Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב דרכי העפר ממופות באפליקציות ניווט כמו של גוגל, WAZE, וגם MAPS.ME שעובדת גם ללא רשת.

בהנחה שיודעים איך לעבוד עם האפליקציות, ויש מטען לטלפון שגם עובד.

בכל אופן כדאי ללמוד את המסלול בקווים כללים ואת אופיו.

 

אני טיילתי באפריל, ובחודש הזה לא ידוע מה מצב השלג בדרכים. היה יום אחד שבסוף היום נאלצנו לשוב על עקבותינו (כ-100 ק"מ חזרה אל בטומי) בשל דרך שלא פונתה משלג דברים כאלה צריך לקחת מראש בחשבון. זה היה יומיים לפני הטיסה חזרה וחייב אותנו להזיז הזמנות ללינה (וזאת הייתה פעם יחידה שהזמנו מראש לינה). יש תחנות של משרד התיירות עם הצעות לתיירים, בדיעבד: אם היינו מבררים לגבי המסלול מראש - לא היינו נתקעים ונאלצים לחזור בסוף היום.

בכל אופן כן מומלץ לקנות סים מקומי עם חבילת מידע לא גדולה בעלות מאוד נמוכה. אפשר לקנות בשדה התעופה לאחר הנחיתה (בטביליסי לפחות). יש כיסוי די טוב באזורים שיצא לי לטייל בהם.

 

לנו הייתה בעיה עם נורת "בדוק מנוע" וירידה רגעית בכוח. המשכיר אמר שזה בשל איכות הדלק ואם התקלה נמשכת היה מחליף לנו רכב (מחייב שינוי מסלול). אני חושב שתקלות תמיד יהיו והמענה היה די סביר (יתרון גדול שהמשכיר זמין בטלפון, ומדבר בעברית טובה). התקלה לא חזרה על עצמה, נורת "בדוק מנוע" כן המשיכה לדלוק.

 

אנסה למצוא את הטלפון שלו אם יש עניין.

 

 

ובאשר לגרסת הג'וניור: נראה לי שראיתי כאלה, אבל ממש לא בטוח. לדעתי זאת גרסה מקבילה בגודל ל iO אבל דור קודם (וקצת יותר קטן בשל כך). ישנה גם גרסה שנקראת מיני, והיא בקטגורייה היפנית Kei והיא באמת קטנה משמעותית וצרה מאוד.

 

שתי הגרסאות בעקרון נמכרו אך ורק ביפן (ואולי נמכרו לאחר מכן כמשומשות, אבל לפחות הג'וניור כבר מאוד ישנה וקשה לראות שרידים שלה). מה שאני טוען בכל אופן, שיש מאפיינים עיצוביים מאוד קרובים בין גרסת ה iO לבין דור הקינג דווקא, למרות שגרסת הiO התחילה להימכר קודם לכן. יכול להיות שהייתה מתיחת פנים בגזרת הפנסים-פגוש כדי ליישר קו עם העיצוב החדש.

 

מרווח הגחון לא מאוד גדול, אבל כן יש הילוך כוח עם נעילת דיפרנציאל מרכזי, שאפשר נסיעה די רגועה בדרכים לא סלולות עם מעברי מדרגות חלקים יחסית. יש שם הרבה מוניות לתיירים על וואן 8 מקומות 4X4 של מיצובישי שלא ראיתי לפני כן, שנקרא DELICA.הרבה מהם באמת עם הגה ימני. הנהגים המקומיים מאוד מנוסים, ויש להם יכולת לא רעה בשטח. פגשנו גם משפחה שלקחה מדריך צמוד שנוהג בDELICA ועשו סיבוב בכל המדינה.

פורסם
איך התבצע הביטוח?

הביטוח היה כמובן על כל הרכב רק היה איסור על נסיעה בדרך שהייתה צמודה להרי הקווקז מכיוון שהיה באזור מפולות שלגים,נאמר לי שאם אסע דרך שם הביטוח מתבטל.

והמדיניות של אתה מקבל את הרכב עם כמות דלק מסויימת אתה חייב להחזיר בדיוק כמו שקיבלת אחרת אתה נקנס!

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

×
×
  • תוכן חדש...