Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב קטן(עדיף - לא חובה)

שלא תיהיה לו הרבה ירידת ערך לטווח הארוך(5 שנים לערך)

שצריכת הדלק שלו לא תיהיה מוגזמת

ושישב על הכביש ואם אפשר שגם יהיה מהנה לנהיגה.

חשבתי על אימפרזה מהשנים הישנות למרות שהוא לא קטן

וחשבתי גם על גולף

פולו גם באה בחשבון למרות שיש לה ירידת ערך גדולה.

אם תוכלו לעזור לי בבקשה אודה לכם מאוד.

פורסם

החשיבה שלך מוטעית. לאף רכב ב-30K ש"ח אין ירידת ערך גדולה. ב-5 שנים הוא יאבד אולי מחצית מערכו, וזה כמעט הסכום השנתי שתוציא עליו ממילא (על ביטוח, טסט, דלק וטיפולים). אימפרזה מכונית טובה אבל ב-30K תמצא רק מכונית ישנה יחסית - אולי 94-95. פולו ב-30K תמצא גם שנת 98 לדעתי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואולי תוכלו להמליץ לי גם על רכבים שלא רשמתי כאן?

הרכבים שציינתי זה הרכבים שהסתכלתי עליהם ואהבתי אותם.

פורסם

חשבתי להוסיף לרשימה גם את סיאט איביזה בגלל השנתון הגבוה שאוכל להביא השאלה היא איך המנוע שלה?

 

יסתדר טוב בעליות של ירושלים?

פורסם

דיי עם העליות האלה....גם פיאט אונו עושה את העליות האלה(בלי מזגן..)

ואפילו האוטו שלי עושה את העליות האלה...

אולי 306 אני לא בטוח בירידת ערך שלה (בייחוד בגלל שלוי יצחק "מת" על צרפתיות)והיא מהנה מאוד לנהיגה .

אבל אין כזה דבר אוטו שלא מעבד מהערך שלו הרבה..ואם פולו זה הרבה ירידת ערך(בשבילך) אז אני לא יודע מה אתה מחפש בדיוק. :)

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

פורסם

אני לא יודע אם זה הרבה ירידת ערך...

אבל אני זוכר שלפני כמה שנים דודה שלי קנתה מאמא שלי פולו ושילמה 70 ועכשיו הי שווה בערך 30

זה ירידת ערך דיי דרסטית...

אהה ולגבי העליות של ירושלים יש הרבה מכוניות שלא מסוגלות לעלות את העליות כמו שצריך, הם עולות אותם על משהו כמו 70 כשאפשר ליסוע בכביש הזה 160... אני לא מדבר אולי על העליות שכולם מכירים... אני מדבר על נבי סמואל למי שמכיר... שזה חתיכת עליה...

פורסם
"...אהה ולגבי העליות של ירושלים יש הרבה מכוניות שלא מסוגלות לעלות את העליות כמו שצריך, הם עולות אותם על משהו כמו 70 כשאפשר ליסוע בכביש הזה 160... "
:roll: .............

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

×
×
  • תוכן חדש...