שקל בבנק.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 דקות, pooh-bear כתב:

שרים (פוליטיקאים בכלל) צריכים לכל היותר להחליט. אבל כדי שהם יחליטו, צריך שיהיו במשרד שלהם אנשים שהתפקיד שלהם הוא לתכנן, גם במישור הטקטי (מה ואיך עושים מחר בבוקר) אבל גם במישור האסטרטגי, וגם מחוץ לקופסה. אתה לא באמת חושב שבנושא איראן או חיזבאללה אין חשיבה מחוץ לקופסה, נכון? אז למה בנושא הקורונה וההתמודדות הכלכלית עם המגיפה זה נראה לך כל כך הגיוני?

 

כי אופי הפעולות (או יותר נכון הנראות שלהן) הוא שונה.

אופי הפעולות במשרד הבריאות, הכלכלה והאוצר הוא פומבי (שזה בגדול טוב לנו, אחרת איך היינו יודעים למשל על הכוונה של פרץ להטיל היטל על ייבוא מלט טורקי? או על הכוונה של ביבי לחלק כסף עכשיו?).

אופי הפעולות במשרד הבטחון או משרד רה"מ (בתחומים הביטחוניים) הוא מוסתר.

 

בגדול אופי פומבי זה טוב אבל זה מייצר הון אנושי שהוא בגדול חסר מעוף או יכולת חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות וכו'.

אופי מוסתר זה פחות טוב (אבל נדרש בתחומים ביטחוניים), אבל מצד שני מאפשר (ולא מייצר! נותן פוטנציאל בלבד) לפתרונות מורכבים, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא וכו'.

 

לפני 14 דקות, קאררה כתב:

הבעיה שפוליטיקאים בוחרים במכוון שהאנשים שסביבם יהיו בורים. 

 

בגדול לכל פוליטיקאי עם תאריך תפוגה (כמו בישראל) טוב שהאנשים שסביבו יהיו בורים.

ככה הוא "ראש לשועלים", ומצד שני תאריך התפוגה שלו יגיע (בד"כ) לפני הקריסה הגדולה של שטות כלשהי שעשה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...