Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חברות הליסינג חושבות שכולם מטומטמים או שאולי רק לי יש פרצוף של טרף קל?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אתייחס רק לכותרת

 

"האם חברות הליסינג חושבות שכולם מטומטמים"

 

התשובה היא לא...

הם פשוט יודעים שיש מספיק אנשים שמוכנים לשלם פרמייה על האחריות שהם נותנים,

על ההרגשה שאיש המכירות רוצה בטובתם, ועל זה שהם צריכים אוטו עכשיו ובמיידי..

ועוד מוכרים להם ביטוח על המקום .. בקיצור שלם וסע.. ותרגיש טוב עם עצמך

 

למה אני כותב שהם יודעים.. כי הם עושים זאת כבר שנים.. אז אם זה לא היה עובד הם היו פועלים אחרת

כנראה שיש מספיק אנשים כאלה.

 

ולמה אנחנו דנים רק באנשים שקונים את הרכבים האלה בתום 3 שנים?

מה עם אלפי עובדי היי טק ? אנשים שלמדו 3-4 שנים.. נחשבים האנשים הכי חכמים בחברה..

 

המעביד מציע להם עסקה מפוקפקת... רכב חדש במחיר מפוקפק (הפחתת שכר, הורדת הטבות סציאליות, שווי מס מטורף)

ועדיין הם רצים כמו עיוורים לקחת את העסקה המפגרת הזאת..

למרות שבקלות הם היו יכולים לרכוש רכב לבד.. יד ראשונה או שנייה

לצחוק כל הדרך אל הבנק

 

לגבי החלק הראשון,אין פה קשר לטמטום.

להגיע למגרש ולצאת ממנו אחרי כמה שעות עם רכב שבחרת(ממבחר לא קטן) עם העברת בעלות וביטוח זו נוחות.

ועל הנוחות הזו משלמים כסף-יש נציג מכירות,השבחת רכב,חברת ביטוח וכו'.

 

לגבי החלק השני,זה נוח.

אני משלם סכום כלשהו על רכב,מקבל רכב חדש ולא צריך להתחשבן על נסיעות/טיפולים/דלק/ביטוח.

נוח לי לקבל רכב מהניילונים ולא להתרגש מכל שריטה/לעלות איתו על מדרכה כשצריך בלי יותר מידי רגשות אשם.

מפגרת?לדעתך אולי.

ולא דיברתי על אנשי שירות ומכירות שזקוקים לרכב לצורך העבודה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כשאני חיפשתי פיג'ו 208/308 ביקרתי גם בלובינסקי טרייד ובעוד כמה סוכנויות גדולות ומוכרות ולבסוף קניתי רכב מהשוק הפרטי כי פגשתי במוכר שהציג בפניי את כל היסטוריית הרכב המלאה והאמיתית, בלי להסתיר שום פגם- המחיר גם לא היה רחוק ממחיר הליסינג והעדפתי לשלם עוד כמה פרוטות בשביל רכב עם היסטוריה מסודרת לא מליסינג.

 

הדבר היחידי שלמדתי מהחיפוש אחר פיג'ו 208/308 - תלמד את השוק, תראה כמה אנשים מבקשים על הרכבים האלו ביד 2, תעשה כמה טלפונים לאנשים שמנסים למכור רכב בעל נתונים שמתאימים לך, תבין את הגמישות של אותם מוכרים ותבין כמה אתה מוכן לשלם על רכב כזה מפרטי או ליסינג, תחליט אתה על המחיר ותיגש להתמקח, כמובן שתתחיל עם המוכר בפחות ממה שאתה מוכן לשלם. אני יכול להגיד לך שהצלחתי להוריד את אותן סוכנויות למספרים שלא חשבתי שאצליח להוריד. כשאתה מבקר ביד2 אל תפסח גם על המודעות של סוכנויות הרכב, בהמשך הפוסט תבין למה.

 

כמובן, היו סוכנויות שלא הסכימו לרדת או להתקרב למחיר שביקשתי או אפילו למחיר השוק הריאלי ורצו למכור לי רכב ליסינג במחיר יותר גבוה/זהה לרכב פרטי מיד 2 עם אותם נתונים.

