Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הן נועדו לאפשר לך למצוא עבודה, לא לחפש עבודה.

 

אתה מבין שהקיצבאות האלה יוצאות מהכיס של כל אחד מאיתנו, כן? אין עץ כסף.

עריכה אחרונה על ידי BarryG
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 34 דקות, halperin96 כתב:

אני חושב שזה טרלול לתת לאנשים קצבה דינאמית.

תן לי תאריך סופי,שאני אדע אם להתפשר על מקום עבודה או שכר או שיש לי זמן לחפש.

 

איך אני אמור לתכנן את החיים שלי עם משחקים סטטיסטיים של בט"ל/למ"ס?

 

בשלב זה אין שינוי באתר של בט"ל.

הארכת תשלום דמי האבטלה עד ל- 16.8 למי שנגמרו ימי הזכאות

מי שנגמרו לו ימי האבטלה מ- 1.3.20 ואילך, וכן מי שנגמרו לו ימי האבטלה לפני 1.3.20 והפסיק לעבוד מ-1.3 עד 16.8 - נאריך לו את תקופת הזכאות לדמי אבטלה עד ל-16.8.20.
שימו לב, המשך התשלום יהיה אוטומטי למי ששנת האבטלה שלו עדיין בתוקף, וגם למי שהסתיימה שנת האבטלה מ-1.3.20 ואילך. 
כלומר, מובטלים שקיבלו דמי אבטלה בזמן משבר הקורונה, ושנת האבטלה שלהם הסתיימה לאחרונה, לא יצטרכו להגיש תביעה חדשה. אנחנו נערכים לחדש לכם את התשלום באופן אוטומטי, אם עדיין לא חזרתם לעבודה. נעדכן אתכם בהמשך על מועד התשלום.

תשלום דמי אבטלה למי שסיים את ימי הזכאות שלו בחודשים ינואר ופברואר 2020

מי שנגמרו לו ימי האבטלה בינואר או בפברואר 2020 ולא חזר לעבודה - יקבל דמי אבטלה מ- 1.7.20 עד 16.8.20.
לקבלת דמי האבטלה יש להתייצב אונליין באתר שירות התעסוקה.

שימו לב, התשלום יהיה באופן אוטומטי למי שהתייצב בשירות התעסוקה במהלך חודש יולי, ואין צורך להגיש תביעה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 7 דקות, BarryG כתב:

 

אתה מבין שהקיצבאות האלה יוצאות מהכיס של כל אחד מאיתנו, כן? אין עץ כסף.


Al Bundy is not going into the gutter owing $50,000. I’m going into the gutter owing a $100,000! 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה צריך להיות ככה שבחודש הראשון מקבלים 70%, בשני 60%, בשלישי והלאה זה 50% עד שמצאת עבודה. לא לתת לאנשים כסף שיאפשר להם להמשיך לשבת בבית ולגרבץ על חשבון הברון. 

מעבר לזה הם רוצים לחלק לכולם 750 שקל. זה מזכיר את הסצנה ב"עולם המים" על הספינה שהוא זורק להמונים פחיות עם חול ומבטיח להם שיגיעו ליבשה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

 

הן נועדו לאפשר לי לחפש עבודה במשך תקופה.

לפי התקופה שהקצו לי אדע כמה אני יכול להיות בררן.

אם יש לי 10 חודשי אבטלה אין לי שום סיבה לקחת את העבודה הראשונה שמציעים לי.

 

אני לא חושב שאתה צריך להתפשר.

אני התפטרתי מהעבודה שניה לפני הקורונה כי רציתי לשדרג את התנאים,

הייתי ב5 ראיונות עבודה, כולם הסכימו לתנאים שביקשתי, וביקשתי.

זה לפחות מהניסיון שלי. 

פורסם
לפני 14 שעות, halperin96 כתב:

זה לא ככה במפעלים.

הכי הרבה שאני מכיר שמשלמים למפעילי מכונה זה 36-38.

ומדובר במפעלים גדולים יחסית.

 

למכונאי אחזקה משלמים 45-50 לשעה.

היום עובד כללי ללא שום ידע או כישורים מיוחדים מתחיל ב 32.  אנשים עם ידע מקצועי או כאלה שיהיה להם ידע מקצועי אחרי הכשרה קצרה מקבלים את הסכומים האלה מהסיבה הפשוטה שאם אני לא אשלם למישהו שאני הכשרתי על חשבוני את מחיר השוק לעובד מקצועי הוא פשוט לא יישאר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001337192

 

אני מסכים ישראלים יעשו הכל בשביל לשמור על הדירה, אבל יהיו לכך השלכות קשות על הכלכלה כתוצאה מצמצום משמעותי בסעיפים אחרים בתקציב המשפחתי.

