Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביחס לפיקנטו זו קפיצת מדרגה מטורפת.

יש כאן בעלי ג'ולייטה בפורום, חכה לתגובות שלהם, אך ממה שקראתי היא די אמינה ולא כמו 'אלפות של פעם'.

גם הגיר הרובוטי אמור להיות אמין וזריז (אולי לא כמו DSG, אבל בכל זאת...) ואם אתה בקטע של ידני זה בדר"כ מוזיל עלויות אחזקה בעת שחיקת מצמדים.

בנוסף, למי שאוהב, תיבת הילוכים ידנית מוסיפה חווית נהיגה.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 22 דקות, GR8Day כתב:

ביחס לפיקנטו זו קפיצת מדרגה מטורפת.

יש כאן בעלי ג'ולייטה בפורום, חכה לתגובות שלהם, אך ממה שקראתי היא די אמינה ולא כמו 'אלפות של פעם'.

גם הגיר הרובוטי אמור להיות אמין וזריז (אולי לא כמו DSG, אבל בכל זאת...) ואם אתה בקטע של ידני זה בדר"כ מוזיל עלויות אחזקה בעת שחיקת מצמדים.

בנוסף, למי שאוהב, תיבת הילוכים ידנית מוסיפה חווית נהיגה.

האמת שלא נהגתי על ידני המון שנים אבל בא לי לנסות להתרגל....פשוט יש לי טראומה מגיר רובוטי של פיאט בראבו אז מפחד לחזור על אותה טעות עם הג'ולייטה למרות שיודע שזה לא בדיוק אותו גיר אבל עדיין רובוטי.

פורסם

הרובוטי בבראבו הוא עם מצמד אחד ולכן אנשים שונאים אותו. לא כולם, אבל הרבה...

בג'ולייטה זה דו-מצמדי. ההחלפות הרבה יותר חלקות ואין את ה'חורים' המעצבנים בין ההילוכים, עם תחושה של תלמיד בשיעור הנהיגה הראשון שלו שמנסה להחליף הילוכים בגיר ידני.

תעשה סיבוב ותראה אם אתה מתחבר.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 2 דקות, GR8Day כתב:

הרובוטי בבראבו הוא עם מצמד אחד ולכן אנשים שונאים אותו. לא כולם, אבל הרבה...

בג'ולייטה זה דו-מצמדי. ההחלפות הרבה יותר חלקות ואין את ה'חורים' המעצבנים בין ההילוכים, עם תחושה של תלמיד בשיעור הנהיגה הראשון שלו שמנסה להחליף הילוכים בגיר ידני.

תעשה סיבוב ותראה אם אתה מתחבר.

האמת שאתה צודק, אולי כדאי שאני אנסה לעשות סיבוב על הרובוטי והידני ואדע מה מתאים לי.

פורסם
לפני 11 דקות, moranbh כתב:

האמת שלא נהגתי על ידני המון שנים אבל בא לי לנסות להתרגל

אל דאגה. תתרגל תוך דקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, GR8Day כתב:

בהצלחה רבה!

אל תשכח לעדכן אותנו בתוצאות...

ברור!!

לפני 1 דקה, sperial כתב:

אל דאגה. תתרגל תוך דקות.

כן גם אני חושב!

פורסם

תקנה רכב שאתה מתחבר אליו ונהנה לנהוג בו. הדלתות יותר גדולות ורחבות ב-3 דלתות כך שהרכב פתוח יותר לרוחב וקל מאוד לקפל כיסא קדמי.

פורסם

אם יש שני רכבים בבית זה לא נורא.

ברכב שלי (BRZ) מסיע את הילד לגן, לנסיעות משפחתיות לוקחים את הרכב של אישתי.

 

פורסם
לפני 1 דקה, o.r כתב:

אם יש שני רכבים בבית זה לא נורא.

ברכב שלי (BRZ) מסיע את הילד לגן, לנסיעות משפחתיות לוקחים את הרכב של אישתי.

 

זה גם מה שאני חשבתי....ואם מדובר על תינוק? שמת את הכסא שלו במושב הקדמי? או מאחורה וכל פעם צריך לקפל את המושב?

פורסם

רכשתי את הרכב כשהתינוק היה בן חודש, יושב לידי במושב הקדמי נגד כיוון הנסיעה עם כרית אויר כבויה.

פורסם
לפני 1 שעה, o.r כתב:

רכשתי את הרכב כשהתינוק היה בן חודש, יושב לידי במושב הקדמי נגד כיוון הנסיעה עם כרית אויר כבויה.

וזה בעקרון בטיחותי? זה בתקן?

פורסם
Just now, o.r כתב:

השאלה היא על הישיבה במושב הקדמי? זה חוקי ותקין, חובה לכבות כרית אויר.

 

 

הבנתי!
טוב עכשיו אני עוד יותר מבולבל....כי כבר דיי ירדתי מ3 דלתות וננעלתי על ג׳ולייטה ידני.

ההתלבטות הראשונית שלי היתה הין אבארט לבין 208gti.

לפי דעתי האבארט ממש יורדת מהאופציות כי היא ממש קטנה ואני נשאר עם 208gti ו- ג׳ולייטה.

צריך לנהוג על שתיהם ולהבין מה יותר מתאים לי.

פורסם

את האבארט הייתי מוריד מהפרק: תא מטען לא יספיק לעגלה, ונוחות הנסיעה היא על גבול הטלטול לתינוק (בהומור).

קצת קשה להשוות שני רכבים מקטגוריות שונות (ג'ולייטה משפחתית קומפקטית ו208 סופרמיני)

ג'ולייטה רכב מעניין במחיר הנכון, לטעמי דווקא גרסת ה120 היא עם הראש השקט ביותר. ה-170 היא מולטיאייר, סך הכל אמינה אבל אם חלילה תהיה תקלה במולטיאייר זה כמה אלפים בודדים.

208 מצוינת אבל היו שנתונים מומלצים יותר למנועים, כדאי לחכות שחכמי הפורום יענו לגבי זה.

×
×
  • תוכן חדש...