Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת קיה אקסיד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבט קצר מתוך תא הנוסעים של גרסת ה-EX אותה קיבלנו, ותגידו יפה שלום גם ל-Mike808 שמאחורי ההגה.

[ATTACH=CONFIG]525807[/ATTACH]

 

ההגה קטן או שהנהג גדול?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוקר טוב לכולם! עוד מעט נצא לנהיגה באקסיד החדשה, בינתיים אתם מוזמנים לריב על איזה צבע הכי יפה לטעמכם.

[ATTACH=CONFIG]525805[/ATTACH]

 

לא הצהוב המקולקל הזה

 

מבט קצר מתוך תא הנוסעים של גרסת ה-EX אותה קיבלנו, ותגידו יפה שלום גם ל-Mike808 שמאחורי ההגה.

[ATTACH=CONFIG]525807[/ATTACH]

 

איך הלוח שעונים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קצת רשמים ראשוניים:

קודם כל, זו קיה, לטוב ולרע. איכות החומרים בינונית פלוס, לא משהו יוצא דופן לכאן או לכאן. יחידת ההנעה טובה, אבל קצת עצלה במצב הרגיל. מצב ספורט משפר משמעותית את המצב והוא גם לא אגרסיבי או עצבני מדי. הוא לא מבטל את ה-S&S, ההילוכים עוברים מהר אבל לא במכות והוא מאפשר למנוע לרדת לסל"ד הגיוני. לטעמי זה הופך אותו למצב שצריך להיות דיפולטי, בעוד שהמצב השני צריך להיות מסווג במצב חסכוני.

 

נוחות הנסיעה טובה יחסית עם שיכוך מספק של רוב הפגעים. משום מה, במושב הנוסע הורגשו קצת יותר רעידות והייתה תחושה יותר "עסוקה" של המתלים. במושב הנהג זה לא הורגש.

 

המרווח מלפנים טוב, הדאשבורד גבוה ומאפשר תנוחת ישיבה די חובקת במושב הנהג, בצד הנוסע הדאש קצת יותר נמוך ויש תחושה מעט יותר צפופה.

המושב האחורי יהיה צר מדי לשלושה אנשים, מבחינת מרווח ברכיים וראש, לי ול-179.5 ס"מ שלי היה מספיק מקום. לא טירוף, אבל גם ממש לא רע.

 

בכל הנוגע להשוואה מול הנירו, אני צריך עוד לשבת במושב האחורי של שניהם, אבל בינתיים אני יכול להגיד שהמושב של האקסיד יותר גבוה, במדידה מאוד "קרבית" (שזו מילה אחרת ל"חאפרי") ההבדל עומד על 2 ומשהו ס"מ. בערך. פלוס מינוס כזה.

 

הדבר שהכי הפריע גם לי וגם למייק הוא בידוד הרעשים ה... לא מזהיר, נאמר. יש יחסית הרבה רעשי צמיגים כבר במהירות נמוכה, וגם צליל המנוע חודר לתא הנוסעים יותר משהייתי רוצה.

 

 

בגרסה שלנו יש לוח שעונים דיגיטלי שעושה את העבודה טוב מאוד. הוא מספיק בהיר, מאוד (מאוד!) קריא עם ספרות גדולות ובמצב ספורט הוא מצג את הסל"ד כמספר רץ (בנוסף לסקאלה) מאוד גדול ונוח.

 

 

בסך הכל, חוץ מבידוד הרעשים שהייתי משפר מעט, מדובר ברכב טוב יחסית, שמשלב בצורה נאותה את כל הדרישות מרכב משפחתי נכון לשנת 2020. אחלה עיצוב, אבזור טוב, מרווח מספק לחלוטין, נוחות טובה, ועכשיו נותר רק לחכות למחיר שיגיע עוד כמה דקות אחרי שתסתיים מסיבת העיתונאים.

 

תשובות לשאלות, יחד עם המחירים, יהיו בסוף המצגת.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והמחירים:

LX תעלה 138,000

EX תעלה 140,000

פרימיום 146,000

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי קונה זאת יונדאי I30. אותה פלטפורמה.

יונדאי "venue"/וניו - זאת יונדאי I20. אותה כלמוביל לא הביאו עדיין לארץ.

 

וניו החליפה את היונדאי creta שנועדה רק לשווקים מתפתחים בדרום אמריקה ואסיה.

הוניו בדור החדש משווק גם בארה"ב אבל לא משווק באירופה.

ככה שאם יטרחו להביא אותו, זה יהיה רק בתקינה אמריקאית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל התנעה מצב המנוע חוזר לרגיל וצריך ללחוץ שוב על הספורט?

אפשר לכבות את ה-S&S איכשהו?

 

ועוד תמונות? :twisted:

 

וגם האם עולה לארץ המטען USB המהיר? טעינה אלחוטית? קיפול מושבים 40:20:40? פתיחה אוטומטית לתא המטען (Smart Power Tailgate)? המערכת אודיו של JBL?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונות יהיו בערב.

S&S חוזר לפעול בכל התנעה (אולי אפשר לבטל דרך חיבור למחשב?) מצב ספורט כנ"ל.

