הי,
יש לי רכב פורד פוקוס 2005.
הרכב במצב מצויין ומטופל במוסך גולד מוטורס של מאזדה פורד.
תיאור הבעיה בקיצור:
מילאתי את המיכל פלסטיק העגול שצריך להכיל איזשהו נוזל של ההגה כוח (לפי מה שכתוב על המכסה שלו)
בנוזל קירור (מים ירוקים). מה צריך לעשות? האם צריך לרוקן ולהחליף בנוזל הנכון? מהו הנוזל הנכון?
רקע:
לפני יום היה רעשים מוזרים במהלך נסיעה. פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שחסר נוזל (הגה כוח).
אחרי שמילאתי (בנוזל קירור) עבר הרעש.
תודה רבה מראש לעונים