Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד חברי פורום אופנועים שלום רב

 

אני מחפש קטנוע 50 סמ"ק זול לחלוקת עיתונים בבוקר. קבלתי המלצות על פיור שהוא הכי זול, אמין וחלפים זולים שלא קשה למצוא. התקציב שלי עומד על 1K-2K ש"ח רק לקטנוע (קסדה יש, חליפה אני אקנה ברגע שיהיה קטנוע). אני רק אציין שאין לי יותר מדיי כסף לשפוך על הקטנוע (יש לי 3 רכבי אספנות וחברה אחת :wink: שמכבידים לי מספיק על הכיס).

א. יש לכם קצת טיפים לבחור שלא מבין בכלל באופנועים?

ב. איפה מומלץ לחפש קטנועים לדלי תקציב כמוני (לוחות, עיתונים וכו')?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אל תשכח שיש של ביוטח שעולה החל מ1700 שקל בערך...

גם לא בעיה, כל דבר שניתן לפרק ל-12 תשלומים לא מהווה בעיה. רשמתי שהתקציב הנ"ל הוא רק לקטנוע ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חליפה? מממ.. אני לא רוצה להשמע מוזר (אני דוגל במיגון) אבל חליפה כדי לרכב על קטנוע 50 זה קצת מוגזם..

מעיל כפפות ומגיני ברכיים יספיקו בהחלט, ובמקום החליפה תוסיף קצת ג'ובות לרכישת הקטנוע.

פורסם

מחירים של אביזרים:

לרט עכשיו במבצע בסביבות 400 שח

כל שאר המעילים עם המיגונים בסביבות 800 שח

קסדות:

אין להשתמש בקסדה שנקנתה לפני 3 שנים או יותר מכוון שיש תהליך שנקרא התיישנות החומרים.

מחירים: 500-4000

כפפות:

400-500 שח ממוגנות כפפות לא ממוגנות לא יעילות במקרה תאונה (אלא אם כן הן עשוייות מעור שמונע שיפשופים).

מגף רכיבה בסיסי עולה כ500 ש"ח.

טיפול תקופתי עולה בממוצע כ250 ש"ח.

סה"כ:

1400 ש"ח אביזרים תוסיף מנעולים 1600ש"ח

ביטוח 1700.

קטנועים:

בייק 4 סייל

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אוקיי, תודה רבה לכם על העזרה.

אני לא התכוונתי לחליפה אלא רק למעיל (כפפות גם יש כבר, אח שלי נוהג בקארטינג אז אני משאיל ממנו), מצטער על ההטעיה, אני חדש בתחום :roll:

 

אה, שרשראות גם יש כבר (אני קושר את גם את האוטו לעמוד :wink::lol: ).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...