Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

המנוע התחמם לטמפטורה גבוהה והושבת לצד הדרך. קראתי לגרר שייקח אותו למוסך.

המכונאי במוסך טוען שהאטם ראש הלך ומאחר ולרכב יש שרשרת טיימינג, ולא רצועת טיימינג, הוא ממליץ לחפש מנוע חלופי ולא לבצע את התיקון על המנוע הקיים, מאחר וזה יצור בעיות מהר מאוד.

 

מישהו יכול קצת לשפוך אור על העניין? להחליף מנוע לא בא בחשבון ברכב כזה, כי זה יעלה משהו כמו חצי משווי הרכב...

 

תודה!!

 

(מדובר בדגם עם המנוע 1800 סמ"ק)

פורסם
מה עלויות התיקון ?

 

טרם קיבלתי הצעת מחיר.

בשיחה של בחור מהעבודה עם חברו המכונאי, המכונאי טוען שעלות התיקון של האטם תעלה יותר יקר מלקנות מנוע, מאחר וזה תיקון מסובך.

פורסם

לא מכיר מוסך,בו שיפוץ/תיקון ראש מנוע עולה יותר מהחלפת מנוע (ביצעתי כבר 3 תיקונים כאלו למען הסר ספק- שיפוץ ראש באופל קדט שהיתה בת 18-19,אוברול למיצובישי לנסר והחלפת מנוע לאפלאוז.

כתוב מהיכן אתה,כדי להגיע למוסך מקצועי- יש להרים ראש מנוע ולראות אם אין נזקים נוספים לבלוק.

אם הבלוק תקין, אפשר לשפץ את הראש- אולי לא מעט עבודה אבל אפשרי.

אם הבלוק לא תקין,יש יבואני מנועים כמו שלמה נאור שמהם ניתן לקנות מנוע והם עובדים עם מוסך שיבצע את כל התהליך מתחילתו ועד סופו כולל הניירת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לא מכיר מוסך,בו שיפוץ/תיקון ראש מנוע עולה יותר מהחלפת מנוע (ביצעתי כבר 3 תיקונים כאלו למען הסר ספק- שיפוץ ראש באופל קדט שהיתה בת 18-19,אוברול למיצובישי לנסר והחלפת מנוע לאפלאוז.

כתוב מהיכן אתה,כדי להגיע למוסך מקצועי- יש להרים ראש מנוע ולראות אם אין נזקים נוספים לבלוק.

אם הבלוק תקין, אפשר לשפץ את הראש- אולי לא מעט עבודה אבל אפשרי.

אם הבלוק לא תקין,יש יבואני מנועים כמו שלמה נאור שמהם ניתן לקנות מנוע והם עובדים עם מוסך שיבצע את כל התהליך מתחילתו ועד סופו כולל הניירת.

 

אני מרחובות.

פורסם

המכונאי במוסך טוען שהאטם ראש הלך ומאחר ולרכב יש שרשרת טיימינג, ולא רצועת טיימינג, הוא ממליץ לחפש מנוע חלופי ולא לבצע את התיקון על המנוע הקיים, מאחר וזה יצור בעיות מהר מאוד.

 

אפשר הסבר מדוע מערכת התיזמון משפיעה על טיב שיפוץ ראש?

יום טוב גם לך

פורסם
אפשר הסבר מדוע מערכת התיזמון משפיעה על טיב שיפוץ ראש?

אם זה מה שהמכונאי אמר לבחור כניראה שגם תשובה לשאלה שלך הוא לא יידע לתת..או שינסה לחרטט כמו שניראה....

פורסם

שאלה כללית .. האם שרשרת טיימינג זה משהו שצריך להחליף אחרי קילומטראז' מסוים? האם יש איזושהו קשר בין שרשרת טיימינג לפגיעה באטם ראש מנוע? האם החלפה של אטם ראש מנוע/מנוע זה אומר שכדאי גם להחליף את השרשרת?

פורסם

1. צריך לבדוק בספר הרכב, לא מאוד נפוץ שמחליפים שרשרת טיימינג כחלק מטיפול מונע - לא בארצינו לפחות.

 

2. לא.

 

3. לא.

פורסם

מאוד מאוד תלוי מה מצב שאר הרכב. מה הבלאי של המנוע.

 

אם הרכב לא מאוד מאוד שמור, לדעתי ממש לא כדאי להתעסק - אפשר למצוא אחת כזו שמורה ומלוקקת, אולי ביותר מעלות התיקון, אבל לך דע מה עוד יצוץ בהמשך.

 

אם הרכב מאוד שמור והמנוע לא בא בימים וקילומטרים, שווה לקבל הצעת מחיר ממוסך פרטי שיש לך לגביו המלצות טובות.

 

מנוע מפירוק זה פיתרון טוב, אבל רק אם אתה קונה את כל החבילה מאותו מקום - מנוע, פירוק, הרכבה, חומרים ואחריות שכוללת את כל הנ"ל. אחרת, אם תהיה בעיה, הדברים שמסביב יעלו לך מחיר מלא.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...