Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן מיקרה 2015 לסטודנט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

חדש פה בפורום.

אני מחפש רכב ראשון לסטודנט, אוטומט (לא ידני) במחיר עד 40 אלף.

אני מחפש רכב קומפקטי יחסית, חשוב שהצריכת דלק תהיה נמוכה לנסיעות בינעירוניות, שהיא תהיה יפה ומאובזרת וזריזה בכביש.

מצאתי במגרש מכוניות של אל-בר הציעו לי ניסן מיקרה שנת 2015 עם 80 אלף ק"מ. יום ראשון אני אראה אותו.

אשמח לחוות דעת על הניסן

אשמח להצעות נוספות או אם תוכלו להגיד לי אם הניסן זה בחירה טובה.

תודה לעוזרים :)

עריכה אחרונה על ידי Almog Edri
פורסם

המייקרה לא יפה (אומנם סובייקטיבי אבל אני לא חושב שתמצא הרבה אנשים שיחשבו שהיא נראית טוב), לא זריזה ולא מאובזרת, ככה שהיא כמעט נופלת בכל הסעיפים שהעלית.

 

היא כן אמינה וצריכת הדלק שלה בנסיעה בין עירונית צריכה להיות טובה.

 

לסיכום, האוטו נוסע אם זה מה שאתה מחפש.

פורסם
המייקרה לא יפה (אומנם סובייקטיבי אבל אני לא חושב שתמצא הרבה אנשים שיחשבו שהיא נראית טוב), לא זריזה ולא מאובזרת, ככה שהיא כמעט נופלת בכל הסעיפים שהעלית.

 

היא כן אמינה וצריכת הדלק שלה בנסיעה בין עירונית צריכה להיות טובה.

 

לסיכום, האוטו נוסע אם זה מה שאתה מחפש.

תודה על התגובה, אתה מכיר רכב אחר שעונה בערך על הציפיות האלה במחיר הזה?

פורסם

אולי תצטרך לרדת בשנתון אבל פיג׳ו 208 היא אופציה מומלצת, אני גם מחבב את הקליאו אבל בגרסה האוטומטית שאתה רוצה יש בעיית אמינות עם הגיר החל מקילומטראז׳ מסויים ככה שה 208 עדיפה מבין שתיהן.

 

אבל בוא נחכה לעוד תגובות מחברי הפורום שבטח מבינים יותר ממני.

פורסם
אולי תצטרך לרדת בשנתון אבל פיג׳ו 208 היא אופציה מומלצת, אני גם מחבב את הקליאו אבל בגרסה האוטומטית שאתה רוצה יש בעיית אמינות עם הגיר החל מקילומטראז׳ מסויים ככה שה 208 עדיפה מבין שתיהן.

 

אבל בוא נחכה לעוד תגובות מחברי הפורום שבטח מבינים יותר ממני.

תודה, ידני פחות בא בחשבון עם העליות שאני אצטרך והפקקים אין לי סבלנות לזה חח

אני מחפש גם מכונית שלא תרגיש צעצוע ואמנם עוד לא ראיתי את המיקרה אבל לפי מה שאני רואה באינטרנט הכל נראה מבפנים כמו פלסטיק זול כזה.. הציעו לי גם I20 ספורטיבית ב44 אלף

פורסם

מיצובישי ספייס סטאר יכולה לענות על הדרישות אם כי גם שם הפלסטיק זול אבל היא מאוד חיסכונית הבין עירוני, מאובזרת ואמינה.

למיקרה גיר רציף שהיו פה תלונות לגבי האמינות שלו,

היונדאי שקטה יותר אבל משמעותית פחות חיסכונית והדבר האחרון שהוא ספורטיבית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

208 בתקציב הזה תהיה עם השילוב מנוע-גיר הקודמים - לא חסכונית, העברות הילוכים פחות נעימות ואמינות לא מושלמת לטווח ארוך. לא בדיוק מה שפות"ש מחפש.

 

מאזדה 2 (הגרסה עם ה-6 כריות אוויר) תהיה קצת פלסטיקית, לא מאוד מאובזרת ולא מאוד חסכונית, אבל יותר זריזה מהמיקרה / ספייס סטאר.

 

ה-i20 לא תהיה ספורטיבית בשום צורה, וגם לא תהיה חסכונית (אם כי כנראה בהבדל לא משמעותי מהמאזדה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אז אתה אומר שבעצם אין רכב שמתאים לדרישות שלו בתקציב שהציב?

 

בכל זאת צריכים למצוא את הדבר הקרוב הכי טוב, לא רק לשלול את כל האופציות...

פורסם

זה לא שאין אופציות, זה שאין משהו שהוא גם אמין, גם חסכוני, גם זריז וגם בתקציב.

 

בצד החסכוני יש את המיקרה והספייס סטאר. בצד הזריז (ולא חסכוני) יש את המאזדה 2 / i20 1.6 ואולי 208 1.6. בצד הפחות אמין (אבל זריז וחסכוני) יש איביזה DSG.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...