 

בסוכנות אחת קראו לי משוגע כשאמרתי כמה אני מוכן לשלם ,בסוכנות אחרת הסוכן שישב לצד הבחור שאיתו ניהלתי משא ומתן התערב והרים עליי את הקול בטענה שאני חצוף להציע מחיר שכזה, בסוכנות שלישית התמקחו איתי כ20 דקות על המחיר, עשו הצגה של "מתקשרים למנהל איזור" ו"מנסים לעשות מאמץ שתצא מרוצה", בזמן שמנסים להוציא אותי מרוצה התמלאתי תחושה של דה-ז'ה-וו, התמונות של הרכב שהראו לי היו מוכרות לי , זה היה רכב בצבע כתום שאי אפשר לשכוח. אז, בזמן שמנסים להוציא אותי מרוצה מצאתי את אותו הרכב שבו התעניינתי מפורסם ביד2 עם לוחיות רישוי חשופות בכ3000 שקל פחות מהמחיר שהוצע לי לאחר ההצגה שעשו, כמובן שקמתי מיד מהשולחן והשארתי את הנציג בפה פעור.

דווקא בלובינסקי טרייד, לאחר משא ומתן המחיר ירד משמעותית אך בסוף החלטתי שאני לא מעוניין ברכב ליסינג עם 100K+ ק"מ ולא היה להם משהו שלא מליסינג /עם ק"מ נמוך.

 

קצת חצוף להגיד, אבל כשאני הלכתי לחפש פיג'ו בסוכנויות, נתתי לאנשי המכירות תחושה שאני עושה להם טובה שאני בכלל מוכן לקנות מהם פיג'ו ושהרכב ימשיך לעמוד בחנייה שלהם ולהעלות אבק, האמת, יש בזה טיפת אמת.

 

לגבי האחריות של לובינסקי טרייד, אומנם היא כוללת כמה דפים ולא מעט רכיבים, אך היא גם מחריגה אינספור רכיבים שתיקונם / החלפתם תעלה לא מעט. אין בידי את המפרט של האחריות ולכן לא יכול להתייחס נקודתית, אך אם יש בידיך ואינך מבין משמעות של משהו שמוחרג, אשמח לענות.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתייחס רק לכותרת

 

"האם חברות הליסינג חושבות שכולם מטומטמים"

 

התשובה היא לא...

הם פשוט יודעים שיש מספיק אנשים שמוכנים לשלם פרמייה על האחריות שהם נותנים,

על ההרגשה שאיש המכירות רוצה בטובתם, ועל זה שהם צריכים אוטו עכשיו ובמיידי..

ועוד מוכרים להם ביטוח על המקום .. בקיצור שלם וסע.. ותרגיש טוב עם עצמך

 

למה אני כותב שהם יודעים.. כי הם עושים זאת כבר שנים.. אז אם זה לא היה עובד הם היו פועלים אחרת

כנראה שיש מספיק אנשים כאלה.

 

ולמה אנחנו דנים רק באנשים שקונים את הרכבים האלה בתום 3 שנים?

מה עם אלפי עובדי היי טק ? אנשים שלמדו 3-4 שנים.. נחשבים האנשים הכי חכמים בחברה..

 

המעביד מציע להם עסקה מפוקפקת... רכב חדש במחיר מפוקפק (הפחתת שכר, הורדת הטבות סציאליות, שווי מס מטורף)

ועדיין הם רצים כמו עיוורים לקחת את העסקה המפגרת הזאת..

למרות שבקלות הם היו יכולים לרכוש רכב לבד.. יד ראשונה או שנייה

לצחוק כל הדרך אל הבנק

העסקה ממש לא מפגרת.

משלמים X שקלים בחודש, עבור רכב שאתה בדרך כלל תשתמש בו הרבה, כנראה שלא מעט מרכבי הליסינג עושים את ה-30-40 אלף ק"מ בשנה, מה שאומר שאת הרכב הזה בשוק הפרטי יהיה מאוד קשה למכור במחיר סביר, בנוסף לירידת הערך הגדולה.

