Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברכב שלי יש רעש של חריקה שמגיע מהגלגלים האחוריים בעת שחרור דוושת הבלמים (בזמן נסיעה ועמידה).

כאשר הרכב במצב עמידה והארמברקס מורם, הרעש לא קיים. אני מניח שזה קשור לסנדלים האחוריים? יש עוד השערות?

תודה רבה.

פורסם

התופעה קשורה לבלמים האחוריים.

ללא ציון סוג הרכב ושנתון,אף גולש לא יכול לדעת מה מורכב שם: סנדלים/תופים/משאבות בלם רגילות (שאולי קפיץ של אחת מהן הלך לעולמו).

בגדול,יש לפרק 2 גלגלים אחוריים,לבדוק את הבלמים ולתקן את הטעון תיקון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה!

מדובר בקליאו 2017. הרכב עבר 14,000 ק"מ בלבד. הרכב באחריות אבל המוסך של רנו טוען שהבדיקה תעלה כסף מכיוון שהבלמים לא באחריות...

פורסם

הבלמים לא באחריות וכל תקלה (שקיימת) ותתגלה לאחר פירוק הגלגלים תצטרך לשלם על התיקון מכיסך.

במורשה,הטיפול יהיה יקר יותר ולא בהכרח בצדק וכדי להוזיל עלויות מצד אחד אבל מצד שני,בכל זאת לשמור על רמת טיפול גבוהה ברכב,הייתי מציע לך לפנות למוסך מתמחה בצרפתיות (לא כתבת מהיכן אתה בארץ)-יש כמה כאלו שמומלצים באיזור המרכז:

מוסך שאפט/מוסך גבע (תל אביב),אורן שירותי רכב (בחולון).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הבלמים לא באחריות וכל תקלה (שקיימת) ותתגלה לאחר פירוק הגלגלים תצטרך לשלם על התיקון מכיסך.

במורשה,הטיפול יהיה יקר יותר ולא בהכרח בצדק וכדי להוזיל עלויות מצד אחד אבל מצד שני,בכל זאת לשמור על רמת טיפול גבוהה ברכב,הייתי מציע לך לפנות למוסך מתמחה בצרפתיות (לא כתבת מהיכן אתה בארץ)-יש כמה כאלו שמומלצים באיזור המרכז:

מוסך שאפט/מוסך גבע (תל אביב),אורן שירותי רכב (בחולון).

 

תודה רבה!

פורסם

גש למומלצים אני מאמין שעל בדיקה לא ייגבו תשלום. אתה גם תוכל לטפל אצלם כי זה כבר לא קשור לאחריות לפחות ענייני בלאי כמו צלחות/רפידות/תופים/סנדלים.

פורסם

רוב הסיכויים שה"סנדלי בלם" נוגעים בצלחת מגן האחורית, ניקוי וגירוז יפתור את הבעיה.

כמובן לא לגרז את כל הסנדל, רק את הקצה שלו.

פורסם

לפי הכותרת הייתי בטוח שמדובר בקליאו 4.

הרעש מגיע מחיכוך בין דופן הסנדלים לבין בית התוף.

הפתרון הוא פרוק התופים, ניקוי,כיוון וגירוז בעזרת גריז נחושת את המגע בין דופן הסנדל לבין בית התוף ולבסוף חובה להחליף את האומים המרכזיים בחדשים.

נסיעה טובה.

 

בטיפול הקרוב בקש שיבצעו את שרשמתי לך.

פורסם
לפי הכותרת הייתי בטוח שמדובר בקליאו 4.

הרעש מגיע מחיכוך בין דופן הסנדלים לבין בית התוף.

הפתרון הוא פרוק התופים, ניקוי,כיוון וגירוז בעזרת גריז נחושת את המגע בין דופן הסנדל לבין בית התוף ולבסוף חובה להחליף את האומים המרכזיים בחדשים.

נסיעה טובה.

 

בטיפול הקרוב בקש שיבצעו את שרשמתי לך.

 

תודה רבה, זה מה שעשו והרעש חלף.

לא החליפו אומים, הרכב עבר רק 14 אלף קילומטר, בן 2.5 שנים.

×
×
  • תוכן חדש...