Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אהלן,

בקצרה - אני מחפש את הרכב הבא שלי - כרגע יש לי סיאט איביזה 2007 ספורט 3 דל' ידנית. נמצאת אצלי כמעט 4 שנים, שירתה אותי נאמנה פרט לתקלות די שגרתיות.

 

ניסיתי להשתמש בבוט של האתר, ברגע שהוא שאל אותי מה הסיבה להחלפת הרכב, התלבטתי עם עצמי, יצאתי והחלטתי שזה דורש ממני יותר מדי ביקורת עצמית... והנה אני כאן, נראה לי שהפעם זאת הזדמנות להניח את הידע בצד ולהחכים מאחרים!

 

לעניינינו -

 

מה אני צריך שיהיה בטוען לכתר:

  • 2013 והלאה
  • עדיפות גבוהה מאוד לידני
  • עדיפות גבוהה ל-5 דל'
  • עדיפות למנוע טורבו
  • אם אפשר בתקציב הזה לפזול קצת לכיוון רכב מהנה לנהיגה/עם אופי ספורטיבי, ברכה
  • מבחינת צריכת דלק, אני נוסע לא מעט בין עירוני (100 ק"מ לכיוון 3-4 פעמים בשבוע) ומצד שני, גם לא מעט בתוך העיר.
  • חשובה לי אמינות יחסית
  • מעדיף להשקיע עד סביבות ה40K, אם יש צורך לחרוג ל-50K וזה שווה את זה - יאללה

 

עד עכשיו במסגרת החיפושים, נהגתי על:

- סיאט איביזה 2014-2015 עם מנועי 1.4 ו1.2 בגרסאות 90 כ"ס, לא כל כך התחברתי (אבל נראה שזו האופציה הטובה ביותר כרגע)

- הונדה סיוויק האצ'בק 2014-2015 ידניות, יש לציין שגם איתן הרגשתי די כבד ואיבזתי את הזריזות שאני אוהב בסיאט הנוכחית

- סיאט איביזה 2014 FR אוטומט - שפחות רלוונטית כי צריך לקרות משהו באמת מיוחד כדי שאתפשר על גיר אוטומט.

 

מחשבות כלליות למשקיעים:

אני מכוון להחזיק את הרכב לפחות ב3-4 שנים הבאות - ובגלל זה אני חותר לשנתון יחסית חדש,

אם יש רעיון לרכב שהוא שנתון נמוך מזה אבל לדעתכם יכול לתת תמורה דומה, אשמח לשמוע

 

תודה מראש ואשמח לכל עצה :)

טל

 

פורסם

רנו טווינגו, פיז'ו 208 דיזל, סקודה פאביה ואלפא מיטו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
רנו טווינגו, פיז'ו 208 דיזל, סקודה פאביה ואלפא מיטו.

 

תודה על התשובה! את הטווינגו לא הכרתי. אעשה בדיקה.

מה דעתך על האלפא מיטו מבחינת אמינות/צריכת דלק?

 

שוב תודה :)

 

איביזה יש fr ידניות גם.

יש פולו 1.2 ידנית(פחות נפוצות).

 

מחפש כבר כמה שבועות אחת כזאת בתקציב שלי לבדוק. הרוב 3 דל'.

כנל לגבי הפולו, רק שלגביה אני שומע בעיקר בעיות מאנשים שמחזיקים כזאת מהשנתונים האלה.

 

תודה!

 

אני אחדד קצת את השאלה -

מה הרכב הכי ספורטיבי שאפשר לקנות בתקציב הזה ועדיין לא לסטות משאר הדרישות יותר מדי?

פורסם

השאלה היא מה ההגדרה שלך לרכב ספורטיבי?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הייתי רוצה להגיד מיטו,אבל חוץ מהסמל אין שום דבר שמצדיק רכישה של הרכב.

 

פולו ואיביזה זה פחות או יותר אותו רכב,למה שהיא תהיה בעייתיית יותר?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
השאלה היא מה ההגדרה שלך לרכב ספורטיבי?

