Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוחחתי היום עם נציגת ביטוח של חברת GO

ברשותי ורסו 2013 עם וו גרירה

שאלתי אותה האם צריך לדווח על הוו גרירה, היא טוענת שאי אפשר לכסות אותו בביטוח

כשביררתי מה יקרה במקרה שהוו פוגע ברכב אחר או שהרכב שלי ניזוק בעקבות פגיעה בוו הגרירה, היא טענה שבכזה מקרה הכיסוי לא יחול...

נראה לכם הגיוני ?

פורסם

תעשה וו גרירה, תדאג שירשם ברישיון רכב בדר"כ המתקין יעשה זאת עבורך. אין בעיה חס וחלילה במקרה של תאונה הנזק ישולם אך לא כולל עלות הוו גרירה במידה ויגרם לו נזק לזאת כנראה כיוונה הסוכנת ביטוח שלך.

למרות שלדעתי במקרה שהנזק לא נגרם באשמת הרכב עם וו הגרירה, הביטוח של הרכב השני חייב להחזיר את המצב לקדמותו ז"א לדאוג גם לוו הגרירה.

פורסם

תודה , הוו כבר קיים... וגם רשום ברשיון.

כעת זו הפעם הראשונה שאני מחדש את הביטוח אחרי רכישת הרכב

אני ממש חקרתי אותה בעניין וכך היא טענה, זה באמת נראה מוזר , אבל כך היא טענה.

יש מצב שזו חברה חדשה וכך גם הידע של העובדים...

פורסם

מה שלא יכוסה זה הוו גרירה עצמו. אין מצב כזה שאתה פוגע עם הוו במישהו ולא יהיה כיסוי. יש לך שם כיסוי צד ג' לכל נזק שאתה גורם למישהו ולא משנה עם איזה חלק של הרכב.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

פורסם

תודה, מה שאתה אומר הגיוני לגמרי

למרות ששאלתי את אותה שאלה גם נציגה של ביטוח ישיר , שם יש אפשרות להוסיף ביטוח לוו גרירה.

גם היא טענה שבמקרה פגיעה של הוו גרירה ברכב אחר, זו תהיה בעיה והייתי מאד ברור בשאלתי.

אבל באמת זה נשמע לא הגיוני..

פורסם

תגיד להם שיפנו אותך לסעיף הספציפי בפרק צד ג' לרכב שבו רשום שמוחרג נזק שנגרם לצד ג' שנגרם מהוו גרירה שלך.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

פורסם

כשניסיתי לחפש מידע בענין נתקלתי בפסק דין שבו חברת הביטוח חוייבה לפצות בעלים של ג׳יפ שנגנב גם עבור שיפורים רבים שהוכנסו בו שעלו יותר מהרכב עצמו (הגבהה, בולמים וכו׳), בטענה ששיפורים אלה הם חלק מהרכב.

אומנם מדובר בפסק דין ישן מ-2005 מבית משפט שלום שאינו מחייב אבל מעניין.

×
×
  • תוכן חדש...