Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברצוני לבצע מבחן תיאוריה בעבור רישיון C1, הוצאתי טופס ירוק, מחתים השבוע רופא משפחה+אופטימטריס מורשה.

האם לאחר מכן אוכל להירשם ולהגיע למבחן תיאוריה? אפילו לפני שנרשמתי לבית ספר נהיגה כלשהו....

 

תודה רבה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

1. אחרי חתימה של רופא, אתה צריך חתימה של משרד הרישוי. בגלל הקורונה, תצטרך לברר מה הסטטוס של משרד הרישוי.

2. אחרי החתימה של משרד הרישוי ניתן לגשת לתיאוריה. אפשר להירשם באתר, לקבוע מועד ולשלם בכרטיס אשראי, אבל אין חובה להירשם.

ניתן להתייצב במקום, לשלם ולעשות את הבחינה.

3. תבדוק מתי מקום הבחינה פתוח, יש מקומות שפתוחים יום כן יום לא. ואם אתה משלם במזומן, ממליץ לבוא עם סכום מדויק.

 

https://www.gov.il/he/Departments/Guides/driving_license_in_israel

פורסם
בתאריך 26.4.2020 בשעה 16:32, Legend כתב:

1. אחרי חתימה של רופא, אתה צריך חתימה של משרד הרישוי. בגלל הקורונה, תצטרך לברר מה הסטטוס של משרד הרישוי.

2. אחרי החתימה של משרד הרישוי ניתן לגשת לתיאוריה. אפשר להירשם באתר, לקבוע מועד ולשלם בכרטיס אשראי, אבל אין חובה להירשם.

ניתן להתייצב במקום, לשלם ולעשות את הבחינה.

3. תבדוק מתי מקום הבחינה פתוח, יש מקומות שפתוחים יום כן יום לא. ואם אתה משלם במזומן, ממליץ לבוא עם סכום מדויק.

 

https://www.gov.il/he/Departments/Guides/driving_license_in_israel

 

מעניין אם התהליך שמופיע בלינק הוא רק לבן נוער שמתחיל את התהליך להוצאת רישיון נהיגה או שזה גם לנהג ותיק שמעוניין להוסיף דרגת C1 לרישיון.

באישור של משרד הרישוי מצויין:

ציטוט

הגעת אחד ההורים עם ספח תעודת הזהות של ההורה והמבקש והטופס הירוק (רש"ל 18).

 

לדעתי מה שמצויין בלינק זה רק לבן נוער ולא, נניח, לאזרח בן 21 לדוגמא שהוא לא זקוק לאישור של ההורים שלו.

 

 

פורסם
בתאריך 26.4.2020 בשעה 16:32, Legend כתב:

1. אחרי חתימה של רופא, אתה צריך חתימה של משרד הרישוי. בגלל הקורונה, תצטרך לברר מה הסטטוס של משרד הרישוי.

2. אחרי החתימה של משרד הרישוי ניתן לגשת לתיאוריה. אפשר להירשם באתר, לקבוע מועד ולשלם בכרטיס אשראי, אבל אין חובה להירשם.

ניתן להתייצב במקום, לשלם ולעשות את הבחינה.

3. תבדוק מתי מקום הבחינה פתוח, יש מקומות שפתוחים יום כן יום לא. ואם אתה משלם במזומן, ממליץ לבוא עם סכום מדויק.

 

https://www.gov.il/he/Departments/Guides/driving_license_in_israel

 

תודה רבה,

יש לי טופס חתום ע"י רופא + אופטימטריס.

מדוע אני צריך ללכת למשרד הרישוי? אי אפשר ישר להירשם לתיאוריה?

תודה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

האם הרישיון הוא בנוסף לרישיון קיים? אם כן, לדעתי אין צורך במשרד הרישוי כמו שרשמתי מקודם.
יכול להיות שאני טועה ונהלים שונו וכל מי שצריך להוציא רישיון מכל גיל ומכל ותק מגיע למשרד הרישוי.

תנסה לבוא למבחן התאוריה. אם יקבלו אותך תדע שלא צריך.

תעדכן בהמשך.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

הוצאתי לפני חצי שנה בערך רישיון למשאית עד 12 טון לאחר שהיה לי רישיון לרכב פרטי 10 שנים בערך ועדיין היתה החובה הזאת לבוא למשרד הרישוי לפני התאוריה,

 שאלתי במשרד הרישוי שהגעתי להחתים אותם והאמת שהתשובה לא ממש סיפקה אותי "משרד הרישוי רוצה לבדוק שאתה כשיר להוציא את הרישיון" אם אני לא כשיר אז למה אתם לא לוקחים לי את הרישיון b?  זה הנהלים אדוני, 

בזבוז זמן של האזרח והפקידים.

פורסם
לפני 13 שעות, asix כתב:

 

מעניין אם התהליך שמופיע בלינק הוא רק לבן נוער שמתחיל את התהליך להוצאת רישיון נהיגה או שזה גם לנהג ותיק שמעוניין להוסיף דרגת C1 לרישיון.

באישור של משרד הרישוי מצויין:

 

לדעתי מה שמצויין בלינק זה רק לבן נוער ולא, נניח, לאזרח בן 21 לדוגמא שהוא לא זקוק לאישור של ההורים שלו.

 

 

 

לפני 3 שעות, idan10 כתב:

 

תודה רבה,

יש לי טופס חתום ע"י רופא + אופטימטריס.

מדוע אני צריך ללכת למשרד הרישוי? אי אפשר ישר להירשם לתיאוריה?

תודה.

בדצמבר 2019 הגעתי עם קרוב משפחה (בן 16.5, רצה להוציא רישיון B) למשרד הרישוי כדי לחתום על טופס ירוק שלו. לא נדרשה תעודת זהות של ההורים.

בינואר 2020 הגעתי למשרד הרישוי כדי לחתום על טופס ירוק C1, אחרי שיש לי רישיון B כבר כמה שנים.

למזלי, קבעתי תור מראש. כי בלי תור המאבטחים לא מכניסים אותך לסניף (פעם היית מגיע לסניף בבוקר, המאבטח היה אוסף מכולם טופס ירוק ונותן לפקיד שיחתום, עכשיו זה לא קיים, לפחות לא בסניף רחובות).

*מה שכתבתי רלוונטי לתקופה שטרם הקורונה.

מקווה שעזרתי.

פורסם
בתאריך 28.4.2020 בשעה 11:34, Legend כתב:

 

בדצמבר 2019 הגעתי עם קרוב משפחה (בן 16.5, רצה להוציא רישיון B) למשרד הרישוי כדי לחתום על טופס ירוק שלו. לא נדרשה תעודת זהות של ההורים.

בינואר 2020 הגעתי למשרד הרישוי כדי לחתום על טופס ירוק C1, אחרי שיש לי רישיון B כבר כמה שנים.

למזלי, קבעתי תור מראש. כי בלי תור המאבטחים לא מכניסים אותך לסניף (פעם היית מגיע לסניף בבוקר, המאבטח היה אוסף מכולם טופס ירוק ונותן לפקיד שיחתום, עכשיו זה לא קיים, לפחות לא בסניף רחובות).

*מה שכתבתי רלוונטי לתקופה שטרם הקורונה.

מקווה שעזרתי.

 

תודה.

ביצעת כבר שיעורי נהיגה בc1 ? מה סדר גודל עלויות שיעור נהיגה? ומכמה שיעורים מוגדר לעשות לפני בחינה?

תודה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...