Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 ט' ידנית, איפה הרעש?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בישראל אין הרבה מכוניות לאנשים שאוהבים לנהוג.

מאז שהונדה החלו להביא סיוויק 1.5 ט ידנית לארץ אני לא שומע עליה כלום.

אין כתבות (לא אוטו, לא וואלה, לא אף אחד אחר).

למה לא מדברים על האוטו הזה? מישהו בכלל ראה כאלה על הכביש?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו בכל הדגמים הידניים בכל היצרנים, כנראה ימכרו רק בודדות.

מדינת ישראל = אוטומט. אין מה לעשות, עם כל הפקקים ניתן להבין גם למה.

עומר :-)

פורסם

מישהו מדבר על קורולה 2018 GLI ידנית? אני לא בטוח לגבי אחוז אוכלוסיה שמודע לקיום הרכב הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רוב הפקקים במרכז

אני גר ועובד בפריפריה, אין לי הרבה פקקים בדרך ואני נוהג על ידני.

 

 

כמו בכל הדגמים הידניים בכל היצרנים, כנראה ימכרו רק בודדות.

מדינת ישראל = אוטומט. אין מה לעשות, עם כל הפקקים ניתן להבין גם למה.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
מישהו מדבר על קורולה 2018 GLI ידנית? אני לא בטוח לגבי אחוז אוכלוסיה שמודע לקיום הרכב הזה.

 

זה לא בדיוק אותו דבר:

הסיוויק היא מכונית יחסית ספורטיבית וביחד עם העיצוב הזה פונה במוצהר לחובבי רכב

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

התלונה היתה על היעדר כתבות/ מבחנים/ פרסום לדגם שנמכר במספרים בודדים, בדיוק כמו קורולה.

סיוויק זה לא רכב ספורטיבי, גם לא יחסית - עוד משפחתית בעיצוב חדשני ומנוע טורבו ( יש כיום עוד הרבה משפחתיות עם מנוע טורבו ) שחזק על הנייר.

אגב, בידוד רעשי גלגלים בסיוויק החדשה לא מספיק טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עד משפחתית בעיצוב חדשני עם מנוע טורבו אבל עושים פה מספיק כתבות על עוד משפחתיות עם עיצוב לא חדשני ויחידת הנעה מיושנת ובקיצור, רכבי/ ג׳יפוני ליסינג אפורים, אז למה לא על רכב די ייחודי בנוף של היום כמו סיוויק 1.5 ידנית?

 

לפחות קארס פורום צריך לעשות עליה נסיעת מבחן, זה המינימום, מה שהיא מציעה קורצת להרבה אנשים במיוחד פה שנהנים ומעריכים רכבים ידניים עם עיצוב מיוחד וכח לא רע.

פורסם

חסר לה כמה סנטימטרים בגובה המושב ובמרווח הגחון. קרי - לא ג'יפון, לא רלוונטי.

לבכות ממה שנהיה משוק הרכב.

 

ולגבי הסיוויק, ראיתי אחת כזו לאחרונה. העיצוב מוחצן ומעניין, נראתה קרבית וגם נשמעה סבבה. מסקרן איך נוסעת.

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם

עושים כתבות לרכבים שצפויים להמכר, לפעמים בממון/ הזמנה.

יש לי חבר שמאוד רצה לרכוש את הדגם הידני, אבל בסוף קנה אוטומטית - עשה חושבים לגבי הסחירות העתידית של הדגם ( כמובן, גם אשתו השפיעה על ההחלטה ).

זאת דוגמה לרכב משפחתי, לא של רווק חובב הגה - בסוף זה מה שקורה כאשר יש עוד משתמשים ברכב ( בני משפחה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

דווקא לגבי הסחירות לא הייתי דואג: רוב האנשים שרוצים סיוויק ידנית לא יכולים להרשות לעצמם אחת חדשה. ככל שמחירה ירד הביקוש יעלה.

 

 

עושים כתבות לרכבים שצפויים להמכר, לפעמים בממון/ הזמנה.

יש לי חבר שמאוד רצה לרכוש את הדגם הידני, אבל בסוף קנה אוטומטית - עשה חושבים לגבי הסחירות העתידית של הדגם ( כמובן, גם אשתו השפיעה על ההחלטה ).

זאת דוגמה לרכב משפחתי, לא של רווק חובב הגה - בסוף זה מה שקורה כאשר יש עוד משתמשים ברכב ( בני משפחה ).

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם
כמו בכל הדגמים הידניים בכל היצרנים, כנראה ימכרו רק בודדות.

מדינת ישראל = אוטומט. אין מה לעשות, עם כל הפקקים ניתן להבין גם למה.

שטויות, זה עניין של אופי.

 

באירופה עמדתי שעה-שעתיים בפקקים בתוך העיר שסטטיסטית רובן ידניות עוד.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

 

לפחות קארס פורום צריך לעשות עליה נסיעת מבחן, זה המינימום

המינימום זה שיהיה רכב הדגמה ידני.

עד כה נרשמו 20 יח' על הכביש, יתכן ומאיר לא מחזיקים הדגמה לדגם הנ"ל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

סביר להניח שיהיה להם רכב הדגמה אוטומטי, הם לא יחזיקו גם ידני

איך אתה יודע שנמכרו רק 20 כאלו?

 

המינימום זה שיהיה רכב הדגמה ידני.

עד כה נרשמו 20 יח' על הכביש, יתכן ומאיר לא מחזיקים הדגמה לדגם הנ"ל.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?660028-%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%90%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%92%D7%95%D7%A1%D7%98-2018&highlight=%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D+%D7%90%D7%95%D7%92%D7%95%D7%A1%D7%98

אכן, מינואר עד אוגוסט נמכרו 20 סיוויק ידני 1.5,

10 סיוויק 1.0 ידני ו 13 מדגם TYPE R (זה כבר כן רכב ספורטיבי).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אגב רפרפתי בכמה ביקורות וסרטונים מחו״ל וממש אוהבים אותה, העיצוב כמובן לא ידבר לכל אחד אבל היא מאובזרת וטכנולוגית עם המון מקום בתא המטען, איכות החומרים טובה מאוד והיא מהנה לנהיגה, לחובתה עיצוב שכאמור לא ידבר לכולם, מרווח ראש לא משהו ליושבים מאחור ותא נוסעים איכותי אבל קצת שחור מדי. הביקורת האחרונה שראיתי אמרה שהיא אחד מהרכבים הטובים ביותר בקטגורייה.

 

באמת שמגיעה לה הרבה יותר תשומת לב ממה שמקבלת.

 

איזה מספרי מכירות אומללים בארץ, אפשר להפרד מעוד רכב ידני כנראה לשלום :cry:


×
×
  • תוכן חדש...