Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי כיום הונדה ג'אז בת 6, והתחלתי לבדוק חלופות. האם הבאלנו החדשה מומלצת לזוג+2? הבנתי שבקרוב היא תחוזק בטיחותית

פורסם

היא כבר חוזקה בבלימה אוטונומית ברמת הגימוק הגבוהה, עדיין הייתי מעדיף ג'אז קומפורט עליה מבחינת בטיחות וציוני ריסוק.

פורסם
היא כבר חוזקה בבלימה אוטונומית ברמת הגימוק הגבוהה, עדיין הייתי מעדיף ג'אז קומפורט עליה מבחינת בטיחות וציוני ריסוק.

תודה. כנראה יש הסבר לפער במחיר...

פורסם

חבר טוב הלך בזמנו לבדוק עליה, ישב בה, ישב בסיאט איביזה/לאון, ואמר שזה רכב פח אשפה.

לי יש ג'אז קומפורט צורה חדשה 2015, אצלי מנובמבר אשתקד ונסעתי בה כבר 11000 ק"מ.

אני חושב שזו אחלה חלופה למשפחתית, ממש מיקרוואן קטן (אנחנו זוג+2 ילדים קטנים). זו הסקירה שלי מהרכב ומהרכישה:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?664748-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%92-%D7%90%D7%96-2015-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%95%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%9F

פורסם

מדובר על תינוקות? יש צורך בעגלה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבלנו מרווחת למדי מאחור כל שמהבחינה הזאת היא תתאים, אמורה להיות אמינה וחיסכונית לםי המבחנים.

הביצועים סבירים.

אבל לדעתי במחיר שלה יש אופציות עדיפות.

כמו סיטרואן c3 בעל מנוע חזק יותר, איכות חומרים עדיפה ונוחות נסיעה מעולה.

יונדאי i20 שגם תהיה חזקה יותר, איכות חומרים עדיפה ובנוסף יש תיקון סטיה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני כמעט חודש עם באלנו מהשכרה. הרשמים שלי:

כאמצעי תחבורה בסיסי הוא לא רע. די מרווח, חסכוני ובעל מוניטין אמינות/שמירת ערך טובה.

מבחינת כל השאר, יחידת ההנעה ,המושבים, בידוד הרעשים וחוויית הנסיעה כאילו נלקחו משנות ה90 . יש לגמרי הצדקה לשם.

פורסם

הבאלנו מאוד מאוד פשוטה בעיקר מרגשים את זה במתלים ובמנוע לפעמים האוטו נחנק בעליות ושכל בור בכביש מרגישים אבל אמינה מאוד הידנית די חסכונית האוטומטית תיהיה קצת פחות

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

האמת שלא ציינתי את זה כי חשבתי לעצמי רכב שכור עם מעל 50 אלף קמ וזה אבל מהתגובה מעל אפשר להבין שזה פשוט המצב. הבולמים לא קיימים והרכב מתרסק על כל חריץ בכל מהירות

פורסם
האמת שלא ציינתי את זה כי חשבתי לעצמי רכב שכור עם מעל 50 אלף קמ וזה אבל מהתגובה מעל אפשר להבין שזה פשוט המצב. הבולמים לא קיימים והרכב מתרסק על כל חריץ בכל מהירות
אצלי זה רכב לימוד נהיגה עם כמעט 10,000 ק"מ חשבתי שהבעיה רק באוטו הזה (זה מה שמקבלים ברכב זול) ...

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...