Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, shaulch כתב:

רשום בספר הרכב שזה קיים אבל כרגע בבטא

 

כך זה בכל העולם. אני מניח שזה כסת"ח כדי שאף אדיוט לא יתבע אותם אם התמונה של הרכב שפגע בו יצאה מטושטשת ולא רואים את המספר. מכוניות שמיוצרות היום מגיעות עם כונן USB מהמפעל, אבל כתוב עליו שהוא לא כלול באחריות של הרכב.

https://electrek.co/2020/11/04/tesla-teslacam-sentry-mode-storage-device

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ניקו כפרה:

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסה להעריך עלות חודשית של מודל 3 (הגרסה הזולה) ל-3 שנים, ובנסועה שנתית של כ-40 אלף:

 

אגרת רישוי - כ-600 ש"ח

ביטוח - כ-7500 ש"ח

צמיגים - כ-1200 ש"ח בשנה

עלות הטענה (בהנחה ואין עמדת טעינה ביתית, ועבור טווח של כ-400 ק"מ ל"מיכל") - 7800 ש"ח בשנה

ירידת ערך (20% בשנה ראשונה ו-15% בשנתיים הבאות) - כ-25 אלף ש"ח בשנה

 

סך הכל כ-3500 ש"ח בחודש.

 

נשמע מחובר למציאות?

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, בוני03 כתב:

טסלה בעצם יכולה להיטען (טעינה איטית) בכל שקע ביתי בישראל של 220V?

 

כן, מה שהבנתי מ-YOUTUBE  - טעינת 16 ק"מ בשעה משקע רגיל של 220

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, בוני03 כתב:

טסלה בעצם יכולה להיטען (טעינה איטית) בכל שקע ביתי בישראל של 220V?

 

צריך שקע שנמצא במעגל יעודי, מה שנקרא "שקע כוח", כמו בכל מכשיר חשמלי שצורך הרבה הספק. כמו כן מומלץ לא להשתמש בכבל מאריך.

 

spacer.png

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, David32 כתב:

ניקו כפרה:

 

 

כן חשבתי שזה מצדיק שרשור משל עצמו למי שלא עקב אחרי החפריות פה. מסתבר שלא.

אולי שווה לערוך את הפוסט הראשון.

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, gadik6 כתב:

מנסה להעריך עלות חודשית של מודל 3 (הגרסה הזולה) ל-3 שנים, ובנסועה שנתית של כ-40 אלף:

 

לא בטוח שזה רכב נכון עבורך אם אין לך עמדת טעינה בבית, תחשוב טוב טוב על הנושא הזה. לגבי ירידת ערך? את זה אף אחד לא יכול לדעת. בשנה הבאה יהיו לדוגמה כבר רכבים חשמליים עם סוללות מצב מוצק, טעינה מהירה יותר ואורך חיים גדול יותר. עד כמה זה ישפיע על ערך הרכב? מי יודע אבל כנראה שתהיה לזה השפעה. אתה גם שוכח שאתה תמכור אחרי 3 שנים רכב עם 120 ק"מ ואתה מחשב לפי ישירת ערך סטנדרטית. בקיצור, החישוב שלך מאוד אופטימי (גם לא לוקח בחשבון מימון אם יש). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, ldti כתב:

אפשר גם שקע רגיל, עם מגבלה של שעתיים לפי הוראות חברת החשמל. אפשר גם לכוון את ההספק מהרכב, אם השקע לא עומד בעומס.

 

כמה כבר תטען בשעתיים, בפרט אם מפחיתים את ההספק? בארה"ב חובה להשתמש במעגל נפרד לטעינה של רכב חשמלי, אבל זו בעיה רק בשקעים של 120V. שקעים של 240V ממילא חייבים להיות במעגל נפרד.

חוץ מזה, מעניין בכמה בתים בישראל יש נתיכים במבצע מעליאקספרס.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, gadik6 כתב:

מנסה להעריך עלות חודשית של מודל 3 (הגרסה הזולה) ל-3 שנים, ובנסועה שנתית של כ-40 אלף:

 

אגרת רישוי - כ-600 ש"ח

ביטוח - כ-7500 ש"ח

צמיגים - כ-1200 ש"ח בשנה

עלות הטענה (בהנחה ואין עמדת טעינה ביתית, ועבור טווח של כ-400 ק"מ ל"מיכל") - 7800 ש"ח בשנה

ירידת ערך (20% בשנה ראשונה ו-15% בשנתיים הבאות) - כ-25 אלף ש"ח בשנה

 

סך הכל כ-3500 ש"ח בחודש.

 

נשמע מחובר למציאות?

 

 

החישוב של עלות הטענה לא קצת גבוה?

חישבת 100 מחזורי טעינה (40K קילומטר לפי 400 ק"מ לטעינה) אז סה"כ 6200 קוט"ש

אם 7800 אז יוצא לך 1.26 שקל לקוט"ש, זה המחיר בתחנות הטענה? זה פי 2.5 כמעט מתעריף חשמל ביתי

 

ולגבי הביטוח העלות הזו כבר ידועה או השערה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, ch2856 כתב:

לא בטוח שזה רכב נכון עבורך אם אין לך עמדת טעינה בבית, תחשוב טוב טוב על הנושא הזה. לגבי ירידת ערך? את זה אף אחד לא יכול לדעת. בשנה הבאה יהיו לדוגמה כבר רכבים חשמליים עם סוללות מצב מוצק, טעינה מהירה יותר ואורך חיים גדול יותר. עד כמה זה ישפיע על ערך הרכב? מי יודע אבל כנראה שתהיה לזה השפעה. אתה גם שוכח שאתה תמכור אחרי 3 שנים רכב עם 120 ק"מ ואתה מחשב לפי ישירת ערך סטנדרטית. בקיצור, החישוב שלך מאוד אופטימי (גם לא לוקח בחשבון מימון אם יש). 

 

לי יש מודל 3 ואין לי עמדת טעינה בבית, אבל מצד שני יש באיזור מגורי 18 עמדות טעינה ציבוריות בטווח של 300 מטר מהבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...