Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

הוטלה עלי משימה לקנות שעון עם מד צעדים.

עשיתי גוגל. הבנתי שיש שעוני כושר וצמידי כושר. לא הבנתי חד משמעית מה נחשב לטוב איכותי ואמין.

בקיצור, התקציב הוא 400 שח.

הכי חשוב, מד צעדים, אורך חיי סוללה ועמידות למים. כל השאר בונוס.

אשמח מאוד אם תהיה בו עברית שיהיה אפשר לראות מי מתקשר אבל לא קריטי.

 

עריכה: אני מסתייג מהmi band 2. לא רוצה להוריד אפליקציות שלהם לטלפון ויש הרבה תלונות על איכות ומימוש אחריות.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי sorvall

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

במשפחה שלי משתמשים בפולאר. נכון להיום לי M430, לאשתי A360 ולשני בנים M200.

 

הדגם הבסיסי ביותר הוא M200 שייתן מה שאתה צריך, בתוספת מד דופק אופטי (ללא רצועה), אבל לא תכונות של "שעון חכם". מדי הדופק של פולאר נחשבים יחסית אמינים (באופן בסיסי המדים האופטיים אינם מדוייקים במיוחד). הבעיה היחידה - המחיר מתחיל מ-500-600 ש"ח.

 

אם יש לך אפשרות לרכוש באילת על ידי כרטיס "חבר" תוכל במחיר דומה לרכוש את ה-M430 הבאמת מתוחכם.

 

כל שעוני פולאר אינם דוברי עברית, וגאוני יד הם מכשירים יקרים ביסודם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אדוני, אתה ראית לאן אתה מקשר?!

“בבקשה, אדוני, הנה לך גאון יד חדיש ואופנתי – גם תכשיט, גם יגרום לך להיראות גםדושבג.

ההדגשה לא במקור. וכמעט הרטבתי את מכנסיי מרוב צחוק :lol:

 

סובראל, אם אתם מחפשים צמיד שימדוד צעדים וזהו, אין לי מה להציע לך, כי אני לא מכיר את השוק הזה. אבל אם אתם מחפשים שעון חכם, הייתי מציע לך בחום לבדוק את שוק השעונים החכמים ההיברידיים. שעונים אנלוגיים רגילים לחלוטין, עם מד צעדים וחישוב כמות קלוריות ששרפת (חלקם עם מד דופק), מוניטור שינה, ופונקציות חכמות כמו התרעות ו... טוב, זהו. בעיקר התראות. בלי מסך, בלי להיראות כמו דושבאג, והכי טוב - בלי להטעין. סוללת שעון רגילה מחזיקה בין מספר חודשים לשנתיים.

ממש לפני כמה ימים קיבלתי שעון כזה של Fossil (סדרת Q) והוא עושה בדיוק את כל מה שצריך, ולא עושה שום דבר שלא צריך (הודעות, שיחות, ועוד מלא דברים שהופכים את השעון פשוט לעוד טלפון וגוזלים עוד יותר תשומת לב במהלך היום. לא מכיר את הדגמים האחרים שקיימים בשוק (יודע שיש לגרמין, שאומי, נוקיה ועוד כמה), והחסרון הכי גדול של הפוסילים זה שהם לא נמכרים (ולא נשלחים מהאתר של החברה) לארץ, אז צריך קצת לחפש באינטרנט מוכר אמזון או אתר חו"לי שישלח.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בפולארים שלי כיביתי את הפונקציות ה"חכמות" - הוא רטט לי על כל הוראה של הוייז וכילה את כוחותיו מהר מאד - בעוד שבשימוש כשעון + מד צעדים + מד דופק באימון הוא מזיק 2-3 שבועות מטעינה לטעינה.

 

ולגבי "דרבנות" - כן, אני משתעשע באתר הזה כבר כמה שנים. העניין הוא שבשנה - שנתיים האחרונות הוא התיבש, במקום מילה ביום זו מילה בחודש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
במשפחה שלי משתמשים בפולאר. נכון להיום לי M430, לאשתי A360 ולשני בנים M200.

 

 

אם יש לך אפשרות לרכוש באילת על ידי כרטיס "חבר" תוכל במחיר דומה לרכוש את ה-M430 הבאמת מתוחכם.

 

זה נראה מעניין. יש אפשרות הנחה של חבר. אבדוק את זה.

