Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכל הנוכחים והנוכחות,

 

אני טס לבאטומי (אילת של גרוזיה) וממש רוצה לשכור שם ג'יפון או ג'יפ,

בדרך כלל אני משתמש באפליקציה Rentalcars אבל הפעם המחירים ממש גבוהים.

 

האם מישהו היה שם ויכול לתת איזה טיפ?

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

מהפעם האחרונה שהייתי אני ממליץ להשכיר מישהו מקומי שיסיע אותך, הם ממש זולים. המחיר ליום היה בסביבות 150-200 ש"ח. הכבישים שם די שבורים ולרכב שכור כדאי שלא יהיה נזק.

פורסם (נערך)

הייתי בבטומי. לא מומלץ לשכור שם רכב.

חוקי התנועה הם המלצה בלבד, נוהגים כמו מטורפים ולא אדיבים אחד לשני,

לחלק מהמכוניות יש הגה בצד ימין ובנוסף לרבים מהנהגים אין בכלל ביטוח.

 

עדיף להתנייד במוניות, מאוד זול שם.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

מחזק את הכותבים מעלי. הייתי במסגרת טיול מהעבודה.

לא ממליץ בכלל לנהוג שם, בטח ובטח אם אתה לא דובר את השפה המקומית (או שפה דומה).

פורסם (נערך)

הייתי השנה, ושכרתי פג'רו io, די דומה לויטארה במימדים. הרכב אוטומטי ונראה במצב טוב אבל די ישן ומיושן. ביצועי שטח ממש נהדרים. שכרתי את הרכב מטביליסי מבחור ישראלי לשעבר. 50 דולר ליום, כולל ביטוח וללא השתתפות עצמית.

 

חושב שלנהג מיומן לא תהיה בעיה לנהוג, אבל מה שציינו נכון. התשתית לא אחידה, וקו לבן אפילו לא המלצה.

 

לאיזה שטח אתה רוצה לנסוע מבאטומי?

 

יש דרך יין נחמדה קצת דרומה מבטומי. מתאימה גם למכונית. טיול ליום מלא.

עריכה אחרונה על ידי Eily
פורסם

פאג'רו IO זה מיני פאג'רו, נראה בדיוק כמו הפאג'רו המוכר משנות ה 90 בקנה מידה 1:1.5.

 

 

יש שם הרבה מאוד כאלה.

 

שים לב שבחברות השכרה מוצעות גם מכוניות עם הגה ימני, במחיר זול משמעותית ממכוניות עם הגה שמאלי. לדוגמה ניסאן נוט או מיקרה הגה שמאלי 39 דולר יום, הגה ימני 29 דולר ליום.

 

 

פורסם

לי הוא הזכיר יותר בעיצוב פנסים-פגוש את הדור שמכונה אצלנו "קינג". לפניו היה דגם שנקרא פג'רו ג'וניור, שמזכיר מאוד את הפג'רו דור 2, הדור הראשון שנמכר בישראל.

 

בכל אופן, הרכב הרבה יותר קטן מפג'רו מוכר, גם המנוע קטן יותר ולא מתאים למהירויות נסיעה גבוהות בכביש. תא מטען די צנוע ביחס לג'יפ בגודל מלא, וגם מרווח הישיבה. יש גם גרסת 3 דלתות עם זוויות מסוימות שהן עדיפות יותר בשטח. מתאים לזוג לטיול קצר.

פורסם

אני השכרתי לפני כשנה ממישהו מקומי מיצובישי מונטרו (פג'רו ספורט בארץ) שנת 2004,

היא הייתה בנזין עם 140,000 ק"מ ממש כמו חדשה גם בכלום כסף.

עשיתי איתו נסיעה של 1000 ק"מ ביומיים והרכב שרד ואף הפתיע לטובה כאשר נכנסתי איתו לשטח, ואפילו נסיעה במהירות גבוה מאוד הוא שרד.

