Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שני ל 10k בשנה בתקציב סביב 60k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

לצערנו אחרי חצי שנה בלבד עם סוזוקי איגניס 2017 נאלצנו להפרד מהאוטו לשלום אחרי שעבר ״אובדן להלכה״ ממכה לא חזקה במיוחד בתאונת שרשרת עירונית.

בגדול, עד לתאונה היינו ממש מרוצות מהאוטו, אבל הקלות שבה הוא נמעך מאחור במהירות נמוכה יחסית( אם כי ללא כל פגיעה נוספת ביושבים באוטו, כולל ילד קטן על בוסטר במושב אחורי) קצת מטרידה.

מכספי הביטוח אנחנו צריכות לקנות אוטו חלופי.

הדרישות-

1. בטוח

2. שיהיה נח לחניה בתל אביב ( נסיעות יומיומיות מאזור הוד השרון לתל אביב)

3. מאובזר

4. חסכוני יחסית

5. אמין

 

הביטוח יתן כ 60-65 אלף, ולכן זה כל הכסף שיש להשקיע.

 

האופציות שחשבתי עליהן כוללות- מאזדה 2, פיג׳ו 208 ( הדגם המאובזר), פולו, פאביה, יאריס.

איגניס 2017??? ( גם לא סגורות על הבטיחות וגם דורשים 5k יותר ממה שהביטוח נתן לנו)

 

אופציות שנשללו ( נסיעת מבחן לא מוצלחת או מסיבה אחרת)- ג’אז, איביזה, קליאו

 

מה אתם הייתם עושים?

האם יש מכוניות נוספות שעונות על הדרישות ולא רשמתי?

האם עדיף נניח פולו 2014-5 ( כי זה מה שנכנס בתקציב) על פיגו 208 2016?

 

בבית יש עוד מכונית ״ גדולה״ שתשמש לנסיעות משפחתיות, האוטו החדש בעיקר לאדם 1 לנסיעות לעבודה, ולעיתים להקפצות לגנים של 2 ילדים בבוסטרים.

 

אשמח לסיוע ועצות

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי poly
פורסם

לדעתי ה 208 אופציה טובה, זריזה, נוחה, בטיחות טובה.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה יוליאן,

ראיתי עכשיו את הסיכום שפרסמת על הספייס סטאר, וחשבתי שאולי זו גם אופציה ששווה בדיקה?

מה דעתך?

תתאים לדרישות שלנו?

הבנתי שהיא קצת ״עגלה״ מצד אחד, מצד שני יש לי הרבה סנטימנטים וניסיון טוב יחסית עם מיצובישי ( כיום אאוטלנדר, בעבר קולט )

פורסם

לדרישות שלך האמת שכן, אם כי הפיגו טובה יותר.

בתקציב שלך תוכל לקנות את הרכב אחרי מתיחת פנים עם מושבים יותר נוחים משלי.

אבל היא לא ברמה של הפיגו.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממה התאכזבת באיביזה? אם זה מנושא ביצועים ו/או גיר - אז גם הפולו והפאביה עלולות להיפסל.

יאריס מעולם לא הרשימה אותי. אני חושב שמבין כל האופציות הייתי בוחר בפג'ו 208.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יאריס - עונה על דרישות של אמינות וחסכון - מהפחות נוחות כאן אם לא הכי לא נוחה , לא מאובזרת.

מאזדה 2 - על הדגם הישן אין מה להסתכל בתקציב הזה, החדש נכנס בקושי, ומה שנכנס זה האקטיב ללא מערכות בטיחות. לא הכי חסכונית אבל כן אמינה ומאובזרת.

פורסם
ממה התאכזבת באיביזה? אם זה מנושא ביצועים ו/או גיר - אז גם הפולו והפאביה עלולות להיפסל.

יאריס מעולם לא הרשימה אותי. אני חושב שמבין כל האופציות הייתי בוחר בפג'ו 208.

 

עשינו נסיעת מבחן על איביזה 2015, לא הרגישה מהירה וחזקה בכלל למרות הנתונים הטובים על הנייר, ומבחינת תא נהג ונוסעים היתה מאוד ״אפורה״ עם גימור לא איכותי.

פורסם
ממה התאכזבת באיביזה? אם זה מנושא ביצועים ו/או גיר - אז גם הפולו והפאביה עלולות להיפסל.

יאריס מעולם לא הרשימה אותי. אני חושב שמבין כל האופציות הייתי בוחר בפג'ו 208.

 

יאריס - עונה על דרישות של אמינות וחסכון - מהפחות נוחות כאן אם לא הכי לא נוחה , לא מאובזרת.

מאזדה 2 - על הדגם הישן אין מה להסתכל בתקציב הזה, החדש נכנס בקושי, ומה שנכנס זה האקטיב ללא מערכות בטיחות. לא הכי חסכונית אבל כן אמינה ומאובזרת.

 

אז על מה מכל האופציות שציינתי היית ממליץ לי?

