Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשברתי, הקרייזלר גרנד וויאג'ר גדול עלי... אנחנו 4 נפשות. מחפש רכב אמין עם אחזקה זולה עד ממוצעת. חסכוני בדלק באופן סביר. כשאני רושם סביר ברור לי שיש מחיר לפינוק... לכן מחפש איזון. מצד שני ספורטיבי זה נחמד אבל לא מתכנן לעשות דריפטים בכיכרות העיר...

התקציב עד 80000.

אשמח לעזרתכם.

תודה

פורסם

בס"ד

 

7 מקומות עם ניחוח ספורטיבי?, יש רק אחד.

פורד אסמקס טיטניום, 240 כ"ס עם מושבי אלקטרה, מע' סוני + סאב ועוד ועוד.

חסרונות?, גיר רובוטי יקר לשיפוץ, מזגן לא אי אי אי.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)

ואם נוותר על הניחוח הספורטיבי... לא מחפש הרפתקאות בגיר יקר.. והמזגן כבר שמעתי שלא משהו...

 

נ.ב.

איך האאוטלנדרמנוע 2400 שנת 2014 elit? מבחינת אמינות אחזקה וכו...

עריכה אחרונה על ידי d_medic
פורסם

אתה צריך 7 מקומות? הרי ציינת שאתם 4 נפשות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

ל 4 נפשות אפשר למצוא פורד פוקוס 2016 סטיישן /סדן , רצוי טיטניום, עם קילומטראז' נמוך .

יעלה עד 60 אלף ₪.

מנוע 1.5 טורבו וגיר אוטומטי פלנטרי ( סוף- סוף אחרי הרובוטי הבעייתי ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אני רואה שממליצים פה על פוקוס טיטניום הרבה, אבל לוקחים בחשבון בהמלצה שמדובר בהחלפת צמיגים בעלות של 4 אלף ש"ח במקום 1600 ברכב רגיל לרביעיית מישלין או קונטי? או שבעיר כנראה יורגשו כל השיבושים? הסתקרנתי אתמול מהרכב וקראתי המון ביקורות על הטיטניום הזו. מה שכן, האבזור נראה מזמין בגרסה הזו. וגם העיצוב. אבל אם רוצים ספורטיבי, כנראה זו הבחירה הטובה ביותר למשפחתית רגילה.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
אני רואה שממליצים פה על פוקוס טיטניום הרבה, אבל לוקחים בחשבון בהמלצה שמדובר בהחלפת צמיגים בעלות של 4 אלף ש"ח במקום 1600 ברכב רגיל לרביעיית מישלין או קונטי? או שבעיר כנראה יורגשו כל השיבושים? הסתקרנתי אתמול מהרכב וקראתי המון ביקורות על הטיטניום הזו. מה שכן, האבזור נראה מזמין בגרסה הזו. וגם העיצוב. אבל אם רוצים ספורטיבי, כנראה זו הבחירה הטובה ביותר למשפחתית רגילה.
בס"ד

4 אלף???, רק אם אתה מלביש מישליין ספורט 4.

אתה יכול לחתוך בחצי את העלות בשימוש של צמיגים יותר משפחתיים מאיכות טובה מאוד.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מי שלא ממש לוקח את הרכב לקצה יכול גם להתקין פאלקן ze310 ב-500 וקצת לצמיג, למשל: https://www.tiredeal.co.il/html5/TRdeal.taf?did=1120&sug=1&Diameter=18&Height=40&Width=235&weight=95&speed=W

 

אפשר גם לחפש את הטרנד עם מידת צמיגים סבירה בהרבה.

 

מעבר לזה, מי שמחפש רכב קצת ספורטיבי כנראה מבין (או יבין, בדרך הקשה) שעלויות התחזוקה שלו יהיו גבוהות יותר משל יונדאי אקסנט - אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. גם צמיג ממש יקר (אם יחזיק 3 שנים) יעלה בסה"כ כמה מאות ₪ לשנה יותר מצמיג פשוט. לא נעים, לא נורא.

 

פו"ש - גם פורד קוגה (אחרי מתיחת הפנים, מנוע 1.5 ל' דומה לפוקוס וגיר פלנטרי) יכול להתאים לצרכיך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...