בנוסף לכך באותו מחיר אתה מקבל תקציב לדלק בדרך כלל, ביטוח, טיפולים וכו'. תזכור שעם ק"מ כזה צריך לעשות לפחות שני טיפולים בשנה, אחת לשנה - שנה וקצת צריך להחליף גם צמיגים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העסקה ממש לא מפגרת.

משלמים X שקלים בחודש, עבור רכב שאתה בדרך כלל תשתמש בו הרבה, כנראה שלא מעט מרכבי הליסינג עושים את ה-30-40 אלף ק"מ בשנה, מה שאומר שאת הרכב הזה בשוק הפרטי יהיה מאוד קשה למכור במחיר סביר, בנוסף לירידת הערך הגדולה.

בנוסף לכך באותו מחיר אתה מקבל תקציב לדלק בדרך כלל, ביטוח, טיפולים וכו'. תזכור שעם ק"מ כזה צריך לעשות לפחות שני טיפולים בשנה, אחת לשנה - שנה וקצת צריך להחליף גם צמיגים.

 

איך שלא תהפוך את זה העסקה לא משתלמת ..

כלכלית זאת עסקה מפגרת.. זה פשוט סמל סטאטוס..

זה פשוט לחץ חברתי .

וזה עיוות ... לא יותר ולא פחות...

 

אנחנו צוחקים על חברות הליסינג שמנסה למכור רכבים שחוטים .. שנמכרים בנזיד עדשים לסוחרים.

מה בדיוק אתה חושב? שחברות הליסינג מפסידות?

כל מי שלוקח רכב ליסינג פשוט משלם את כל העלויות האלה.

 

הסיבה היחידה שרוב רכבי הליסינג עושים 30-40 אלף ק"מ בשנה... היא שפשוט יש 2 רכבים בבית.

אחד פרטי ואחד ליסינג... 2 הרכבים ביחד עושים בדיוק את הממוצע של כולם.

 

אבל... תמיד הרכב ליסינג יצא לנסיעה הארוכה יותר..

 

מי פה קצין רכב?

בטח יש לכם סיפורים על המנהל הבכיר שקיבל רכב מנהלים מפואר .. אבל מגיע כל יום לעבודה בפיג'ו 107 ...

למה ? כי הוא גר בהרצליה פיתוח.. עובד ברחוב משכית ..

אבל אישתו ... היא בכלל לא עובדת... אבל כל היום עם חברות..

פעם בחיפה..

פעם בירושלים ..

פעם בצפת..

 

הקצין רכב רואה את הרכב רק שמשהו לא בסדר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני חיפשתי פיג'ו 208/308 ביקרתי גם בלובינסקי טרייד ובעוד כמה סוכנויות גדולות ומוכרות ולבסוף קניתי רכב מהשוק הפרטי כי פגשתי במוכר שהציג בפניי את כל היסטוריית הרכב המלאה והאמיתית, בלי להסתיר שום פגם- המחיר גם לא היה רחוק ממחיר הליסינג והעדפתי לשלם עוד כמה פרוטות בשביל רכב עם היסטוריה מסודרת לא מליסינג.

 

הדבר היחידי שלמדתי מהחיפוש אחר פיג'ו 208/308 - תלמד את השוק, תראה כמה אנשים מבקשים על הרכבים האלו ביד 2, תעשה כמה טלפונים לאנשים שמנסים למכור רכב בעל נתונים שמתאימים לך, תבין את הגמישות של אותם מוכרים ותבין כמה אתה מוכן לשלם על רכב כזה מפרטי או ליסינג, תחליט אתה על המחיר ותיגש להתמקח, כמובן שתתחיל עם המוכר בפחות ממה שאתה מוכן לשלם. אני יכול להגיד לך שהצלחתי להוריד את אותן סוכנויות למספרים שלא חשבתי שאצליח להוריד. כשאתה מבקר ביד2 אל תפסח גם על המודעות של סוכנויות הרכב, בהמשך הפוסט תבין למה.