כמובן שאחזור שוב לגאורגיה כי הטיול שעשיתי שם לא הספיק לי!

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
אני השכרתי לפני כשנה ממישהו מקומי מיצובישי מונטרו (פג'רו ספורט בארץ) שנת 2004,

היא הייתה בנזין עם 140,000 ק"מ ממש כמו חדשה גם בכלום כסף.

עשיתי איתו נסיעה של 1000 ק"מ ביומיים והרכב שרד ואף הפתיע לטובה כאשר נכנסתי איתו לשטח, ואפילו נסיעה במהירות גבוה מאוד הוא שרד.

כמובן שאחזור שוב לגאורגיה כי הטיול שעשיתי שם לא הספיק לי!

איך התבצע הביטוח?

פורסם

גם ה X trail שאני שכרתי הייתה מודל 2004. במקור מיפן, עם הסבת גלגל הגה מימין לשמאל.

 

הייהת במצב מצויין.

 

 

 

לגבי הביטוח, בחברת ההשכרה אמרו לי שיש ביטוח מלא על הכל, לא ביקשו שום ערבות לא פיקדון ולא שום דבר.רק תשלום מראש במזומן על ההשכרה עצמה.

 

 

פורסם
לי הוא הזכיר יותר בעיצוב פנסים-פגוש את הדור שמכונה אצלנו "קינג". לפניו היה דגם שנקרא פג'רו ג'וניור, שמזכיר מאוד את הפג'רו דור 2, הדור הראשון שנמכר בישראל.

 

 

פאג'רו ג'וניר זה ג'יפ ממש קטן במימדים של סמוראי/ג'ימני. לא ראית כאלה בגרוזיה.

 

 

פאג'רו IO לעומת זאת יש הרבה, הוא קצת יותר גדול.

 

 

אגב, מי שרוצה לדעת איזה מכוניות נחשבות טובות ואמינות כמשומשות, שיסע לגרוזיה -:)

 

אין שם בכלל פיז'ו, רנו, סיטרואן, פיאט, פורד, אלפא, שברולט, לאדות חדשות, מכוניות סיניות וכו'.

 

רק מכוניות יפניות ומותגים גרמניים...

 

שוק הרכב מורכב מ 3% מכוניות חדשות שנמכרות כל שנה ו 97% מכוניות משושמות שמיובאות מחו"ל - מיפן ומאירופה.

 

 

הייתי פעמיים בגרוזיה, אחלה מדינה עם אנשים טובים, טבע יפה, הכל זול. ספציפית העיר בטומי עמוסה בתיירים יותר מידי.

 

 

פורסם

שני הסנט שלי...

לא יודע אם זה רלוונטי כי אנחנו השכרנו רכב מטבילסי אבל בכל מקרה, לקחנו את הרכב דרך חברה ישראלית בשם דו*ון טורס.

ההתנהלות כולה היתה מאוד לא תקינה, והגיע לכדי ריב מאוד לא נעים שהתחיל לנו את הטיול ברגל שמאל.

בקצרה שכרנו לנד קרוזר דרכם לאחר פגישה עם נציג שלהם בארץ, כדי לעשות טיולי שטח ובחוזה ההשכרה היה סעיף על איסור נסיעה בדרך לא סלולה :roll: (שבגאורגיה זה בכל מקרה בעייתי).

בנוסף מצב הצמיגים של הרכב היה מתחת לכל ביקורת, שום בשר ובטח שלא התאים לתנאים של דצמבר (הגיע למצב מאוד לא נעים בדרך עם קרח).

בקיצור ממליץ להזהר ובכל מקרה לבדוק את העסקה כמו שצריך כי נראה שפועלות שם הרבה חברות פחות ״מקצועיות״

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

קח בחשבון שאם אתה לא דובר גרוזינית/ רוסית, אז הסיכוי שלך להתברבר שם עם הרכב גבוה. במקומות היפים והמעניינים אין בכלל כביש, רק דרכי עפר שמחברות בין הכפרים הקטנים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...