 

 

סובראל, אם אתם מחפשים צמיד שימדוד צעדים וזהו, אין לי מה להציע לך, כי אני לא מכיר את השוק הזה. אבל אם אתם מחפשים שעון חכם, הייתי מציע לך בחום לבדוק את שוק השעונים החכמים ההיברידיים. שעונים אנלוגיים רגילים לחלוטין, עם מד צעדים וחישוב כמות קלוריות ששרפת (חלקם עם מד דופק), מוניטור שינה, ופונקציות חכמות כמו התרעות ו... טוב, זהו. בעיקר התראות. בלי מסך, בלי להיראות כמו דושבאג, והכי טוב - בלי להטעין. סוללת שעון רגילה מחזיקה בין מספר חודשים לשנתיים.

 

לא ידעתי שיש חיות כאלה... יבדק ג"כ.

 

תודה רבה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

כצמיד ראשון שלי אני משתמש ב-Honor SmartBand 3, אחלה תמורה לעלות של 120 ש''ח.

צמידים יותר מקצועיים יש לך של Garmin,FitBit ו-Polar. אתה פשוט צריך לבחור איזה דגם שלהם יותר מתאים לצרכים שלך.

פורסם
נסה לבדוק על הmi band 3 של שיאומי.

 

במקרה התחדשתי באחד כזה כרגע

 

הפיצ'רים שלו לא ממש מדויקים,אבל זה נחמד בתור גאדג'ט (ת'כלס קניתי אותו בתור שעון לעבודה,כי כל אחד אחר נהרס ממש מהר)

חוצמזה שהוא די זול מגירבסט ושות' (30$ בערך כולל משלוח מהיר)

 

שלום לכולם.

עריכה: אני מסתייג מהmi band 2. לא רוצה להוריד אפליקציות שלהם לטלפון ויש הרבה תלונות על איכות ומימוש אחריות.

 

תודה

 

אין לך מה להסתייג מהאפליקציה של שיאומי,כמו כל אפליקציה היא דורשת גישה לנתונים של הטלפון,אבל לא ממש אפשרי לעשות שימוש כלשהו (חוץ מהתראות)

 

2-3 הגדרות ואתה מסודר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
במקרה התחדשתי באחד כזה כרגע

 

הפיצ'רים שלו לא ממש מדויקים,אבל זה נחמד בתור גאדג'ט (ת'כלס קניתי אותו בתור שעון לעבודה,כי כל אחד אחר נהרס ממש מהר)

חוצמזה שהוא די זול מגירבסט ושות' (30$ בערך כולל משלוח מהיר)

 

 

 

אין לך מה להסתייג מהאפליקציה של שיאומי,כמו כל אפליקציה היא דורשת גישה לנתונים של הטלפון,אבל לא ממש אפשרי לעשות שימוש כלשהו (חוץ מהתראות)

 

2-3 הגדרות ואתה מסודר.

 

אני גם לפני רכישה של אחד, לצערי הmi band 2 שלי הלך לאיבוד באירוע האחרון אחרי מערכת יחסים ארוכה.

ראיתי שלאט לאט יוצאים שפות, יש תמיכה כבר בעברית?

הוא מצליח להציג תקציר של הודעות וואטסאפ?

יש לו תקשורת עם המנורות החכמות של שיאומי כמו בדור הראשון והשני?

תודה =]

פורסם

תודה לכולם.

המועמד המוביל כרגע הוא גרמין vivosmart hr.

מצא חן בעיני שיש לו עברית

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

היה פרסום שבמסגרת פתיחת חנות הדגל החדשה של שיומי ה-MiBand2 ימכר בעוד שבוע (החל ב-22.8) בפחות מ-30 ש"ח. אם אתם גרים ברדיוס סביר מי-זנגוף סנטר - שווה בדיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי vivosmart hr plus שזה כמו ה HR רק עם GPS, למדידה של סתם דברים יומיומיים הוא סבבה, כצמיד כושר הוא סביר בלבד, מרגישים איך גרמין חסכו בו על פיצ'רים.

בכלליות בפן הזה רואים טוב מאוד איך גרמין חוסכת בהכול, במיוחד איך סוגרים לך פיצ'רים באפליקציה רק כי קניתי את הזול ולא את השעון ב 3500 שקל, מבאס.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...