Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

באחד מחדרי השירותים יש נזילה ממיכל ההדחה הסמוי לתוך האסלה.

נזילה משמעותית.

 

ברגע שמורידים את המים, המיכל מתחיל להתמלא לאט לאט, וברגע שמגיע לגובה מסויים פתאום נפתח משהו ומתחילים לרדת מים בקצב מהיר יחסית - לא נזילה קלה.

זה קורה לאחר כל הדחה. כדי להפסיק את הנזילה אני צריך לפתוח את הפתח ולשחק קצת עם המצוף עד שזה מפסיק.

 

יש למישהו מושג מה צריך לעשות?

 

המיכל / מנגנון נראה בערך כמו בסרטון הזה:

 

תודה

פורסם

זה חדש? הותקן עכשיו?

הותקן לפני חודש? לפני 10 שנים?

אם חדש - באחריות.

אם לאחרונה - פרק את המנגנון (מפתח הגישה שמאחורי לחצן ההדחה) - החלף את הגומיה, נקה אבנית והחזר מחדש.

אם לא עוזר - והמנגנון עדיין נמכר בחנויות - החלף עוד רכיבים.

אם מדובר במערכת ישנה, שכבר אינה מיוצרת - פנה לבעל מקצוע, כדי שלא תאלץ לפתוח את הקיר שלא לצורך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

דירה שכורה, בניין בן כשבע שנים (מנגנון באותו, גיל סביר להניח).

 

לפני כשנתיים עבר בסדר עד שהתחיל לעשות צרות.

כיוון שאלה שירותים שלישיים בדירה, פשוט לא משתמש בהם. זה רק מרגיז שלפעמים אורח הולך ומשתמש בהם לפני שאני שם לב ואז צריך לפרק כדי להפסיק את זרימת המים.

פורסם
דירה שכורה, בניין בן כשבע שנים (מנגנון באותו, גיל סביר להניח).

 

תבדוק אם עדיין יש אחריות, יש הרבה חברות (פלסאון, גרו ועוד) שנותנים 10 שנה אחריות.
פורסם
דירה שכורה, בניין בן כשבע שנים (מנגנון באותו, גיל סביר להניח).

 

 

טלפון לבעל הבית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חשבתי שאולי זה משהו זניח שאפשר לכוונן / לתקן לבד.

זה יכול להיות משהו זניח- כמו שרזמל אמר:

פרק את המנגנון (מפתח הגישה שמאחורי לחצן ההדחה) - החלף את הגומיה, נקה אבנית והחזר מחדש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...