Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מתכנן להישאר כל חייך בארץ, להיות מכונאי פחות מומלץ.

אם אתה חושב להגר למדינה אחרת בעתיד, תלוי במדינה, זה אפילו יכול להיות מומלץ מאוד.

 

בארץ עובדי הכפיים לא מוערכים בלשון המעטה, לעומת זאת בחלק מהארצות האחרות זה הוא מקצוע מכובד שאפשר להרוויח בו לא מעט.

במיוחד מכונאי דיזל.

פורסם

אחרי שעות נוספות וימי שישי אתה תעשה בסביבות ה8-9 בחודש.

אולי עם הזמן יעלה קצת(תלוי בהצלחת המקום).

אתה לא תתעשר אבל פרנסה יש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
תשאלי את אותם אנשים שאצלך בכיתה, האם הם לומדים בשביל הכיף שלהם או עושים הסבה מקצועית?
להמשיך לימודים לקצין בטיחות בתעבורה או קידום מקצועי בעבודה כהנדסאי מכונות.
פורסם
טכנאי/הנדסאי אלקטרוניקה בישראל זה פאסה. היה לזה ביקוש בשנות השמונים תשעים. היום התעשיה הזו (הייצור) יצאה למזרח הרחוק. מה שנשאר כאן זה פיתוח וזה אומר ללמוד הנדסת חשמל. היום הביקוש למהנדסי חומרה אינו גבוה, לבוגרי מדעי המחשב לעומת זאת יש הרבה יותר ביקוש והשכר גבוה יותר. לפי השאלה שלך אני מבין שזה לא כל כך מעניין אותך היות ואתה אוהב לעבוד עם הידיים. אוטוטרוניקה יכול להיות תחום שיספק יותר עבודה בעתיד לאור העובדה שמכוניות העתיד יהיו חשמליות וממוחשבות עם הרבה פחות חלקים מכניים. לפני שאתה מחליט אולי כדאי שתתנסה. אתה יכול ללכת למוסך ולבקש עבודה כמתלמד, להתרשם ולהחליט מה ללמוד ואיך להמשיך.

 

זה פשוט לא נכון.

 

אינטל, אפלאייד מטריאלס, טוקיו אלקטרון, סימנס ועוד המון חברות מעסיקות ומחפשות היום הנדסאי אלקטרוניקה (ומכונות) בשכר מכובד.

פורסם
להמשיך לימודים לקצין בטיחות בתעבורה או קידום מקצועי בעבודה כהנדסאי מכונות.

אז לא מדובר בהסבה מקצועית, אלא קידום, שזה משהו אחר לגמרי מאשר שינוי קריירה.

×
×
  • תוכן חדש...