Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה קצת ארוך אבל חייבת עזרה מקצועית.

רכשתי אופל קורסה 2011 ממגרש, הרכב עבר בדיקה הכל היה תקין, כשהתחלתי לנסוע עם הרכב נסיעות בין עירוניות נדלקה לי נורת check engine ונורת מפתח שבדי, מפה לשם לאחר אבחון התקלה מסתבר שגיר הרכב מוצף במים וצריך להחליף אותו. לאחר דין ודברים עם בעל המגרש ובעל מכון הבדיקה שחתם על זה שהרכב היה תקין, הוצע לי תשלום עבור תיקון ושיפוץ הגיר והופנתי למומחה לגירים.

הוחלפו לי כבר 3 תיבות הילוכים ברכב וכל פעם מחדש צצה תקלה עם הגיר, פעם בעיה בהילוך ראשון, פעם הייתה בעיה בשילוב בהילוך שלישי ועכשיו תקלה חדשה. כמובן שיש אחריות והמוסכניק אמר שיזמין גיר חדש(מפירוק) וירכיב.

השאלה שלי מה עושים במצב הזה, אני מוצאת את עצמי מסתובבת בין מוסכים והרכב אצלי בקושי חודשיים. המוסכניק טוען שבגלל שזה גיר מפירוק אי אפשק לדעת את מצבו בלי נסיעת מבחן על הרכב, תעזרו לי בבקשה כי אני כבר אובדת עצות.

פורסם

תיבת הילוכים חדשה לא ישימו לך ככל הנראה, אז נשאר לנסות לתקן או להחליף מפירוק.

כל עוד המוסך לוקח אחריות על העבודה ומנסה לתקן, מצבך לא ממש נורא ונותר לך להיות בשלב זה סבלנית ולתת צ'אנס למוסך לגמור עם זה.

אם גם אחרי שירכיבו תיבת הילוכים מפירוק ימשיכו בעיות, גשי חזרה למגרש ממנו קנית את הרכב ונסי להגיע איתם להסדר לקחת רכב או אחר או החזרת הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...