 

אני מתכוון להוט-האצ' למינהן, או לפחות סופר מיני עם נגיעות חמימות... כמובן במסגרת התקציב.

 

מנוע עם כוח האצה זמין, גם בהאצות ביניים, הגה מתקשר, יציבות בפניות... נו, כל שאר הדברים שבדרך כלל לא נכנסים ב45K :)

 

תודה.

פורסם

אז תוריד את הדרישה של השנתון ואז ייכנסו לך הוט האצ' לרשימת האופציות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

208 דיזל. כנראה סבירה בעניין של הנאה (כלומר, לא ממש תסבול), תענה מצויין על יתר הצרכים.

 

אתה יכול להתפשר בשנה / ק"מ / יד (וצריכת דלק) ולחפש ג'ולייטה 170. צריכת הדלק כמובן תהיה פחות טובה. אתה יכול גם לחפש פוקוס אקובוסט (רק שממש קשה למצוא), גם פה צריכת הדלק לא מצטיינת. יש כרגע אחת כזו למכירה, אני חושש שהיא עברה חיים לא לגמרי קלים אז אם אתה בכיוון תבדוק טוב. (גילוי נאות: יש לי פוקוס כזו).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אז תוריד את הדרישה של השנתון ואז ייכנסו לך הוט האצ' לרשימת האופציות.

 

כן. חושב על זה. מנסה לאזן בין שניהם.

 

בינתיים בודק אפשרויות... כנראה שאוותר דווקא על החווית נהיגה ואעדיף להשאר עם שנתון גבוה יחסית.

 

208 דיזל. כנראה סבירה בעניין של הנאה (כלומר, לא ממש תסבול), תענה מצויין על יתר הצרכים.

 

אתה יכול להתפשר בשנה / ק"מ / יד (וצריכת דלק) ולחפש ג'ולייטה 170. צריכת הדלק כמובן תהיה פחות טובה. אתה יכול גם לחפש פוקוס אקובוסט (רק שממש קשה למצוא), גם פה צריכת הדלק לא מצטיינת. יש כרגע אחת כזו למכירה, אני חושש שהיא עברה חיים לא לגמרי קלים אז אם אתה בכיוון תבדוק טוב. (גילוי נאות: יש לי פוקוס כזו).

 

תודה! יש כמה ג'ולייטות מעניינות. יש לך ניסיון איתן מבחינת אמינות?

אבדוק לגבי הפוקוס. ראיתי אותה.

פורסם

לא אישית, אבל חיפוש פה (ובפורום אלפא) בטוח יניב כמה תוצאות מעניינות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
הייתי רוצה להגיד מיטו,אבל חוץ מהסמל אין שום דבר שמצדיק רכישה של הרכב.

 

פולו ואיביזה זה פחות או יותר אותו רכב,למה שהיא תהיה בעייתיית יותר?

 

לא ראיתי את התגובה,

יודע שהן כמעט אותו רכב - רק ציינתי מה אני שומע ממי שמחזיק כאלה

 

גם לגבי המיטו אגב שמעתי אותו דבר. בכל אופן אני לא רואה כאלה 5 דלתות אז זה פחות רלוונטי. תודה רבה!

פורסם
כי אין מיטו 5 דלתות, יוצרה ב3 דלתות בלבד. הכי קרוב לזה זו הפונטו עליה המיטו מבוססת.

 

כן, התכוונתי שאין כאלה.

פורסם

יש סיאט אביזה 2015 ידני עם מנוע 1.2 טורבו (לא fr). קנינו כזו לאח שלי, ובאמת אחלה רכב. מאד חזק, צריכת דלק בהתאם לכמה אתה יכול להיתאפק, אמין. החיסרון היחיד שמרגיש זול מבפנים. קשה למצוא אחת כזו אבל אם תמצא זה דיי בדיוק מה שאתה מחפש.

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...