Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב , זה קורה סוף סוף

אני מקבל רכב מהעבודה ויכול להרשות לעצמי רכב ספורט לנטו כיף בסופי שבוע בתקווה גם לימי מסלול.

התקציב - נמוך 15-20 אפשר למתוח עד 30 (או אפילו לעשות ראש בראש על ייטי).

המטרה - רכב שיהיה אמין מספיק לנסיעה מנהלתית לדרום (3 שעות), לשרוד שעה - שעתיים של נהיגת מסלול וחזרה לצפון.

אבל שיעלה לי חיוך על הפנים בסיבובים .

ושאם יגיע למוסך שלא יגמור לי על התקציב הלא קיים.

 

המועמדות שעלו מדפי יד2 :

רנו קליאו ספורט

אימפרזה GT קרועה

207 GTI

 

לרנו יש לי חולשה , ואני מפנטז על אחת כזו כבר מלא זמן.

אבל המחשבה על מה שהיא עברה ב20 שנים , והפוטנציאל לתקלות שעולות יותר מהאוטו שלא לדבר על חלקים שפשוט כבר אין - מטרידים.

 

האימפרזה תהיה הכי hard core ועם הכי הרבה פוטנציאל (ואולי אפילו בעתיד להפוך לרכב ראלי למהדרין) אבל גם עם העבר הכי בעייתי .

ולך תדע איזה חאפר תיקן משהו קריטי ואמצא את עצמי מרוח בצד הדרך.

 

ל206 GTI יש סטיגמה של עגלה , ה207 לא ממש רחוקה ממנה , אבל זה רכב מודרני ובטיחותי הרבה יותר.

ואולי שלב ראשון בטוח יותר למתלהב זקן שכמותי.

 

בכל מקרה מדובר ברכבים שכמעט כבר לא קיימים , ואין ספק שזה גם מאוד תלוי באקזמפלר.

 

אז אשמח לשמוע מנסיונכם האישי .

ואולי לשמוע על עוד אופציות.

 

תודה

:wink:
פורסם

בס"ד

 

בקשר לאימפרזה, הסיכוי למצא אקזמפלר טוב, משול לסרט מד"ב..

אלה שתמצא, בדר"כ משופרות עד האוזניים או לחילופין שבורות לחלוטין, יד 200.

במידה ותמצא משהו, שיצוד את עיניך, בנוסף לשאר הבדיקות , תן דגש נוסף על הדיפרנציאלים, הרבה מהרכבים מפתחים חופש בדיפרנציאלים עקב ביצוע "פתיחות", על עלות התיקון לא צריך להרחיב..

 

גילוי נאות: החלום שלי, זו אימפרזה GT..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אני לא מאמין שאני עושה את זה, כי עמוק בפנים אני עדיין מקווה שמתישהו אני אצליח לאזור מספיק אומץ וללחוץ על ההדק עליה, אבל בינתיים לא נראה שזה הולך לקרות ומגיע לה שיהנו ממנה. אז...

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?656661-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-ZX-%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%9F-96-%D7%99%D7%93-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
רכב ספורט לא חייב להיות מהיר דווקא, אלא מהנה לנהיגה, ואת זה יש לך ב-206.

אופציה נוספת- יאריס T.

דווקא לדעתי אם זה רכב שלא הולך להיות דיילי בכלל ונטו למסלול עדיף ללכת על משהו יותר "הארדקור" וקצת יותר חזק.

מנסיון אישי וכבעלים של אחת כזאת הקליאו ספורט תתן לך את מבוקשך, יש אחת בלוחות כרגע שגם נראת די שמורה.

קח בחשבון שנסיעה חזקה ברכב הזה עולה הרבה והבלאי יקר וגבוה.

אופציה מעניינת נוספת אם תמצא 306 gti.

וולקן גם מעניינת מאוד בתור אחד שהחזיק כזאת, המחירים שדורשים על האקסמפלרים המפורסמים כרגע בלוחות לא ריאליים, במיוחד זה עם המנוע mi16 שרוצה עליה איזה 27, אני התעניינתי בה לפני כשנה וחצי וכשהייתה אצל הבעלים הקודמים והבעלים הקודמים רצה עליה אזור ה 15 אם אני זוכר נכון.

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

הוולקאן תפסה את עיניי , אך אני חושש מלדחוף כזה רכב ישן למגבלות

שלא לדבר על למצוא לה חלקים

כנ"ל על 106 , 205 , 306 חזקות

 

היאריס נשמעת לי על הנייר חלשה מדי למה שאני מחפש

:wink:
פורסם

תצטרך לעשות בחירה

אכן היאריס מהנה אך חלשה

בתקציב הזה כל רכב שתיקח ידרוש ממך להתעסק עם מוסכים בשעות לא שעות

לחפש חלקים ודברים באייבי ומפורומים בריטיים(פיגו וקליאו)

להתחיל ללמוד ולעשות דברים בסייסים לבד דרך מדריכים ויוטוב.

הבחירה שלך זה בין משהו "קיצוני" יותר ויותר מתאים למסלול שיצטרך הרבה תשומת לב והשקעה (גם של כסף וגם של זמן) לבין משהו קצת יותר אמין אבל פחות "קיצוני".

אין מצב של win win עם רכב שמתאים למסלול עד 30 אלף :)

בכל מקרה החזקתי גם וולקן וגם קליאו ספורט ואם תרצה להתייעץ לגביהן ספציפית ולשמוע קצת עלויות ואיך הן לנהיגה בכיף.

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

ברוב המוחלט של הרכבים הספורטיביים בתקציב שנתת - תהיה חייב להשאיר כסף בצד לתיקונים כאלו ואחרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תצטרך לעשות בחירה

אכן היאריס מהנה אך חלשה

בתקציב הזה כל רכב שתיקח ידרוש ממך להתעסק עם מוסכים בשעות לא שעות

לחפש חלקים ודברים באייבי ומפורומים בריטיים(פיגו וקליאו)

להתחיל ללמוד ולעשות דברים בסייסים לבד דרך מדריכים ויוטוב.

הבחירה שלך זה בין משהו "קיצוני" יותר ויותר מתאים למסלול שיצטרך הרבה תשומת לב והשקעה (גם של כסף וגם של זמן) לבין משהו קצת יותר אמין אבל פחות "קיצוני".

אין מצב של win win עם רכב שמתאים למסלול עד 30 אלף :)

בכל מקרה החזקתי גם וולקן וגם קליאו ספורט ואם תרצה להתייעץ לגביהן ספציפית ולשמוע קצת עלויות ואיך הן לנהיגה בכיף.

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

כן אני מכין את עצמי להוצאות הנוספות ולכן מעדיף למצוא סביב ה20 משהו

אשמח לשמוע קודם כל עלויות ואילו טיפולים כדי לוודא שעברו

מי עלתה לך יותר בסופו של יום ?

וחוות דעתך על ההבדל בנהיגה בינהן (כוח , היגוי , הנאה)

מי תתאים יותר לכביש הררי ?

:wink:
×
×
  • תוכן חדש...