 

כמובן, היו סוכנויות שלא הסכימו לרדת או להתקרב למחיר שביקשתי או אפילו למחיר השוק הריאלי ורצו למכור לי רכב ליסינג במחיר יותר גבוה/זהה לרכב פרטי מיד 2 עם אותם נתונים.

 

בסוכנות אחת קראו לי משוגע כשאמרתי כמה אני מוכן לשלם ,בסוכנות אחרת הסוכן שישב לצד הבחור שאיתו ניהלתי משא ומתן התערב והרים עליי את הקול בטענה שאני חצוף להציע מחיר שכזה, בסוכנות שלישית התמקחו איתי כ20 דקות על המחיר, עשו הצגה של "מתקשרים למנהל איזור" ו"מנסים לעשות מאמץ שתצא מרוצה", בזמן שמנסים להוציא אותי מרוצה התמלאתי תחושה של דה-ז'ה-וו, התמונות של הרכב שהראו לי היו מוכרות לי , זה היה רכב בצבע כתום שאי אפשר לשכוח. אז, בזמן שמנסים להוציא אותי מרוצה מצאתי את אותו הרכב שבו התעניינתי מפורסם ביד2 עם לוחיות רישוי חשופות בכ3000 שקל פחות מהמחיר שהוצע לי לאחר ההצגה שעשו, כמובן שקמתי מיד מהשולחן והשארתי את הנציג בפה פעור.

דווקא בלובינסקי טרייד, לאחר משא ומתן המחיר ירד משמעותית אך בסוף החלטתי שאני לא מעוניין ברכב ליסינג עם 100K+ ק"מ ולא היה להם משהו שלא מליסינג /עם ק"מ נמוך.

 

קצת חצוף להגיד, אבל כשאני הלכתי לחפש פיג'ו בסוכנויות, נתתי לאנשי המכירות תחושה שאני עושה להם טובה שאני בכלל מוכן לקנות מהם פיג'ו ושהרכב ימשיך לעמוד בחנייה שלהם ולהעלות אבק, האמת, יש בזה טיפת אמת.

 

לגבי האחריות של לובינסקי טרייד, אומנם היא כוללת כמה דפים ולא מעט רכיבים, אך היא גם מחריגה אינספור רכיבים שתיקונם / החלפתם תעלה לא מעט. אין בידי את המפרט של האחריות ולכן לא יכול להתייחס נקודתית, אך אם יש בידיך ואינך מבין משמעות של משהו שמוחרג, אשמח לענות.

 

בהצלחה!

 

אחרי מחשבה הבנתי שאני לא מעוניין ברכב כזה כי עד כמה שהאיכות נסיעה בו הייתה לטעמי, אני חייב לחשוב על הפאן הכלכלי,

ולמכור פיזו יוצאת ליסינג עם ק"מ נושק ל-200 אלף(נוהג בין 35-40 אלף בשנה) זה יהיה פשוט לנשק את ה-50 אלף לשלום.

ובכלל, זאת הייתה הפעם הראשונה שאני מתעסק עם חברות ליסינג(תמיד הייתי קונה מפרטיים)

וראיתי שלמרות שיש פוטנציאל לחסוך זמן בתיאוריה, במציאות אתה בכול מקרה מקבל בזבוז זמן בדמות הצגות, נציגים שלא מבינים כלום ברכב, בדיקות שלא שוות כלום, ומו"מ מעצבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב שתיסע בו 40 אלף בשנה, כדי למכור אותו עם 200 אלף קילומטרים +, תצטרך להוריד מכנסיים.

אז עדיף לקנות רכב ב 50 אלף ₪ ולא ב 90.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שלא תהפוך את זה העסקה לא משתלמת ..

כלכלית זאת עסקה מפגרת.. זה פשוט סמל סטאטוס..

זה פשוט לחץ חברתי .

וזה עיוות ... לא יותר ולא פחות...