בבנקים משוכנעים: "לא יהיה פה משבר משכנתאות. הישראלים יעשו הכול כדי לשמור על הבית"

בעיני מנהלי התחום בבנקים, שוק המשכנתאות הצליח עד כה לחמוק מגלי ההדף של המשבר הכלכלי • האנשים שעדיין עובדים ואפילו אלה שבחל"ת זמני ממשיכים להגיש בקשות להלוואות, רוב מקפיאי התשלומים חזרו לשלם, והם עצמם, הבנקים, לא יזרקו אף אחד מהבית

 
פורסם
לפני 56 דקות, Night Driver כתב:

היום עובד כללי ללא שום ידע או כישורים מיוחדים מתחיל ב 32.  אנשים עם ידע מקצועי או כאלה שיהיה להם ידע מקצועי אחרי הכשרה קצרה מקבלים את הסכומים האלה מהסיבה הפשוטה שאם אני לא אשלם למישהו שאני הכשרתי על חשבוני את מחיר השוק לעובד מקצועי הוא פשוט לא יישאר.

 

אין ספק.

לא מבין למה אנשים לא הולכים לעבוד...אפשר לחיות לא רע משכר בסיס של 50 לשעה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, halperin96 כתב:

אין ספק.

לא מבין למה אנשים לא הולכים לעבוד...אפשר לחיות לא רע משכר בסיס של 50 לשעה.

 

תוך כמה שנים מגיעים ל-50 שקל לשעה? באילו תחומים? מה אחוז הנשירה? איזה אפיקי קידום הוא מציע? איזה אלטרנטיבות יהיו לאותו עובד עוד 10 שנים אחרי שהוא יפלט מהשוק בגלל אוטומציה/רגולוציה/תחרות מול המזרח הרחוק? בקיצור יש סיבות למה כמעט אף אחד לא הולך לעבוד במקומות האלה למעט עולים בני 50-60 מברית המועצות שנמצאים בסוף הקריירה שלהם וכל מיני מסכנים מעיירות פיתוח. שכר הוא רק סעיף אחד מתוך רשימה ארוכה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

תוך כמה שנים מגיעים ל-50 שקל לשעה?

שנה שנתיים.

ציטוט

באילו תחומים?

תחום האחזקה נניח.

ציטוט

מה אחוז הנשירה?

למה שתנשור?

ציטוט

איזה אפיקי קידום הוא מציע? 

אולי ראש צוות אם המקום גדול,ואם לא אז אתה פשוט עושה את התפקיד שלך בלי קידום.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

שנה שנתיים.

 

סביר. 

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

למה שתנשור?

 

כי מדובר בעבודה קשה בסביבה חמה, רועשת ומלוכלכת בתמורה לשכר בינוני במקרה הטוב וכמעט ללא אופק קידום. 

 

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

אולי ראש צוות אם המקום גדול,ואם לא אז אתה פשוט עושה את התפקיד שלך בלי קידום.

 

אז אתה נתקע על 50 שקל לשעה בשנת 2020 מספיק לסגנון חיים די בסיסי. 

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי מדובר בעבודה קשה בסביבה חמה, רועשת ומלוכלכת בתמורה לשכר בינוני במקרה הטוב וכמעט ללא אופק קידום. 

אתה שוכח שלא כולם מהנדסים ומתכנתים וזו בערך תקרת השכר.

בנוסף אחרי נוספות וכוננויות אתה מגיע לשכר סבבה.

אני לא יודע מתי בפעם האחרונה היית במפעל שמכבד את עצמו,כנראה שמעולם לא-אבל רובם ממוזגים.

גם העבודה היא לא כזו קשה,זה לא קל כמו להזיז ניירת ממקום למקום על השולחן,אבל אתה גם לא סוחב שום דבר.

 

אתה מדבר ביותר מידי בטחון על תחום שלא היית בו שניה בחיים שלך,תנסה לשמוע לא רק את עצמך.

 

לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

אז אתה נתקע על 50 שקל לשעה בשנת 2020 מספיק לסגנון חיים די בסיסי. 

זה יותר ממה שהרוב עושים.

תבדוק לי מה החציון שוב...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בלי קידום זה לא אומר בלי העלאה במשכורת עד הפנסיה.

יש אנשים שאוהבים עבודה פיזית, לא מתאים להם לשבת כל היום במשרד ממוזג ולשרוף את העיניים מול מסכי מחשב.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...