Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבנת שגיאת DPF רנו פלואנס דיזל 2013


micam
שימו לב! השרשור הזה בן 1538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מנסה להבין מה הגורם לרצף שגיאות שאני מקבל בשבועים האחרונים.

 

הכל התחיל לפני שבועים, מילאתי בתחנת דלק חדשה בצפון שאני לא מכיר( לא בטוח שקשור)

, אחרי יום נדלקה לי מנורה check injection system, בלי שגיאות בסורק תקלות. גם לא פנדינג.

אחרי שבוע וחצי של נסיעה עם האזהרה הזו( ובלי שגיאות כל השבוע )נדלקה מנורה של עצור עם engine failure hazard בסורק תקלות שתי שגיאות הראשונה p471, שהגיעה ראשונה, אבל נעלמה והחליפה אותה שגיאה 242f.

רנו פלואנס דיזל 2013 שעבר מעל 300000.

 

 

Intake air pressure בסביבות 100 בסרק ועולה עד 220 כתלות בלחיצה על המצערת.

 

מה אני לא מצליח להבין איך שגיאה 471 חוזרת שניה הנעה( לאחר שהיא נמחקה באופן יזום)

 

האם החישן הזה לא מחזיר את ערכי intake air pressure, שעל פניהם נראים יציבים ותקינים, לפחות ברגע ההנעה.

 

הצעות כלשהן?

מה סדר הפעולות הנכון במקרה כזה?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב ששגיאה P0471 מתייחסת ללחץ בסעפת הפליטה, ולא ממש קשורה ליניקה.

המחשב מזהה לחץ גבוה מידי בסעפת הפליטה, יחסית לעומס המנוע באותו רגע.

זה יכול לנבוע מחסימה של מסנן החלקיקים, או מרכיב אחר של מערכת הפליטה. לחילופין יתכן כשל בחיישן לחץ פליטה, או בחיווט אליו.

לדעתי עם סורק גנרי לא תוכל לקרוא את הערכים של החיישן המדובר. נדרש סורק שמותאם לתוכנת הרכב.

תוכל לראות דוגמא לדיאגנוזה המדוברת בסרטון הבא

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב ששגיאה P0471 מתייחסת ללחץ בסעפת הפליטה, ולא ממש קשורה ליניקה.

המחשב מזהה לחץ גבוה מידי בסעפת הפליטה, יחסית לעומס המנוע באותו רגע.

זה יכול לנבוע מחסימה של מסנן החלקיקים, או מרכיב אחר של מערכת הפליטה. לחילופין יתכן כשל בחיישן לחץ פליטה, או בחיווט אליו.

לדעתי עם סורק גנרי לא תוכל לקרוא את הערכים של החיישן המדובר. נדרש סורק שמותאם לתוכנת הרכב.

תוכל לראות דוגמא לדיאגנוזה המדוברת בסרטון הבא

 

תודה יגאל, בזמנו פירסמת שקנית איזשהו מחבר odb מאיבאי, אבל הלינק כבר לא עובד.

יכול להגיד את השם? הכלי שאיתו עובדים בסרטון שצירפת יקר מדי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה יגאל, בזמנו פירסמת שקנית איזשהו מחבר odb מאיבאי, אבל הלינק כבר לא עובד.

יכול להגיד את השם? הכלי שאיתו עובדים בסרטון שצירפת יקר מדי :)

 

כפי שעניתי לך בפרטי, הכלי שבזמנו פרסמתי מיועד לפז'ו\סיטרואן, הוא לא כלכך רלוונטי לרנו.

לצערי אני לא מכיר כלי דומה לרנו.

אולי ניתן לרכוש ברשת חיקויים סינים של הסורק המקורי של רנו במחיר סביר, שווה בדיקה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה עם החיישן לחץ פליטה , הוא נמצא מאחורי צינור יניקת האויר ומחובר אליו צינור גומי , לפעמים הגומי נקרע

תפרק ותבדוק.

 

הוא נמצא מתחת למכסה מנוע בצד של הנהג?

 

 

האם אחד מהגרפים האלה מראה את לחץ הפליטה?ֿ

 

m121.jpg

 

הגרף התחתון של ה intake היה קשור בחישן שנמצא בכניסת האוירף כשניתקתי את החיישן הגרף התאפס. הערכים האלו תקינים או שאמורים להיות נמוכים יותר?

הגרף העליו השמאלי הוא לחץ הפליטה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא נמצא מתחת למכסה מנוע בצד של הנהג?

 

 

האם אחד מהגרפים האלה מראה את לחץ הפליטה?ֿ

 

[ATTACH=CONFIG]527290[/ATTACH]

 

הגרף התחתון של ה intake היה קשור בחישן שנמצא בכניסת האוירף כשניתקתי את החיישן הגרף התאפס. הערכים האלו תקינים או שאמורים להיות נמוכים יותר?

הגרף העליו השמאלי הוא לחץ הפליטה?

 

הגרף העליון השמאלי זה קריאה של חיישן כמות אויר בסעפת היניקה.

אף אחד מהגראפים\ערכים הללו לא קשור ללחץ בפליטה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרף העליון השמאלי זה קריאה של חיישן כמות אויר בסעפת היניקה.

אף אחד מהגראפים\ערכים הללו לא קשור ללחץ בפליטה.

 

 

אם ה DPF סתום, זה לא אמור לגרום ללחץ אויר בסעפת יניקה לעלות?ֿֿ

 

מנסה למצוא את הערכים התקינים של לחץ האויר בסעפת יניקה ולא ממש מוצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ה DPF סתום, זה לא אמור לגרום ללחץ אויר בסעפת יניקה לעלות?ֿֿ

 

לא בסידרי גודל שניתן לאבחן עם הסורק שיש בידך. בייחוד שהמנוע עדיין עובד, כלומר ישנה סתימה חלקית בלבד (אם בכלל זה הסיבה).

 

בכל אופן, לאבחן בעיות פליטה על ידי סממנים ביניקה זה לא שיטה טובה. יש למדוד את הלחץ בפליטה, קיצורי דרך לא יועילו

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי אתמול בבוקר פילטר דיזל, פילטר אוויר וקניתי תוסף לניקוי ב DPF.

 

השגיאות במחשב של הרכב נעלמו מיד (עוד לפני ששמתי את התוסף, אחרי החלפת בפילטרים) ובינתיים לא חזרו.

 

האזהרה בתצוגה של הרכב של check injection system נעלמה אחרי נסיעה של עשר דקות, ומאז לא חזרה.

 

נקווה שזה מאחורינו.

 

האם מישהו מכיר במקרה סורק לרנו שנותן נתוני DPF במחיר סביר?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדלקה לך בשלב כלשהו נורת DPF?

 

אחרי שאתה שם את התוסף, מומלץ לצאת לנסיעה מאומצת של שעה+ כדי לאפשר לתוסף לעבוד ולנקות את הפילטר כמה שאפשר.

 

אני טרם מצאתי סורק גנרי במחיר סביר שקורא נתוני DPF ברכבי רנו, אפילו סורק יקר יחסית של Foxwell מסדרה 6XX התגלה כחסר תועלת. נראה שאין תחליף לסורק מקורי.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1538 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...