Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי פורד פוקוס 2010-2011 האם כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפי מה שהבנתי משיטוט באינטרנט. בעבר היו חלק מהדגמים של הפוקוס ,שלכאורה היו בהם בעיות שקשורות בגיר .אינני יודע אם זה אמיתי,אך האם ישנם שנתונים או דגמים שנחשבים לכאורה פחות/יותר בעייתיים?אני שואל בעיקר על ה"סדאן".

תודה לעונים

פורסם

2010 זו עדיין הפוקוס הקודמת בה לא היו בעיות בגיר.

הפוקוס הבעייתיות התחילו להגיע ב2011.

כל הפורדים 2011-2014 בעלות הגיר הבעייתי,למעט רכבים שהגיעו ידניים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כל הפורדים 2011-2014 בעלות הגיר הבעייתי,למעט רכבים שהגיעו ידניים.

 

יש פוקוסים מהדור הישן עם רישוי 2011.

 

 

פורסם

יש פוקוס דור 2 שנים 2006-2011. גיר אוטמטי 4 הילוכים רגיל, שם אין בעיות מיוחדות חוץ מבלאי טבעי כמו בכל גיר אוטומטי. צריכת דלק גבוהה וביצועים חלשים במנוע 1.6.

 

 

יש פוקוס דור 3 שנים 2011 - 2014 עם גיר רובוטי מצמד כפול 6 הילוכים, שם היו כל מיני תקלות.

 

 

במודל 2011 קיים גם הדור הישן וגם החדש. לא מדובר בכלל במכוניות דומות.

 

 

פורסם

תודה

וחוץ מגיר,ישנן לכאורה בעיות נוספות מיוחדות לדגם זה ?(2010,2011)

נ.ב איפה אני יכול לראות אם הגיר הוא רובוטי או אוטומטי? האם זה רשום ברישיון הרכב?

פורסם

פשוט מאוד, תחפש תמונות באטנטרנט של Ford Focus Mk2 ושל Ford Focus Mk3.

 

כאמור מדובר בדור 2 ודור 3, בדור 2 יש את הגיר האוטומטי ה"רגיל", בדור 3 יש את הרובוטי.

 

פוקוס דור 2 זו לא המכונית הכי אמינה בעולם וגם לא הכי זולה לאחזקה אבל מחירים שלה היום ממש ברצפה. היא נוחה ומרווחת, חיסרון משמעותי הוא מנוע שלא סוחב וצריכת דלק גבוהה.

 

 

פורסם

יש אפילו כ-100 פוקוס דור שני מ2012.

 

קל מאד להבחין לפי רישיון הרכב: אם הספק המנוע הוא 100 כ"ס מדובר בפוקוס דור שני עם גיר אוטומטי פלנטרי (טוב)

אם הספק המנוע הוא 125 כ"ס מדובר בדגם החדש עם הגיר הרובוטי (פחות מומלץ)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...