Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש ברשותי שברולט אופטרה 2005

יש לי תקלה שהטורים קופצים כאילו נכנס יותר מדי אוויר

בדקתי את הבית מצערת וניקתי אותה והרכב עבר טיפול שמנים פילטרים ופלאגים

עכשיו שמתי לב עם המוסכניק שיש בריחה של אוויר בצינור שמסומן בתמונה הבאה

wfjowz5jqiy4.png

 

הצינור שמסומן באדום בצד הימני שלו יש בריחה ברגע שאני משחק עם זה המנוע נרגע

השאלה שלי איך קוראים לצינור הזה ומה העלות שלו והאם כדי להחליף לבד או ללכת למוסך

 

אגב עשן שחור שנותנים גז עד הסוף מה אמור להגיד לי ממיר ?

 

תודה לכולם על העזרה

פורסם

בס"ד

 

שלח לי את vin number שלך בפרטי ואני ינסה לעזור לך.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

כבעל אופטרה אגיד לך שהצינור הזה הוא צינור פלסטיק שבקצוות שלו ישנן 2 צינורות גומי. גש לכל חנות חלפים וקנה חתיכת צינור גומי באותו הקוטר ותחליף את הסופיות הישנות שהתבלו. מי זה המוסכניק שלא ידע לעשות את זה בשבילך? סע לחנות תנתק צינורית גומי אחת תראה למוכר , הם מוכרים צינורות לפי אורך, גם אני החלפתי , נתן לי 10 ס"מ צינור והתבייש לקחת כסף(מצטער אם זה נשמע גיי) אם אתה מהקריות יש לי צינור לתת לך(שוב מצטער שזה יצא גיי)

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

×
×
  • תוכן חדש...