פורסם
לדעתי ה 208 אופציה טובה, זריזה, נוחה, בטיחות טובה.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

האמת שהייתי די נעולה על ה 208, מה גם שאפשר לקנות 2016 מאובזרת בתקציב שלנו, אבל אז נכנסתי לכמה אתרים בריטיים ששחטו את המכונית מבחינת אמינות ( אתרים שאמורים להתבסס על נהגים שרכשו את המכוניות), וגם ראיתי שה208 ביד 2 לא זזות גם במחירים נמוכים בהרבה מהמחירון, וזה קצת מפחיד אותי

פורסם

בגלל התדמית כניראה, יש פה כמה בעלי 208 וליש יש חבר עם מודל 2014 לא נתקלתי בבעיות חשמל והאמת גם לא במנוע.

תסתכל פה מי מדורגת בקטגורית הסופר מיני- 208.

https://www.google.com/amp/s/www.buyacar.co.uk/cars/478/most-reliable-cars-rated-by-jd-power-uk%3famp

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכולם,

יש דעות נוספות?

אולי עוד חוות דעת על הספייס סטאר? שגם הפכה לאופציה הגיונית לאור הצרכים, והעובדה שניתן להשיג במחיר שלנו שנת 2017 ואפילו להשאר עם עודף..

פורסם

ולגבי ה 208, הוצעה לי מכונית מ 2016 עם 28,000k - אבל.. היא כבר יד 2 ( לא מ 0 קמש, שני מקרים של מכירה בגלל מעבר/קבלת אוטו מהעבודה). עד כמה זו תהיה התאבדות כלכלית ללכת על אוטו כזה? מבחינת חוסר השכירות שלו אם אצטרך למכור נניח בעוד שנתיים? סביר שהק״מ שלי יהיה מצוין, אבל אני אהיה כבר יד 3..

פורסם
ולגבי ה 208, הוצעה לי מכונית מ 2016 עם 28,000k - אבל.. היא כבר יד 2 ( לא מ 0 קמש, שני מקרים של מכירה בגלל מעבר/קבלת אוטו מהעבודה). עד כמה זו תהיה התאבדות כלכלית ללכת על אוטו כזה? מבחינת חוסר השכירות שלו אם אצטרך למכור נניח בעוד שנתיים? סביר שהק״מ שלי יהיה מצוין, אבל אני אהיה כבר יד 3..

 

אם סחירות עתידית חשובה לך לא בטוח ש-208 זה הרכב בשבילך. אני באופן אישי כן מחפש כזה ועם הרבה סבלנות עוקב באדיקות כבר תקופה אחרי המודעות. אם אני לא טועה הרכב המדובר עבר תאונה. לאחר בדיקת מספר אופציות - צריך להזהר מאוד מרכבים משנתון מתקדם שעברו מספר ידיים, חלקם סוחרים או שקרנים וחלקם נקנו לפני כמה חודשים במחירי רצפה בגלל סיבות כאלה ואחרות ועכשיו מנסים למכור אותם ברווח.

פורסם
אם סחירות עתידית חשובה לך לא בטוח ש-208 זה הרכב בשבילך. אני באופן אישי כן מחפש כזה ועם הרבה סבלנות עוקב באדיקות כבר תקופה אחרי המודעות. אם אני לא טועה הרכב המדובר עבר תאונה. לאחר בדיקת מספר אופציות - צריך להזהר מאוד מרכבים משנתון מתקדם שעברו מספר ידיים, חלקם סוחרים או שקרנים וחלקם נקנו לפני כמה חודשים במחירי רצפה בגלל סיבות כאלה ואחרות ועכשיו מנסים למכור אותם ברווח.

 

לא הגעתי למצב של בדיקת הרכב, בכלל שוקלת אם ללכת לראות. לטענת המוכר הוא נקי לחלוטין מתאונות חוץ מדפיקה קלה בכנף ימין. לטענת המוכר הרכב אצלו ממאי 2017.

סחירות היא לא הדבר המרכזי שאני מחפשת, אמינות דווקא כן. אבל לא רוצה להגיע למצב שאם אני נאלצת למכור בעוד שנתיים נניח ( בדרכ מחזיקה רכבים יותר), אני אתקע עם הרכב.

בעיקר כשבכל זאת מבחינת סטיגמה גם האמינות של פיגו לא בשמים.

מצד שני, קשה להתעלם מכך שמבחינת מחיר זו הצעה מאוד מפתה, למכונית שבסך הכל האנשים כאן ( שמבינים יותר ממני במכוניות) מאוד ממליצים- כמובן, אך ורק בהנחה שהרכב נקי מתאונות ומסוחרים ;)

פורסם (נערך)

הרכב אמור להיות אמין. סחיר הוא לא. היום קשה מאוד לאנשים למכור (ולכן מזמן לא מדברים על "מחירון") אז אפשר לדמיין כמה קשה עד בלתי אפשרי יהיה למכור רכב כזה בן 6-7, יד 3-4 שגם עבר כמה ק"מ. כמובן שאפשר להסתכל על זה גם מנקודת המבט שקונים עכשיו לאחר איבוד ערך אסטרונומי. לצורך השוואה - לפני ה-208 הסתכלתי על פאביה ידנית, לא היו הרבה מודעות, כולן (2015) בסביבות 45,000 ש"ח וכל המודעות האלה נעלמו די מהר.

 

אפשר להסתכל גם על הכביש מסביב. בקושי רואים 208 כאלה

עריכה אחרונה על ידי galbh
×
×
  • תוכן חדש...