Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

מישהו הצליח להבין אם תהיה אפשרות ל Sentry mode שמאפשר שמירה של נתוני מצלמות הרכב על דיסק און קי?

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 1 דקה, bobi כתב:

מישהו הצליח להבין אם תהיה אפשרות ל Sentry mode שמאפשר שמירה של נתוני מצלמות הרכב על דיסק און קי?

למה לא? מה יכול למנוע את זה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, sjerby כתב:

ב.מ.וו i3 עולה 250k

 

זה רכב שאני בכלל לא מבין מה הפואנטה בו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, shimta כתב:

חבר'ה שמזמינים, הייתי ממליץ לכם להוסיף קישור 

ל תוכנית הממליצים - Referral Program

אם משהו יקנה באמצעות הקישור שלכם, תקבלו 1500KM טעינה בחינם

 

אפשר להשתמש גם בקישור של בעלי טסלה מחו"ל. פתחתי שרשור יעודי לכך כדי לא למלא את השרשור הזה בקישורים.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שמודל 3 גם נכנסת עם המחיר הזה לטריטוריה של מכוניות כמו טויוטה קאמרי או ראב4.

 

180K זה מחיר שהוא בגדר game changer. מצידי לא צריך אוטופיילוט, מנוע שני או סוללה מוגדלת. גם ככה הרכב הזה מספק מעל ומעבר לקטגוריית מחיר הזאת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מישהו שבכלל לא מתחבר למותג ובכלל לרכב חשמלי התמחור הזה הוא לא פחות משובר שוק. אני חושב שהיבואנים בארץ נמצאים כרגע במצב פאניקה או לפחות צריכים להיות. הם הולכים למכור בערימות ואני לא אתפלא אם ישראל תהפוך למיני נורבגיה מבחינת אימוץ רכבים חשמליים אם זה המחיר ביחס לרכבי בנזין. 

 

לא מנסה להיות דרמטי (מדי) אבל היום ההכרזה הזו סוג של מסמלת את תחילת הסוף של רכבי הבנזין. 

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, vadim6385 כתב:

 

זה רכב שאני בכלל לא מבין מה הפואנטה בו

well, עכשיו חוץ מגודל ואיכות פנים לא יודע איזה יתרון יש לו (למרות שאני ממש מחבב).

 

לפני 45 דקות, bobi כתב:

או מיני EV ב 239K. מי האידיוט שקונה את זה רק בגלל שיש לזה צורה של מיני?

אז בסופו של דבר, אתה מסכים שחלק מהמחירים צריכים לרדת בעקבות המחיר הזה של טסלה.

[אגב בהולנד המיני החשמלית מתחילה מ 36.2 , 208 חשמלית מ 32, והמודל 3 מ 47... וזאת מדינה עם הרבה רכבים חשמליים]

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק, התמחור שלהם הפתיע מאוד לטובה.

נראה שזה הולך לעשות חתיכת כאב לשאר הייבואנים של החשמליות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, vadim6385 כתב:

מצידי לא צריך אוטופיילוט, מנוע שני או סוללה מוגדלת. גם ככה הרכב הזה מספק מעל ומעבר לקטגוריית מחיר הזאת.

זו בדיוק התצורה של דגם הבסיס. מנוע אחד, הנעה אחורית בלבד. דגם עם טווח קצר יותר, וגם זה - 4 קוט"ש ו-50 ק"מ פחות, אפשר לקבל רק בהזמנה מיוחדת, והפער במחיר הוא 2,500$.

 

אלא אם כן זה מה שהתכוונת אליו, ואז אם אפשר אני רוצה לשנות את התשובה שלי ל:"אתה צודק!".

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כתבה מעניינת בדה מרקר שאומרת שהדבר המשמעותי ביותר שטסלה עשתה היום הוא לאו דווקא למכור רכב ב 180 אלף ש"ח, אלא לחשוף את מרווחי הרווח של היבואנים ובכך שהיא מפרסמת בצורה ברורה ללקוחות בדיוק כמה מיסים המדינה גובה על הרכבים ולהעלות את המודעות לזה.

תחשבו שיבואן טויוטה יפרסם את המחיר של הקורולה לפני ואחרי מיסים ויראה בדיוק כמה המדינה גובה.

 

https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium.HIGHLIGHT-1.9503723

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, itsik170 כתב:

אין ספק, התמחור שלהם הפתיע מאוד לטובה.

נראה שזה הולך לעשות חתיכת כאב לשאר הייבואנים של החשמליות.

 

לשאר היבואנים נקודה. טסלה סימנה כמטרה לא את החשמליות האחרות אלא את רכבי הבנזין.

 

לפני 17 דקות, פבל כתב:

זו בדיוק התצורה של דגם הבסיס. מנוע אחד, הנעה אחורית בלבד. דגם עם טווח קצר יותר, וגם זה - 4 קוט"ש ו-50 ק"מ פחות, אפשר לקבל רק בהזמנה מיוחדת, והפער במחיר הוא 2,500$.

 

הדגם הבסיסי בלי הפלוס, שגם לא כלל את הגרסה הבסיסית של אוטופילוט, כבר לא קיים בצפון אמריקה ומעולם לא היה קיים בשווקים אחרים. הוא שווק בהזמנה מיוחדת רק כדי לעמוד במחיר המטרה של $35,000 שאילון הבטיח. בפועל הסוללה לא היתה קטנה יותר אלא פשוט מוגבלת תוכנה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...