Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

התחלתי להוריד סרט מגן בפני שריטות מהרכב ומה שנשאר זה ככל הנראה דבק שמאד קשה להוריד אותו.

בבקשה המלצה לחומר שיכול להוריד את הדבק בלי לפגוע בלקה של הרכב.

תודה

פורסם
פן, בלאוור, סכין יפנית

סובלנות

 

אבוי, למה ללכת על שיטה כל כך מסוכנת על ההתחלה? יש הרבה דברים שאפשר לנסות לפני שמכניסים סכין לעסק.

 

פות״ש - WD40 ומגבת מיקרופייבר/ג׳ילדה חזקה. לשפשף חזק וזה יירד לאט לאט.

2016 BMW M235i.

פורסם
אבוי, למה ללכת על שיטה כל כך מסוכנת על ההתחלה? יש הרבה דברים שאפשר לנסות לפני שמכניסים סכין לעסק.

 

פות״ש - WD40 ומגבת מיקרופייבר/ג׳ילדה חזקה. לשפשף חזק וזה יירד לאט לאט.

 

ניסיתי WD40, אבל זה לא פתרון של 100%. מה שהכי עזר לי זה ששמתי את הרכב בשמש עד שהוא התחמם ואז התחלתי להוריד את הסרט. זה עזר בכך שהסרט הפך להיות יותר גמיש ונקרע פחות והדבק התחיל לרדת קצת יותר בקלות. עדיין זה דרש לא מעט עבודה. חושב שבנזין היה פותר את זה מהר יותר.

פורסם

פלסטלינה.

תבדוק בתת פורום דיטיילינג אם מישהו מוכר חתיכה קטנה (תערבב מים עם כל שמפו רכב פשוט שיש לך לסיכוך).

שימוש פשוט מאוד ולא יעשה לך נזקים (בניגוד לכל מיני עצות סכין יפנית, בנזין או WD40).

פורסם

אני השבוע הורדתי מדבקות בנות 21 שנה מוולוו שקניתי, יומיים של מים רותחים מקומקום + גירוד עם מסטרינות מפלסטיק, הצליח יופי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
פלסטלינה.

תבדוק בתת פורום דיטיילינג אם מישהו מוכר חתיכה קטנה (תערבב מים עם כל שמפו רכב פשוט שיש לך לסיכוך).

שימוש פשוט מאוד ולא יעשה לך נזקים (בניגוד לכל מיני עצות סכין יפנית, בנזין או WD40).

שים לב שציינתי בנזין לבן ולא סתם בנזין.

בנזין לבן אינו יוצר שום נזק והוא בשימושם של צבעים, יצרני שלטים ועוד...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ניסיתי WD40, אבל זה לא פתרון של 100%. מה שהכי עזר לי זה ששמתי את הרכב בשמש עד שהוא התחמם ואז התחלתי להוריד את הסרט. זה עזר בכך שהסרט הפך להיות יותר גמיש ונקרע פחות והדבק התחיל לרדת קצת יותר בקלות. עדיין זה דרש לא מעט עבודה. חושב שבנזין היה פותר את זה מהר יותר.

קפוץ לסופר פארם וקנה בנזין רפואי בבקבוק של 100 מ"ל ונקה את האיזור בעזרת סמרטוט לבן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...