Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי,

 

יש לי רכב פורד פוקוס 2005.

הרכב במצב מצויין ומטופל במוסך גולד מוטורס של מאזדה פורד.

 

תיאור הבעיה בקיצור:

מילאתי את המיכל פלסטיק העגול שצריך להכיל איזשהו נוזל של ההגה כוח (לפי מה שכתוב על המכסה שלו)

בנוזל קירור (מים ירוקים). מה צריך לעשות? האם צריך לרוקן ולהחליף בנוזל הנכון? מהו הנוזל הנכון?

 

 

 

רקע:

לפני יום היה רעשים מוזרים במהלך נסיעה. פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שחסר נוזל (הגה כוח).

אחרי שמילאתי (בנוזל קירור) עבר הרעש.

 

תודה רבה מראש לעונים

עריכה אחרונה על ידי DBZ
פורסם (נערך)

מאחר ואין לך ידע טכני.. גש הפעם למוסך לטיפול.

במידה ובאמת מילאתה נוזל קירור , במקום שמן הידראולי במערכת ההגה - רצוי להכנס למוסך מהר.

מאחר ואפשר והוספת נוזל הקירור - תגרום לשחיקה ורעשים במשאבת ההגה ולפריצת אטמי ההגה.

רצוי לרוקן את כלל הנוזל אשר במערכת ההגה, ולמלא שמן הידראולי בתקן הנדרש ע"י היצרן לרכב.

(בד"כ זה נוזל הידראולי, תואם לשמן הממסרה האוטומטית)

 

במידה ויש רעשים והחלה להיווצר בעיה, גם לאחר ריקון מערכת ההגה ומילוי הנוזל (שמן )ההידראולי המתאים - אפשר

לנסות להסמיך ולשפר את הנוזל, ע"י הוספת תוסף נוזל לממסרות והגה הידראולי.

רשום על התוסף לגיר ממסרה אוטומטית.. הוא מתאים גם למערכת ההגה.

http://www.apexparts.co.il/shop_product/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-1/6a3fcf8d-9089-7a5a-2916-00aa12862816

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-bg

f470a1faae9cd5ebe057ce1967fb397d.jpg

לכן כדאי לגשת למוסך טוב או מכונאים עם ידע - אולי ליצור קשר עם חברי כנופית הטיפולים ליעוץ ועזרה

 

קרא כאן כיצד לבצע - אבל שוב, אני ממליץ לגשת למוסך

1 - תוסף לגיר אוטומט bg atc plus

2 - רעש ממשאבת הגה כח שברולט קרוז 1600 2010 אוטמט

3 - החלפת שמן הגה כח בקאיה ריו 2008

4 - החלפת שמן הגה פוקוס פוקוס MK2

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...