 

אנחנו צוחקים על חברות הליסינג שמנסה למכור רכבים שחוטים .. שנמכרים בנזיד עדשים לסוחרים.

מה בדיוק אתה חושב? שחברות הליסינג מפסידות?

כל מי שלוקח רכב ליסינג פשוט משלם את כל העלויות האלה.

 

הסיבה היחידה שרוב רכבי הליסינג עושים 30-40 אלף ק"מ בשנה... היא שפשוט יש 2 רכבים בבית.

אחד פרטי ואחד ליסינג... 2 הרכבים ביחד עושים בדיוק את הממוצע של כולם.

 

אבל... תמיד הרכב ליסינג יצא לנסיעה הארוכה יותר..

 

מי פה קצין רכב?

בטח יש לכם סיפורים על המנהל הבכיר שקיבל רכב מנהלים מפואר .. אבל מגיע כל יום לעבודה בפיג'ו 107 ...

למה ? כי הוא גר בהרצליה פיתוח.. עובד ברחוב משכית ..

אבל אישתו ... היא בכלל לא עובדת... אבל כל היום עם חברות..

פעם בחיפה..

פעם בירושלים ..

פעם בצפת..

 

הקצין רכב רואה את הרכב רק שמשהו לא בסדר .

 

לא זה לא.

ברור שחברות הליסינג לא מפסידות,אחרת לא היו קיימות.

אתה לא משלם על 800 קילו פח וגומיות אלא על מוצר ושירות.

בעסקת ליסינג אני קונה שקט נפשי,אם הרכב לא יניע בבוקר תוך חצי שעה-40 דק' יורידו לי רכב חלופי.

אני לא צריך ללכת למוסך כי מגיע בן אדם שלוקח לי את הרכב מהחנייה בעבודה ומחזיר אותו.

ואת החופש לסוע בלי הגבלה,כי כשאין תשלום על דלק ואני לא מתעסק במכירה לא אכפת לי לרדת לסופ"ש באילת או לסוע לטיול בצפון.

 

בלא מעט מקומות עבודה העובד משלם רק גילום של השווי שימוש,סה"כ ההבדל בנטו על קורולה הוא 1700 שקל-משהו שגם ככה היית מוציא על רכב.

האנשים שמרווחים שכר שמאפשר להם לקחת רכב ליסינג הם כנראה לא מהאנשים הטיפשים בשוק העבודה.

ומה שרשמת לגבי מנהלים בכירים,פשוט ערימת שטויות.

 

ואם..לא..תפסיק..לכתוב..ככה.. תקבל התראה, מנסיון עבר.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע!

 

בכל מקרה אני אוהב את המראה של הרכב והצלחת לסקרן אותי, נכנסתי לראות מחירים של הסטיישן

אופרייט שהם חברה דיי גדולה, רכב שנת 2016 יד ראשונה, ליסינג עם 93 אלף ק''מ, היסטוריית טיפולים במוסכים מורשים ובמודעה עצמה מבקשים עליו 49 אלף ש''ח (שאני מאמין ניתנים למיקוח).

 

רכב פרטי 308 סטיישן יד ראשונה, 99 אלף ק''מ, 2015 ומבקשים עליה 44 אלף ש''ח במודעה!

 

אולי הלא סטיישן יקרה יותר? פספסתי משהו?

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב שתיסע בו 40 אלף בשנה, כדי למכור אותו עם 200 אלף קילומטרים +, תצטרך להוריד מכנסיים.

אז עדיף לקנות רכב ב 50 אלף ₪ ולא ב 90.

 

מצד אחד כן,

אבל מצד שני מה ניראה לך יפסיד יותר במכירה עתידית בעוד 3 שנים?

פיזו 308 מליסינג עם 200 אלף שנקנתה ב-50 אלף?

פיזו 308 פרטית עם 160 אלף שנקנתה ב-58 אלף?

