Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה אני מחליף את המגאן קופה ,ואני מתלבט בין כמה רכבים ספורטיבים בתקציב של עד 70 אלף .

האפשרויות שחשבתי עליהם הם:

 

1.איביזה טורבו 1800 סמק 150 כוח סוס

2.רנו קליאו ספורט 2000- סמ"ק 170 כוח סוס

3.רנו מגאן קופה 2000 סמ"ק 150 כוח סוס

כרגע אני נוטה לאיביזה טורבו בגלל הכוח שהאפשרות לשפר אותה בקלות יחסית אבל אני לא יודע איך האחיזה שלה וההיתנהגות בכביש לעומת המיתחרות ובכלל..

אז מי שמכיר את האוטו ויכול להגיד לי את ההיתנהגות שלו וגם להציע מכוניות נוספות שידבר... תודה מראש!!

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

פורסם

האיביזה יכולה להפוך למפלצת תאוצה בלי השקעה גדולה מידי אך היתנהגות הכביש שלה לוקה בחסר. אם אתה מחפש היתנהגות לך על הקליאו. רנו מגאן קופה זה לא אוטו ספורט. אם היה לי כסף להחזיק את האיביזה הייתי הולך עליה. אין רכב שרביעית קוני לא מדביקים לרצפה :-P . בכל מיקרה שיהיה בהצלחה.

פורסם

האיביזה אכן בעלת פוטנציאל שיפור בלתי נדלה כמעט...

הקליאו עדיפה בכל מה שקשור לניהוג היגוי סיבובים וכו'..(בקיצור,מאפיינים צרפתיים טיפוסיים יש לה :lol: )

הרנו מגאן לא עומדת בתחרות עם ה2 האלה.

 

תעשה את הבחירה שלך בין האיביזה לקליאו...

תעשה נסיעות מבחן ותחליט מה יותר טוב בשבילך.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אין רכב שרביעית קוני לא מדביקים לרצפה :-P .

 

אני מקווה שאמרת את זה בצחוק. רביעיית קוני זה לא המתכון להתנהגות בכל רכב, ואולי היא תהפוך את האיביזה לקצת יותר אוחזת או מרוסנת, אבל היא לא יכולה לשפר את מאפייני ההתנהגות הבסיסיים של הרכב שהם לוקים בחסר, או את ההגה הגרוע.

 

מבין השלוש - בשבילי רק הקליאו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האיביזה יכולה להפוך למפלצת תאוצה בלי השקעה גדולה מידי אך היתנהגות הכביש שלה לוקה בחסר. אם אתה מחפש היתנהגות לך על הקליאו. רנו מגאן קופה זה לא אוטו ספורט. אם היה לי כסף להחזיק את האיביזה הייתי הולך עליה. אין רכב שרביעית קוני לא מדביקים לרצפה :-P . בכל מיקרה שיהיה בהצלחה.
נו באמת :-P...

הא לך מאמר בנושא מיתלים ואחיזה שתוכל ללמוד ממנו לפני שתרשום עוד שטות כזו להבא - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52485

 

מוטי.

פורסם

אם חשובה לך ההתנהגות (אחיזה, יציבות ונוחות) לך בעיניים עצומות על הקליאו. היא גם ללא ספק נוחה יותר מהאיביזה. מבחינת הנוחות האיביזה פשוט מחרידה, גם עם הבולמים המקוריים שלה. אם חשוב לך כוח זמין מאוד גם בסל"ד אפסי ועוד שניתן לשיפור - לך על האיביזה.

 

אני חושב שגם מבחינת אמינות האיביזה מנצחת. (מההיכרות שלי עם רנו - הן פשוט מתפרקות ללא רחמים).

 

קח סיבוב על שתיהן ואז תחליט.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
אם חשובה לך ההתנהגות (אחיזה, יציבות ונוחות) לך בעיניים עצומות על הקליאו. היא גם ללא ספק נוחה יותר מהאיביזה. מבחינת הנוחות האיביזה פשוט מחרידה, גם עם הבולמים המקוריים שלה. אם חשוב לך כוח זמין מאוד גם בסל"ד אפסי ועוד שניתן לשיפור - לך על האיביזה.

 

אני חושב שגם מבחינת אמינות האיביזה מנצחת. (מההיכרות שלי עם רנו - הן פשוט מתפרקות ללא רחמים).

 

קח סיבוב על שתיהן ואז תחליט.

לא רק מתפרקות אלא גם מתפוררות, מתאדות, מתמסמסות, מתעקלות, מתעייפות ומתחרבשות.

אני אומר זאת על בסיס מידע מוצק שנמסר לי ע"י חבר של דוד של שכן של ידיד של מנהל המוסך של רנו בטייבה.....

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
עיצבנת עכשיו את אוברשד....מעשה לא טוב :wink: !

שששש שקט !!! למה לצעוק.....

אני את העצבים שאין לי מוציא בסוף שבוע אבל מאד בעדינות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אגב, כשאני מתכוון אין יותר גרוטאות, בשורה למטה, התכוונתי שהתפתרתי מהרנו שהייתה לי (אומנם זאת היתה רנו קנגו - אבל זה עדיין רנו).

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אני יוצא להגן על רנו יש לי רנו קליאו 98 . ויש לה נהג לא רחמן בכלל. אני טוחן אותה. כ 35000 קלומטרבשנה. כבר שנתיים.

היה באוטו תקופה של 5 חודשים 3 סאבים של MTX כל אחד 10" ובעוצמה של 500 RMS . שדפקו בטרוף. וחוץ מפלסטיקים שצריך לחזק מדי פעם. כלום לא התפרק לי.

וחבר שלי הביא את האוטו החדש שלו החזרתי לא את הסאבים והם הרסו לו את האוטו. איביזה 2001

אחרי 3או 4 חודשים כל הברגים אצלו בבג'ז ובבקליות. הדש בורד התחיל לרעוד. התחילו ליפול פלסטיקים.. האוטו התפרק. אז לא להגזים לגבי רנו שמתפרקים..,

ומה אתה מדבר היה לך רנו קנגו שזה רכב עבודה. ועם אתה ממש לא רחמן והורס אז הוא יתפרק.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

קודם כל יש לך מבחן של האיביזה מול הקליאו באחד ממגזיני אוטו, תקרא ותחכים. (אני רק אגלה לך, שהקליאו ניצחה).

אני נוסעת על איביזה טורבו, ויכולה להגיד לך שהאוטו נוסע, וגם יציב מאוד על הכביש.

החתך מאוד נמוך, ומרגישים כל אבן, אבל גם כל פנייה...

 

אכן אפשר לשפר את האיביזה, אבל לדעתי לא צריך. היא עושה את העבודה יופי, והשיפורים רק יעלו את האחזקה שלה ויכאבו לך בכיס.

 

אגב, לא יודעת כמה זה חשוב לך, אבל לאיביזה יש יתרון בולט של מראה מול הקליאו- וזה גם בלי שיפורים וקיטים.

×
×
  • תוכן חדש...