Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שרכשתי הייתה דיבורית BLUETOOTH, פירקתי אותה ובמקומה אני מרכיב את הדיבורית שהייתה לי קודם.

הצמה של הדיבורית שהייתה מותקנת הייתה עם כבל אדום, צהוב ושחור.

 

הצמה של הדיבורית שאני מתקין במקום, עם כבל אדום, ירוק ושחור.

 

שחור זה מינוס ידוע לי, השאר זה פלוס אחד לפני סווי'ץ ואחד אחרי.

 

חיברתי את האדום לאדום, ואת הירוק לצהוב.

 

התוצאה היא שללא סווי'ץ הדיבורית לא נדלקת (גם מכפתור ההפעלה), עם סווי'ץ היא מתחילה להדלק ונכבית. כשלוחצים על כפתור ההפעלה היא נדלקת ובכיבוי סווי'ץ נכבית מיד. אני מניח שצריך להחליף את החוטים, האם כך הדבר ?

 

--

 

בתמונה המצורפת יש את הפלסטיק של דופן השמשה, ניסיתי למשוך בכוח (אני יודע שזה בדר"כ קליפסים) אך זה לא זז, האם יש פטנט אחר או שפשוט צריך למשוך יותר בכוח ?

 

תודה רבה.

2.png

1.png

פורסם

איזה דגם הדיבורית שיש לך?

 

לגבי החיפי שבצד השמשה, אל תפרק אותו. בעדינות תדחוף את החוט שת המיקרופון מהצש פנימה, כשהחיפוי מורכב במקומו.

 

 

איזה דור הפוקוס? איזה שנה?

 

 

פורסם

פוקוס 2011

דיבורית קבועה (של פעם) מוטורולה M900

 

בלי לפרק את החיפוי לא הצלחתי למצוא גישה להכניס את הכבל בכלל. אנסה שוב מחר אבל למקרה שלא, מה הדרך לפרק אותו ?

פורסם

בתרשים יש את פירוט צבעי החוטים, תחבר לפי זה. אדום לפלוס קבוע, ירוק לפלוס אחרי הסוויץ'.

 

 

דור 2 - גיר אוטמטי 4 הילוכים.

דור 3 - גיר רובוטי 6 הילוכים.

 

 

פורסם (נערך)

בספיריט (המוטרולה m900)

החיבורים בדרך כלל כמו כל דיבורית אדום קבוע

וצהוב למתח סוויץ (ACC) השיטה הכי טובה היא להתלבש על הצמה של הרדיו ככה כבר יש תשתית מוכנה עד כמה שאני זוכר בפוקוס מהדור השני יש מערכת מקורית אז צריך לפרק את הרדיו כדי להגיע לחיבור שלו

 

שאתה מחבר אותה לסוויץ והסוויץ כבוי הדיבורית נדלקת מהכפתור הפעלה? עד כמה שאני זוכר היא נשארת דלוקה לשעה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Shay Shd Dave
פורסם
ועוד שאלה,

המצת לא עובד, נכנס לי בורג לבפנים וכנראה עשה קצר,

איך אני מאתר את הפיוז שלו ?

 

תודה.

 

לפי התמונה זה דור 2,

 

בתיבת הפיוזים שמתחת לתא הכפפות.

 

פיוז F109, מה שמסומן בתרשים.

 

FF2 facelift internal fuse box.jpg

 

 

פורסם

אז לקחתי רב מודד ובדקתי מתי יש זרם בחוטים, אכן החיבור היה הפוך.

הפכתי חזרה ועכשיו עובד תקין.

את החוט אנטנה מצאתי דרך והצלחתי בקושי לדחוף אותו מהצד בלי פירוק.

 

תודה רבה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...