Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין שום קשר לישראליות, לפרייאר או לא או לאגו.

 

אין שום סיבה שבעולם לעצור באמצע כיכר ולתת למישהוא שנדחף להשתלב.

 

בטח שיש.

אולי אתה מדמיין מעגל תנועה בלי עומס תנועה שבו מקסימום תחכה שהרכב שבמעגל יעבור אותך ותוכל להשתלב. במקרה כזה מסכים איתך 100%.

 

אני מדמיין מעגל תנועה עמוס, 360 מעלות, כזה שכולם מנסים להכנס אליו ולנסוע בו בו זמנית. ויש לא מעט כאלו, במיוחד בשעות הלחץ.

במקרה כזה יש יותר אגו במעגל מאשר כלי רכב.

פורסם

לקרוא שרשור כזה ולהבין מדוע מערכות בטיחות אקטיביות הן כזה להיט.

פות"ש היה נבלם הרבה לפני שהיה צריך להתחמק בעור שיניו. :idea:

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

מה שהזוי בעיניי זה שפותח השרשור (נהג חדש/צעיר?) לא נתקל במקרים כאלו בעבר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קודם כל הכיכר היה ריק, היה מאוחר בלילה הייתי רק אני והוא, תודה לכל מי שתמך והבין.

ממש לא מדובר בקטע של אגו, מדובר בשביל שבגלל חוסר סבלנות ובגלל שהוא חושב שהכביש של אבא שלו סיכן אותי (לא אכפת לי שסיכן גם את עצמו) יש לי רישיון רק חצי שנה אבל למזלי אני נוהג בשיא הצניעות יותר טוב מרוב אנשים שנוהגים שנים, אם זה לא זה תאונב וודאית.

קרתה לי עוד תקרית הזויה אבל לא אשתף אותה היום בגלל שרוב התגובות שליליות אז אין כ"כ חשק.

פורסם

קודם כל הכיכר היה ריק, היה מאוחר בלילה הייתי רק אני והוא, תודה לכל מי שתמך והבין.

ממש לא מדובר בקטע של אגו, מדובר בשביל שבגלל חוסר סבלנות ובגלל שהוא חושב שהכביש של אבא שלו סיכן אותי (לא אכפת לי שסיכן גם את עצמו) יש לי רישיון רק חצי שנה אבל למזלי אני נוהג בשיא הצניעות יותר טוב מרוב אנשים שנוהגים שנים, אם זה לא זה תאונב וודאית.

קרתה לי עוד תקרית הזויה אבל לא אשתף אותה היום בגלל שרוב התגובות שליליות אז אין כ"כ חשק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...