Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

שוקלים לקנות לאשתי את אחד מהרכבים הנ"ל משנת 2015(הדגם החדש יותר),הרכב מיועד לנסוע בעיקר בתל אביב והוא ינסע המבלך היום 20-30 ק"מ מקסימום.

 

האם הרכבים האלו יוכלו להכיל טיולון?

מה האמינות של הרכבים האלה?

 

מעוניים בדגם הרובוטי..

 

הרכב הנוסף בבית הוא 308SW ככה שהנסיעות המשפחתיות יהיו בו אבל אנחנו צריכים רכב נוסף שיוכל להכיל טיולון בשביל אשתי והבן שלי.

 

התקציב הוא איזור ה25-30 אלף ש"ח כאשר אפשר למתוח אותו במעט.

 

 

תודה,

זיו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

לרכבים הללו יש תא מטען קטן גם ביחס לרכב מיני, בנוסף הם צפופים מאחור מה שיצריך הזזת מושב הנוסע לצורך התקנת מושב טיחות/ סל קל.

 

לכן תיקחו איתכם טיולון.לבדיקה.

 

הרכבים הללו חיסכונים מאוד ונחשבים לאמינים, גיר רובוטי פחות נעים בעיר, נסיעה פקוקה תקצר את אורך חייהם.

 

בתקציב הזה הייתי לוקח ספייס סטאר אשר כן תוכל להכיל טיולון, היא גם מרווחת יותר מאחור ולכן יהיה צורך להזיז מעט את הצושב הקדמי.

היא חזקה יותר וחיסכונית לא פחות. מציע לקרוא את הסיכום שלי:

 

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/3152/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D---4-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8

 

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת שלא נהגתי ברכב הזה והתענייתי בו בעבר.

ממה שקראתי במספר מקומות:

גיר רובטי חד מצמדי מעצבן ומצמד דורש החלפה בסביבות כל 60K.

בין הרכבים הפרטיים הכי איטיים שנמכרו כאן בשנים האחרונות (15 או 16 שניות ל100 בזמן שמשפחתיות וסופר מיני ממוצעות לוקח להם לפי נתונים בסיבות 12 שניות).

בעיה שהתלוננו עליה כאן באטימות מים בבאגז לא יודע כמה זה קריטי וכמה יקר זה לתיקון.

בנוסף נתקלתי כאן בפורום בדיווח אחד או שנים על מדחס מזגן ששבת ובעיה בממיר הקטליטי.

צריכת דלק טובה.

סך הכל מדובר ברכב די אמין אך במידה ובוחרים בגיר רובוטי צריך להיות מודע לכך שהנהיגה בעיר תרגיש פחות נוחה ולקחת בחשבון את עלות החלפת המצמד (2-3K שח אני משאר).

נקודת מבט סובייקטיבית, אבי קיבל רכב כזה חלופי ליום במקום קורולה 03' ונסע איתו נסיעה קצרה לת"א והפריע לו שהרכב חלש מידי.

אישית הייתי שוקל לבדוק בתקציב הנ"ל פיקנטו או I10 במחיר של להפשר אולי על שנתון וצריכת דלק.

לגבי טיולון אין לי שמץ.

פורסם

לאמא שלי יש אחת (פיג'ו 108 1.0 רובוטית) שקנתה חדשה ב2017 מהיבואן,

 

הרכב עדיין אצלה, היא מרוצה מאוד, עברה כבר 30K ק"מ בחיפה כולל קצת פקקים, אך גם מידי פעם נוסעת למרכז , והאוטו נוסע כמו חדש עד כה, רק טיפולים.

 

אני חייב לציין שהגיר הרובוטי של ה108 הרבה יותר נעים, זריז וחלק מזה של ה301 שהיתה לי.

 

אצלה צריכת הדלק עומדת על כ17 - 18 ק"מ לליטר.

 

בגדול, הרכב מומלץ, אני אישית גם אהבתי, אם יש שאלות, תרגיש חופשי גם בפרטי.

פורסם
האמת שלא נהגתי ברכב הזה והתענייתי בו בעבר.

ממה שקראתי במספר מקומות:

גיר רובטי חד מצמדי מעצבן ומצמד דורש החלפה בסביבות כל 60K.

בין הרכבים הפרטיים הכי איטיים שנמכרו כאן בשנים האחרונות (15 או 16 שניות ל100 בזמן שמשפחתיות וסופר מיני ממוצעות לוקח להם לפי נתונים בסיבות 12 שניות).

בעיה שהתלוננו עליה כאן באטימות מים בבאגז לא יודע כמה זה קריטי וכמה יקר זה לתיקון.

בנוסף נתקלתי כאן בפורום בדיווח אחד או שנים על מדחס מזגן ששבת ובעיה בממיר הקטליטי.

צריכת דלק טובה.

סך הכל מדובר ברכב די אמין אך במידה ובוחרים בגיר רובוטי צריך להיות מודע לכך שהנהיגה בעיר תרגיש פחות נוחה ולקחת בחשבון את עלות החלפת המצמד (2-3K שח אני משאר).

נקודת מבט סובייקטיבית, אבי קיבל רכב כזה חלופי ליום במקום קורולה 03' ונסע איתו נסיעה קצרה לת"א והפריע לו שהרכב חלש מידי.

אישית הייתי שוקל לבדוק בתקציב הנ"ל פיקנטו או I10 במחיר של להפשר אולי על שנתון וצריכת דלק.

לגבי טיולון אין לי שמץ.

 

קבל תיקון.

מתנצל אבל לא שמתי לב שהתכוונת לדגמים החדשים יותר. מה שרשמתי מתייחס ל107 C1 ואיגו הישנים.

×
×
  • תוכן חדש...