Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתי, יש לך סימוכין לעניין החלפת שמן ב TCT?
לפני מספר שבועות הוצאתי את הרכב מטיפול 60k ענק (מסננים, נוזלים, טיימינג, מותחנים, תושבת מנוע וכו').
לא ראיתי באף מקום בספר הרכב איזכור להחלפת שמן תמסורת. שאלתי גם את המכונאי והוא אמר שלא מכיר שמחליפים את השמן. לדבריו זה כמו בתיבה ידנית ואמור לשמש לאורך כל חיי הרכב.

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
בתאריך 7.5.2020 בשעה 17:16, moranbh כתב:

היי חברים
אני מעוניין לרכוש 208gti ויש לי לא מעט חשש על גודל והנגישות בתוכו כאשר יהיה תינוק (כרגע אין אבל מקווה שבקרוב יהיה).

אשמח לשמוע מניסיונכם הרב עד כמה זה נורא או לא, ואם כן, מה האלטרנטיבות שהייתם ממליצים.

 

תודה!

 

דובר כבר בעבר.

גדלתי תינוקת עם קליאו ספורט, ולמרות שהיה עוד רכב 4 דלתות בבית, נסענו לרב בקליאו. דלת קדמית ארוכה מאפשרת לכרוע עם הפנים לכיוון אחורי הרכב,, להשעין את הגב שלך על החלק האחורי של משענת הכסא הקדמי, ובקלות לשלוף את התינוק מהעגלה ולשים בכסא (יחסית בקלות...). היה לי יותר נוח מלהתכופף ולהכניס באוטו עם דלת אחורית.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 1 שעה, Muzic4Ever כתב:

איתי, יש לך סימוכין לעניין החלפת שמן ב TCT?
לפני מספר שבועות הוצאתי את הרכב מטיפול 60k ענק (מסננים, נוזלים, טיימינג, מותחנים, תושבת מנוע וכו').
לא ראיתי באף מקום בספר הרכב איזכור להחלפת שמן תמסורת. שאלתי גם את המכונאי והוא אמר שלא מכיר שמחליפים את השמן. לדבריו זה כמו בתיבה ידנית ואמור לשמש לאורך כל חיי הרכב.

Sent from my PH-1 using Tapatalk
 

הסימוכין שלי זה מיכאל מת"א :)

בבראבו שהיתה של אשתי הוא אמנם לא טיפל (כי להביא שתי מכוניות מהצפון אליו היה לא מעשי והגיוני), אבל חזר ואמר לי שהחלפת השמן לפחות כל 60 אלף מקל על המשאבה ומאריך את חייה.

שווה לשאול אותו אם זה גורף כי אני לפחות לא שמעתי על מה שאתה אומר לגבי ה-tct.

בטיפול במוסך מרשת היבואן, הייתי ממש צריך לבקש שיחליפו את השמן. 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אוקי. אז מיכאל זה המכונאי שמטפל גם אצלי :)

ובמקרה אותו אחד שאמר שהוא לא מכיר שום הוראה לגבי החלפת שמן ב TCT. יכול להיות שהתכוון רק להחלפה רק בתיבה החד מצמדית. אולי שם יש הוראה כזו... לא ממש מכיר אותה.

  • רעיון טוב! 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

  • אחראי פורום
פורסם

אז קבלו ביטול על ההודעה שלי קודם. מיכאל מדבר על זה בכזאת קשיחות שאולי הבנתי שזה גורף לכל הרובוטיות ולא רק לחד מצמדיות.

מבחינתי הוא (וגיא מאוטו איטליה) הסמכות העליונה ואת האיטלקיות שלי תיחזקתי לפי ההוראות שלהם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כל הקפצה של תגובה חדשה מגבירה לי את החשק להתחדש בג׳ולייטה :)

למרות שעברתי מרורים עם בראבו רובוטית :(

 

פורסם

אין לי ניסיון כזה אבל מהניסיון שלי עם ילדים זו העצה שלי:
לא הייתי מוכר רכב 3 דלתות אם היה לי. הייתי מנסה. אבל בטח לא הייתי קונה כזה עם ציפייה לתינוק. אלא אם אתה ממש חם על הרכב ויש לך עסקה כדאית בדרך

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

תנסה פשוט, חפש סלקל מחבר, שים בו 4-6 ק"ג ונסה להכניס לרכב ולחגור. אם אין לך, לך לסוכנות רכב ועשה זאת שם. תוכל לקבל מושג. אם אתה צעיר ובריא אז אין בעיה, אם אתה עם בעיות גב - לא קל.
תינוק זה לא אבטיח שמניחים פעם אחת מוציאים פעם אחת.
יושבים לידו. הוא עושה קקי באמצע הנסיעה וכו' וכו

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מי מכיר טוב את ה 208gti ורוצה לבוא איתי לראות אחת כזאת (איזור מרכז)? אין לי מושג מה לבדוק ואיך לדעת שהרכב במצב טוב לפני שאני לוקח לבדיקה.

פורסם

דווקא כשהתינוק בסלקל, לא נורא בכלל בעיני. הסתדרנו יפה עם הגולף 3 דלתות. וגם אם טיפה יעיק, הפיצוי שתהנה מהרכב ולא תיסע בבייבימוביל.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...