 

אתה גם כניראה תפסיד פחות בירידת ערך, וגם תיסע על רכב פרטי ושמור ולא רכב ליסינג לשעבר שלך תדע מה עבר עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי לפני שבועיים 308 סטיישן מודל 2016 אחרי חפירה לא קטנה בשוק - אכתוב סיכום לאחזקת הרכב הקודם וקניית החדש בקרוב.

רכב מדוגם (בדיקה נקייה לחלוטין במכון בדיקה לבחירתי), 87K ק"מ, עלייה לכביש באפריל 2016 נרכש מאופרייט ליס ב-47K בדיוק.

היו לא מעט רכבים נוספים במלאי שלהם במצב דומה ובטווח מחירים של 47-50. נותנים אחריות שנתיים למכלולים עיקריים במוסך מורשה.

משום מה לובינסקי טרייד היו יקרים יותר, אמצע 2015 עלה כמו 2016.

שקלתי לחפש פרטית, סקירה מהירה העלתה שכל ההיצע מעל התקציב שלי.

שמירת ערך? לא מעניין אותי. אני צריך שיסע טוב, עם אחזקה סבירה במשך 4 שנים לפחות.

 

אגב, 308 האצ'בק היה יקר כמעט ב-10K בשני המקומות.

אגב2, הסתובבתי גם במספר מגרשים נוספים של החברות הגדולות והמוכרות, גועל נפש וזה עוד עדין.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי לפני שבועיים 308 סטיישן מודל 2016 אחרי חפירה לא קטנה בשוק - אכתוב סיכום לאחזקת הרכב הקודם וקניית החדש בקרוב.

רכב מדוגם (בדיקה נקייה לחלוטין במכון בדיקה לבחירתי), 87K ק"מ, עלייה לכביש באפריל 2016 נרכש מאופרייט ליס ב-47K בדיוק.

היו לא מעט רכבים נוספים במלאי שלהם במצב דומה ובטווח מחירים של 47-50. נותנים אחריות שנתיים למכלולים עיקריים במוסך מורשה.

משום מה לובינסקי טרייד היו יקרים יותר, אמצע 2015 עלה כמו 2016.

שקלתי לחפש פרטית, סקירה מהירה העלתה שכל ההיצע מעל התקציב שלי.

שמירת ערך? לא מעניין אותי. אני צריך שיסע טוב, עם אחזקה סבירה במשך 4 שנים לפחות.

 

אגב, 308 האצ'בק היה יקר כמעט ב-10K בשני המקומות.

אגב2, הסתובבתי גם במספר מגרשים נוספים של החברות הגדולות והמוכרות, גועל נפש וזה עוד עדין.

תתחדש!

 

בהחלט אופציה טובה לרכב הבא, הרבה רכב במעט כסף.

מחכה לסקירה (בקשה להתמקדות במרחב ומרווח מחיה פנימי [emoji6])

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פרסום של לובינסקי טרייד באתר שלהם (מבצע החודש) של 308SW שנת 2015, ללא מקדמה, ללא ריבית, ללא תשלום בסוף בתקופה ב-649 שקלים בחודש ל-5 שנים.

אני מניח שמדובר ב"החל מ.."

 

אך בכל זאת, מדובר בעסקה טובה יחסית למי שמחפש רכב מרווח. נשאר עניין בחירת הרכב והתפשרות בנושא ק"מ אם התקציב ממש מוגבל.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שלא תהפוך את זה העסקה לא משתלמת ..

כלכלית זאת עסקה מפגרת.. זה פשוט סמל סטאטוס..

זה פשוט לחץ חברתי .

וזה עיוות ... לא יותר ולא פחות...

 

אנחנו צוחקים על חברות הליסינג שמנסה למכור רכבים שחוטים .. שנמכרים בנזיד עדשים לסוחרים.

מה בדיוק אתה חושב? שחברות הליסינג מפסידות?

כל מי שלוקח רכב ליסינג פשוט משלם את כל העלויות האלה.

 

הסיבה היחידה שרוב רכבי הליסינג עושים 30-40 אלף ק"מ בשנה... היא שפשוט יש 2 רכבים בבית.

אחד פרטי ואחד ליסינג... 2 הרכבים ביחד עושים בדיוק את הממוצע של כולם.

