Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דובר פה רבות על המערכת הזאת. היא הטובה ביותר מבין המערכות הסיניות. אבל ויש אבל גדול באותו מחיר עדיף לך לקנות מערכת של מותג מוכר עם Android Auto ו-CarPlay. מערכת שהיא מותאמת לשימוש בנהיגה, נוחה הרבה יותר, תחזיק בוודאי הרבה יותר זמן וגם איכות הסאונד כמובן טובה יותר. ממליץ לך לא לקנות מערכת סינית. אני קניתי לפני שבוע מערכת מאמזון Pioneer AVX1300NEX והיא צריכה להגיע בימים הקרובים. אין לה Android Auto אלא רק Apple CarPlay אבל תוכל למצוא באמזון בקלות מערכות באותו סדר גודל של מחיר מערכת עם אנדרואיד.

פורסם
דובר פה רבות על המערכת הזאת. היא הטובה ביותר מבין המערכות הסיניות. אבל ויש אבל גדול באותו מחיר עדיף לך לקנות מערכת של מותג מוכר עם Android Auto ו-CarPlay. מערכת שהיא מותאמת לשימוש בנהיגה, נוחה הרבה יותר, תחזיק בוודאי הרבה יותר זמן וגם איכות הסאונד כמובן טובה יותר. ממליץ לך לא לקנות מערכת סינית. אני קניתי לפני שבוע מערכת מאמזון Pioneer AVX1300NEX והיא צריכה להגיע בימים הקרובים. אין לה Android Auto אלא רק Apple CarPlay אבל תוכל למצוא באמזון בקלות מערכות באותו סדר גודל של מחיר מערכת עם אנדרואיד.

צודק בכל מילה

×
×
  • תוכן חדש...