Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום וחג שמח,

 

ברשותי יונדאי גטס 2005 GLS, מנוע 1.6 עם תיבה אוטומטית.

 

כבר הרבה מאוד זמן הרכב סובל מרעידות מאוד קשות. אנסה לתאר אותם בצורה הכי טובה:

בהתנעה קרה, הרכב מאוד רועד - הדאשבורד מרעיש מהרעידות כך שבקושי אפשר לדבר. ישר כאשר מעבירים להילוך D אז הרעידות נרגעות.

10 דקות נסיעה לאחר ההתנעה כל תא הנוסעים ממשיך לרעוד.

 

לאחר 10 דקות בערך וכאשר הרכב בטמפרטורת עבודה, הרעידות נרגעות ובעמידה בקושי מרגישים אותם.

עם זאת, הרכב ממשיך ורועד בשלושה מקרים:

1. כאשר מאיצים חזק והטורים עולים גבוה (יותר מ4000 סל"ד), שוב כל תא הנוסעים רועד ויש רעש מאוד חזק של רעידות מתא הנוסעים והמנוע.

2. כאשר לוחצים ממש קצת על דוושת הגז במהירויות מאוד נמוכות (גולשים,מתקדמים קצת בפקק) - בערך שהמנוע באזור ה1200 סל"ד, אז שוב המנוע מרעיד את כל הרכב. כאשר מאיצים יותר או מגיעים לעצירה הרעידות נפסקות.

3. כאשר עוזבים את הגז במהירויות נמוכות (10-30 קמ"ש), ההגה בלבד מאוד רועד, תא הנוסעים לא רועד כלל. חשוב לציין שכאשר לא לוחצים על הגז במהירויות האלה הטורים יורדים גם לבערך 1100 סל"ד ונשארים שם, והרעידות מפסיקות רק כאשר הרכב מגיע לעצירה.

 

הידע המכני שלי דל (אני כאן כדי ללמוד) ולכן אשמח לקבל את ייעוצכם לפני שאקח את הרכב למוסך.

המקורות לרעידות שחשבתי עליהם הם תושבת/תושבות מנוע תקולים, אך אשמח לשמוע עוד אפשרויות.

 

האפשרות שהצמיגים גורמים לכך גם קיימת, אך כיוון שהרעידות מתרחשות במהירויות נמוכות מאוד ותלויות יותר במהירות המנוע מאשר מהירות הנסיעה, אינני חושב שהם המקור הראשי לרעידות.

הצמיגים תקינים (לחץ אוויר ומצב) ובוצע איזון פרונט לפני שנתיים, אם משנה.

 

תודה מראש לכל העוזרים, כל טיפת מידע תסייע.

עריכה אחרונה על ידי Yuvalino

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם

אם תושבת מנוע ימין עליונה עדיין לא הוחלפה מעולם, הגיע הזמן. תזמין לך אחת ותרכיב לפי המדריך המצורף.

 

http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=192355

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597432-הזמנה-מחו-quot-ל-תושבת-מנוע-ימין-לגטס-2009/page4

Stay Dirty

פורסם

עדכון:

היום הוחלפה תושבת מנוע ימין עליונה.

הרעידות לא ספק חלפו, ואיתם גם הרעשים והרעידות מההגה כאשר עוזבים את דוושת הגז.

האוטו מרגיש כמעט חדש מבחינת נוחות נסיעה.

 

תודה רבה לכולם על העזרה.

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם

חליפית.

אני מודע לחסרונות הרבים של תושבות חליפיות לעומת מקוריות,

אך משיקולים כאלו ואחרים (בין היתר בגלל שהרכב נוסע מאט מאוד) נאלצנו לבחור בחליפית.

 

אעדכן אם התושבת תעשה בעיות בעתיד.

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם
חליפית.

אני מודע לחסרונות הרבים של תושבות חליפיות לעומת מקוריות,

אך משיקולים כאלו ואחרים (בין היתר בגלל שהרכב נוסע מאט מאוד) נאלצנו לבחור בחליפית.

 

אעדכן אם התושבת תעשה בעיות בעתיד.

 

חבל שהחלפת לחליפית, גם אם הרכב לא בנסועה מרובה התושבות החליפיות לא מחזיקות יותר מדי ימים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

חבל שלא שמת מקורי.

החלקים של הגטס המקוריים זולים כמו גרעינים בשוק

פשוט צריך לדעת היכן לרכוש

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...