Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב, ברשותי פיג׳ו 307 מנוע 1.6 אוטומט שנת 2007 127 אלף ק״מ, שרכשתי לפני מספר חודשים מיד ראשונה, 
האישה המבוגרת לא שמה לב לצריכת דלק מוגזמת לטענתה, יתכן כי רוב הנסיעות שלה היו בין ערים כפי שאמרה. 

בכל מקרה בדקתי את העניין בעזרת מיכל מלא עד קליק ראשון, נסיעה של 100 ק״מ ותדלוק נוסף באותה המשאבה עד קליק ראשון. 
מחוץ לעיר יצא 1\14, ובתוך העיר 1\7 - 1\8 (בשתי הבדיקות הנסיעות היו ללא מזגן).
אני נוסע מאוד רגוע, בלי ״פתיחות״ וכד׳, אפילו באחת הבדיקות בעיר נסעתי עם העברה ידנית של ההילוכים (טריפטוניק), אך זה גם לא שינה הרבה. 

ככל הנראה שהטרמוסטט לא עובד (המנוע מתקרר מהר מאוד) ואם הוא קיים אז כנראה על מצב פתוח, 
במקרה הזה חשבתי שיכול להיות שנסיעות קצרות בעיר על מנוע קר יכולות לגרום לצריכה מוגברת של דלק, 
אם כי שללתי את האפשרות הזו אחרי שנסעתי כ-4 שעות רצוף עם טמפרטורה קבועה של 90 מעלות בעיר, עם אותה צריכת דלק. 

האפשרות השנייה שחשדתי זה אולי יש נזילה של דלק, גם מהסיבה שאיך זה הגיוני הצריכה המוגזמת הזו כשמחוץ לעיר זה פי 2 פחות, 
וגם מהסיבה שיש לי בצג נתונים, אפשרות לראות ממוצע של צריכת הדלק, ושמתי לב שכשהרכב מותנע ופשוט עומד במקום זה יורד ב-0.1 כל 20 שניות, 
לא יודע מה הסיבה לזה אבל מאוד מוזר מכיוון שאני חושש שמה שהוא מראה אכן נכון.
 
שמתי קרטון בצבע לבן מתחת לרכב לאורכו ועמדתי כחצי שעה - שעה עם רכב דולק על מנוע יחסית קר, לא מצאתי אף כתם על הקרטון או לידו, 
בנוסף שאין ריח של דלק בזמן נסיעה (למקרה שהוא נשרף לפני שמגיע לרצפה), והצג כן הראה ירידה של 0.1 כל 20 שניות בערך. 

לא יודע מה עוד לבדוק, אשמח לעצות והאם שווה ללכת למכון המתמחה בזה, 
אני ירושלמי אבל מדי פעם מגיע לפתח-תקווה, אם יש המלצות למכון אשמח לדעת מה רצוי לדעת לפני כמו מחירים ולמה לשים לב וכד׳ 

אודה על כל עזרה ורעיון בפיתרון הבעיה 

תודה מראש 

 

עריכה אחרונה על ידי ATok
פורסם (נערך)

האוטו הזה די שתיין בתוך העיר, זאת צריכת דלק יחסית הגיונית (יותר ה 1/8).

אתה יכול לנקות מצערת וחיישן מאפ, זה יכול לשפר קצת את הצריכה אולי.

ותחליף טרמוסטט. יש לי אחד חדש כזה ללא שימוש דרך אגב, אבל אני מאיזור חיפה.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
  • אהבתי 1
פורסם

אני עם רכב דומה (שנת 2003) ועם צריכת דלק דומה בבין עירוני. במשולבת (בוקר עם פיזור ילדים ואז נסיעה לעבודה - רמת גן - נתב"ג) אכן צריכת הדלק לא מדהימה. 

 

משוקלל אצלי יוצא בסביבות 1:11 אבל אני נוסע רגוע בשביל זה ואני לא גר בירושלים ההררית.

 

אגב, אם תצטרך תרמוסטט לרכב, גם לי יש אחד מיותר שלא משתמש בו.

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לי היה את הרכב הזה בצורת סטיישן בליסינג 

שתה בנסיעה מעורבת 1 ל 8.5 עד 9.

מסכים עם הקודמים שהציעו לא לחפש בעיה שאיננה קיימת

  • אהבתי 1
פורסם

הכל תקין אצלך.

 

נוסע ברכב שבו המנוע כמו שלך - פיג'ו 207 1,600 / 120 כ"ס אוטומט. 

כל הנסיעות ונתוני צריכת הדלק שלי רשומות מיום רכישת הרכב כחדש ועד נכון להיום: 38,800 ק"מ.

כולל הגדרת אפיון סוג הדרכים שהרכב נסע ממועד מילוי מיכל הדלק.
אופי הנהיגה שלי מתון וזאת בהתאם לגילי שמצריך בידוד ביתי בתקופה זו.

בנסיעות בין עירוניות צריכת הדלת מדודה במשאבה היא: 14.5 עד 15.5 ק"מ לליטר (טיולים).

 

בנסיעה משולבת בין עירונית ועירונית צריכת הדלת מדודה במשאבה היא: 10.5 עד 12.5 ק"מ לליטר (עבודה).

 

בנסיעה עירונית ברחבי גוש דן (לא בתוך תל אביב) או בפקקים אלה נסיעות קצרות לקניות בקניון, 

צריכת הדלת מדודה במשאבה היא: 7 עד 9 ק"מ לליטר (יציאה לפנסיה).

הרכב מט

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

תיקון קטן, מנוע 120 כ"ס בפיז'ו 207 הוא לא אותו מנוע כמו בפיז'ו 307. 

 

לא דומה ולא קרוב, אחר לגמרי. 

 

שניהם לא חסכוניים בנסיעה עירונית, כך שכל היתר נכון.

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...