Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני צריך להחליף שמן במנוע בקרוב, ולפי ספר הרכב נדרש שמן SAE 5W-20 (או לפחות זה האופטימלי).

מדובר על שברולט ספארק 2017 (LT+, אם זה משנה..).

 

לא מצאתי שמן SAE בארץ, לפחות לא מחיפוש בגוגל + זאפ. אני מפספס משהו?

 

כמו כן, האם יש הבדל בין החברות? אני לא מנסה להתקמצן על זה, אבל מצד שני לא נראה לי שיש טעם ללכת על הטוב ביותר בשוק.. אשמח למותג בינתיים שאפשר למצוא במחיר סביר :).

 

זה הדף הרלוונטי מספר הרכב:

Screenshot at Dec 07 21-46-17.jpg

פורסם

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

לא מצאתי שמן SAE בארץ, לפחות לא מחיפוש בגוגל + זאפ. אני מפספס משהו?

 

כן. SAE == Society of Automotive Engineers. זה ארגון ש(בין השאר) קובע תקנים, לא מייצר שמנים.

 

5W-20 זה בדיוק-בדיוק דירוג SAE שאתה מחפש.

חזיר דיזל

פורסם

 

תודה רבה! הלינקים שצרפת הם לסוג 0W20, לא 5W20 אבל. מה ההבדל?

 

כן. SAE == Society of Automotive Engineers. זה ארגון ש(בין השאר) קובע תקנים, לא מייצר שמנים.

 

5W-20 זה בדיוק-בדיוק דירוג SAE שאתה מחפש.

 

אני מניח שיש הבדל אבל בין חברות ומחירים שונים? אשמח להמלצה אם יש לך אחת :).

פורסם

יש הבדל בצמיגות. אם כתוב 5W-20 אז שים 5w-20.

 

יכולים להיות הבדלים בין שמנים עם צמיגות זהה מחברות שונות, כמו שיכול להיות הבדל בין משחות שיניים מיצרנים שונים למרות שכולן עומדות באותו התקן (נניח).

 

ההמלצה שלי חסרת משמעות מכיוון שכרגע אני רואה באתר הנ"ל (אבי justmotors) רק שמן אחד שעונה לצורך שלך - https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-valvoline-synpower-5w20-0946l

 

שים לב שזה מחיר לבקבוק 1 ליטר. בדוק כמה אתה צריך.

 

ייתכן כמובן (ודי סביר) שיש להשיג בארץ שמנים נוספים בצמיגות ובתקן זה.

חזיר דיזל

פורסם
שלום,

אני צריך להחליף שמן במנוע בקרוב, ולפי ספר הרכב נדרש שמן SAE 5W-20 (או לפחות זה האופטימלי).

מדובר על שברולט ספארק 2017 (LT+, אם זה משנה..).

 

בדוק טוב, בשרות הלקוחות של היבואן או המוסך אשר טיפל ברכב בעבר, איזה שמן מילאו.

 

אני מעריך - כי צריך שמן בצמיגות 5W-30 או 5W-20 (והעדיפות ל 5W-30)

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

גם אני מאמין שתשים בסוף 5/30 שהוא בהחלט מתאים לריכבך. תרים טלפון למורשה ושאל מה הם שמים. אם יתחילו לבלבל בשכל וייתחמקו תגיד שאתה רוצה לבצע טיפול ולקבל הצעת מחיר ופירוט מה שמים בדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...