Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לפני כשבוע במהלך נסיעה בכביש בין עירוני עליתי על בור בכביש וכתוצאה מכך הגלגל השמאלי-קדמי שלי נהרס. תוך כדי הנסיעה כשנכנסתי לבור הרגשתי שהרכב ''מתרסק'' כלפי מטה ככה שאני לא יודע האם יש פגיעה בגחון.

בעקבות המקרה החלפתי את 2 הצמיגים הקדמיים שלי (הקודמים היו בני שנתיים+).

 

שאלתי היא, מלבד החלפת הצמיגים וכיוון הפרונט, אתם חושבים שצריך לעשות עוד בדיקות לרכב?

ועוד דבר- אני מתכוון לתבוע פיצוי מנתיבי ישראל, מישהו התנסה בתביעה שכזו? צריך לערב עו''ד לדעתכם?

 

צירפתי תמונות של הבור בכביש.

6be032848222bc99aff5f866ace53230.jpg75ccdd8d170e5895fb8d5dc3930dccf6.jpg3a1a6582ff216af2ab0a878f72a7c8d0.jpg

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם
לדעתי לא יאשרו לך את הצמיג השני.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

יש לי את הפקודה של משרד התחבורה שמחייבת שעל אותו הסרן יותקנו צמיגים זהים. הצמיג הקודם שלי מדגם ישן שכבר לא נמכר בחנויות, אז אני אתן את הטיעון הזה.

 

בכל אופן, זה מכתב שצריך לבוא מעו''ד או שמספיק מכתב חתום על ידי שמתאר את המקרה והסכום אותו אני מבקש?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

×
×
  • תוכן חדש...