 

 

לגבי תשובות: יש הכל,אבל אני חווה קשיים טכניים כרגע, אז הכל רשום על נייר וברגע שאגיע למחשב אכתוב. בינתיים אני יכול להגיד שחלק מהתשובות יפתיעו אתכם (למשל הסלטוס, הגג וגרסת הפלאג-אין).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה עם S&S שחוזר לפעול בכל התנעה - זה המצב במאזדה ופשוט התרגלתי להתניע, לפתוח מראות, לכבות S&S ולהדליק אורות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מתי הם צופים להתחיל אספקה?

האם מתוכננות גרסאות נוספות של מנוע / תיבה? למשל תיבה ידנית לחלק מהגרסאות?

 

האספקה תתחיל באופן מיידי.

גרסאות נוספות יהיו, אבל בעתיד הנראה לעין תהיה רק PHEV. ידנית לא תהיה.

 

האם צפוי דגם היברידי/דיזל?

תהיה גרסת PHEV מתישהו בחציון הראשון (כנראה לקראת סופו) של 2020.

דיזל לא רואים באופק.

 

האם האחריות תהיה ל-7 שנים (3 שנים מלאות ועוד 4 שנים על גיר, מנוע וציריות) או שתהיה אחריות מלאה ל-3 שנים?

3 שנים ללא הגבלת קילומטראז'. הם לא נותנים 7 שנים על קרוסאוברים.

 

מוזר שאפילו דגם הפרימיום לא כולל גג נפתח.

האם תהיה אופציה בתוספת תשלום?

מה בנוגע לאמינות הגיר הרובוטי?

האם בעיות ההתחממות נפתרו (מאז הספורטז' 4x4)?

למרות שביקשתם להתמקד באקסיד. יש לי מספר שאלות חשובות לאנשי היבואן:

האם הסלטוס גם מתוכננת להגיע?

האם צפויה גירסה מאובזרת יותר לספורטאז' דיזל?

מה הסטטוס שיווק של הנירו ev כרגע?

לגבי אופציות בתוספות תשלום. שאלתי לגבי גג שמש ובאופן כללי ואמרו שכן, הסיבה לכך שהרכבים מגיעים ללא גג שמש היא כי הוא מוריד את התקרה לרמה שהם לא רצו להגיע.

לגבי הגיר - ניסיתי לחמם אותו ולא הצלחתי, אבל זה לא היה הרבה זמן. לטעמי קצת מיותר לשאול כי התשובה תהיה ברורה. או "מכירים ומטפלים" או "לא יודעים על מה אתה מדבר" או "נפתר". אני יכול להגיד שמניסיוני, לא שמעתי על בעיות התחממות כבר תקופה ארוכה. מה גם שאנחנו מדברים פה על מנוע עם מומנט נמוך יותר מזה של ה-1.6 טורבו של הספורטאז'.

 

הסלטוס מתוכננת להגיע בחציון השני של 2020. ישראל תהיה למעשה השוק היחיד בו ישווקו גם הסלטוס וגם האקסיד במקביל. בצפון אמריקה תהיה רק סלטוס ובאירופה רק אקסיד. עדיין - כמובן - לא ידוע איך היא תתומחר או מה תהיה רשימת האבזור. הדבר היחיד שידוע הוא שהיא (כצפוי) תגיד בתקינה ארה"בית או קנדית.

 

לגבי הספורטאז' דיזל, קיבלתי תשובה די מצחיקה ומאוד כנה (שזו אחת הסיבות שאני מעריך מאוד את הקברניטים של טלקאר): שאלתי "האם חושבים על גרסה מאובזרת יותר לספורטאז' דיזל?" והתשובה שקיבלתי הייתה "כן. חושבים. עכשיו, שאמרת שיש ביקוש, חושבים". אז שלא תגידו לי אחרי זה ששאלות בפורום לא משפיעות על כלום :)

 

נירו EV - ההיצע של היצרן כרגע מאוד מוגבל והוא (כמו הרבה, שלא לומר כל, יצרנים אחרים) מכוון את מירב המלאים שלו לאירופה, שם הוא צריך לעמוד בממוצעי פליטה. לכן, ריאלתי, הזמן הכי מוקדם שאפשר לצפות לתחילת שיווק בהיקפים נורמליים הוא "אולי 2021".

 

 

אחרי שבדקתי את מפרט הרכב אני לא מבין במה שונה קיה Xסיד מקיה נירו?

בעצם אלו רכבים זהים לחלוטין רק עם עיצוב טיפה שונה. אז האם הXסיד בא להחליף את הקיה נירו?

הם לא רכבים זהים, אבל כן דומים יחסית במידות.

מצד שני - מנוע/גיר, כיול מתלים ועיצוב שונים.

בתכלס, ככל שאני חושב על זה יותר, אני פחות ופחות מתחבר לרעיון של "למה צריך שני רכבים באותו גודל". הרי רכב זה יותר מאשר ממדים חיצוניים/פנימיים - יש עוד הרבה פרמטרים.

תחשוב על זה שזה כמו שחנות בגדים תחזיק רק חולצת T אחת (במלא צבעים כמובן), רק חולצה מכופתרת אחת, זוג מכנסיים אלגנטיים וזוג ג'ינס, ומעיל. פתאום, להסתפק רק ברכב אחד באותו הגודל נשמע אפילו לא חכם.

 

 

אפילו שביקשת לא לשאול דברים לא קשורים אולי בכל זאת תשאל אותם גם על הפרוסיד?

אה... Nope.

Nope Nope NOPE.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...