Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הרכב המדובר הוא הונדה סיוויק 2009 עם 124 אלף קילומטר

כבר תקופה ארוכה שנדמה לי שהגלגלים האחוריים לא ישרים מספיק ועומדים בזווית שנראית לעין(החלק התחתון כלפי חוץ)

נקלח אתמול לכיוון פרונט (הערכתי שזה פרונט) שם נאמר לי שיש לי בעיה קצת יותר רצינית...

הם הראו לי שהרכב שקע בכ5 סנטימטרים מאחורה, והמליץ להחליף קפיצים..

השאלה היא כזו, עד כמה דחוף להחליף קפיצים?

בחינה בטיחותית או האם יש סכנה כלשהי בקפיץ ששקע?

האם יש שינוי בביצועים מעבר ליכולת העמסה בבגאז?

תודה מראש:)

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

אני בספק אם צריך להחליף קפיצים - כנראה בולמים.

 

אתה יכול לראות הליך החלפה כאן

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני בספק אם צריך להחליף קפיצים - כנראה בולמים.

 

אתה יכול לראות הליך החלפה כאן

 

לפי הידוע לי הבולם אחראי להצמדת הגלגל לכביש והקפיץ אחראי לגובה הגלגל מהרכב.

לכן כן הגיוני שמדובר בקפיץ ולא בבולם

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

אחרי קריאה חוזרת כנראה שכן - אם הרכב שקע בגובה אז תחליף גם את הקפיצים - תבדוק את הבולמים בכל מקרה כי הם מכווצים במצב הזה - תראה שהם לא נוזלים וחוזרים למקומם מהר.

 

המשמעות של זה היא שיש לך פחות מהלך מתלה - אם הבולם רך מידי אתה עלול לקבל חבטות - האם במעבר על בורות או משטחים לא ישרים במהירות גבוהה אתה שומע חיכוך מהצמיגים בבתי הגלגל?

 

בכל מקרה - הפרונט שלך לא מכוון - ואם כן הרכב מונמך - טסט?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אחרי קריאה חוזרת כנראה שכן - אם הרכב שקע בגובה אז תחליף גם את הקפיצים - תבדוק את הבולמים בכל מקרה כי הם מכווצים במצב הזה - תראה שהם לא נוזלים וחוזרים למקומם מהר.

 

המשמעות של זה היא שיש לך פחות מהלך מתלה - אם הבולם רך מידי אתה עלול לקבל חבטות - האם במעבר על בורות או משטחים לא ישרים במהירות גבוהה אתה שומע חיכוך מהצמיגים בבתי הגלגל?

 

בכל מקרה - הפרונט שלך לא מכוון - ואם כן הרכב מונמך - טסט?

האמת שהרכב עבר טסט לפני חודש ללא שום בעיה,

לפי בדיקה של לחיצה על הצד של כל רכב, הרכב חוזר לקדמותו ללא קפצוצים, נראה שהבולם תקין..

 

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

אז בעיקר אתה צריך להחליט אם אתה רוצה כרגע לכוון פרונט על רכב נמוך ב5 ס"מ ולהמשיך לנסוע ככה

 

תיקח בחשבון שלא מדובר בהנמכה מתוכננת מראש - סביר להניח שהגלגל שלך זז קצת אחורנית בתוך בית הגלגל בגלל שהמתלה צריך לפצות איכשהו על שינוי הזוית - זה דבר אחד והדבר השני הוא שיש לך פחות מהלך.

 

בעיני - זה לא מצב תקין וגם יכול להיות שבכיוון הפרונט יגידו לך שלא כדאי לבצע את המתיחה ועדיף כבר באמת להחליף את הקפיצים.

 

אתה גם שוחק יותר את הצמיגים במצב הנוכחי.

 

הייתי מחליף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...