 

אבל... תמיד הרכב ליסינג יצא לנסיעה הארוכה יותר..

 

מי פה קצין רכב?

בטח יש לכם סיפורים על המנהל הבכיר שקיבל רכב מנהלים מפואר .. אבל מגיע כל יום לעבודה בפיג'ו 107 ...

למה ? כי הוא גר בהרצליה פיתוח.. עובד ברחוב משכית ..

אבל אישתו ... היא בכלל לא עובדת... אבל כל היום עם חברות..

פעם בחיפה..

פעם בירושלים ..

פעם בצפת..

 

הקצין רכב רואה את הרכב רק שמשהו לא בסדר .

 

בתור אחד שחי בעולם הזה ומחזיק רכב ליסינג, לא אצל כולם יש הפחתות בשכר או בתנאים הסוציאליים (ולפעמים בכלל אין הפחתות כי גם ככה אתה נמצא מעל לתקרת הפטור ברוב הפרמטרים).

 

וכמובן שיש שיקול כזה שאם יש 2 רכבים בבית, אחד כבר כולל בתוכו את הדלק והביטוח ולא אכפת לך מהקילומטראז' אז תיקח אותו, מי שלא יעשה את זה הוא הטיפש.

 

אני משלם 4000 מהברוטו שלי על רכב, שעלה 130 וקצת כחדש, עם 3000 ליטר דלק בשנה, ביטוח כולל נהג צעיר וחדש לכל מי שקרבה ראשונה אליי, כביש 6 חופשי, אירוע ביטוחי אחד בשנה בכלל לא על חשבוני, סט של 4 צמיגים לאורך 3 שנים, שירות של טיפולים, תיקונים וטסטים שבא מישהו לקחת את הרכב ועושה את העבודה בשבילי (אני לא מפסיד עבודה, לקחת רכב לטיפול ייקח לי לא פחות משעתיים שלוש - מעל ל-500 שקל הפסד), יש רכב חליפי במידת הצורך (ולא ה-i10 של "הילוך שישי" או משהו דומה, אלא רכב מהדרגה שלי ומעלה, פעם אחרונה קיבלתי מאזדה 6 פרימיום), תיקון פנצ'רים ללא הגבלה וכו' וכו'.

 

3000 ליטר בשנה זה לבד מעל 18 אלף שקל נכון לעכשיו, ביטוח כולל גרירה ורכב חלופי לא ייצא פחות מ-3000-4000 לשנה (בלי להכניס קרבה ראשונה ונהג צעיר וחדש), טיפולים ותיקונים לא פחות מ-1000 שקל (היו תקופות שנסעתי 42K בשנה, 3 טיפולים קטנים לפחות כל שנה ואז זה אפילו יותר משמעותי), סט 4 צמיגים של 17 אינץ' מאיכות סבירה לפחות 2000 שקל לחלק ל-3 שנים קצת מעל 600 שקל, טסט לפחות 1300 שקל לשנה, זה אומר שלא כולל המחיר של הרכב אלא רק התפעול שלו זה סד"ג של 24 אלף לשנה, 2000 לחודש.

 

ואתה יודע כמה עולה לי כולל כל ההפחתות והמיסים להחזיק את הרכב בליסינג? 3300 שקל בחודש.

 

בשביל לנסוע את אותה כמות, אבל לא לשמור על אותה רמה (אין מי שייקח בשבילי את הרכב לטיפולים וטסטים והחלפת צמיגים) זה נותן לי 46800 שקל (1300 שקל בין עלות התחזוקה והמחיר שאני משלם היום מהנטו שלי - 3300-2000 שקל, כפול 36 חודשים).

וזה בלי עלות הכסף (הלוואה, מימון ושות').

 

לא יודע לגבי חברות אחרות, הבכירים אצלנו יש עם Explorer Traverse Q2 A3 CX5 והם מגיעים איתם, אבל אנחנו לא יושבים בהרצליה אז אולי זה לא תופס :wink:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1683 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...