Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ביום שישי קבעתי עם מוכר להיפגש במכון בדיקה ולאחר מכן להסיר שיעבוד מרכב שאני רוצה לקנות (ספורטאג׳ 2016) בבנק דיסקונט שבו השיעבוד.

המוכר נראה מאוד אמין אבל למרות כל החיפושים אני לא מצליח לקבל תשובה לכמה שאלות פשוטות:

1. האם הסרת השיעבוד עוברת מיידית לדואר שם אפשר להעביר בעלות על הרכב? או רק למשרד הרישוי?

2. האם יש נוסח להסכם ששווה להוסיף לזיכרון דברים כדי לוודא שבין הסרת השיעבוד להעברת הבעלות המוכר לא פשוט בורח עם הכסף?

 

אשמח לעוד עצות ממי שעבר את התהליך לאחרונה ויכול להעיד.

 

בברכה,

חיים

פורסם

1. הדואר מחובר למחשב משרד הרישוי ולכן הסרת השעבוד מאפשרת העברת בעלות בדואר.

2. אפשר להוסיף, לא ברור לי מה זה יתן לך. אם יש לך אמון בו לא צריך. ואם אין לך אמון בו - אל תבצע את העסקה בכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

וכמובן שיש שיעבוד גם ברשם המשכונות.

זו מערכת אחרת. יש לוודא שהבנק מוציא מכתב גם לרשם המשכונות. הסרת השיעבוד שם תקח כ 3 שבועות.

(אלא אם תקח את המכתב פיזית ביום שישי ללשכת רשם המשכונות באיזורך. שזה מה שאני הייתי עושה).

למזלך שיעבוד שם לא מונע העברת בעלות על הרכב .

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...