Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, כמו שכמה מכם כבר יודעים שיש לי שברולט קפטיבה טורבו דיזל 2.0 שנת 2008

ביצעתי כמה נסיעות מחוץ לעיר ובתוך העיר וצריכה הממוצאת שלי עומדת על 8.5 ק"מ לליטר אחד של סולר, האם זה הגיוני?

ואיך חישבתי אתם שואלים אז ככה, מילאתי את המיכל עד הסוף (קפץ פעם אחת) נסעתי לירושלים ובתוכה וחזרה הביתה, למחרת בערב תדלקתי ויצא לי 25.994 ליטר סולר ובמד מרחק (איפסתי אותו לפני היציאה מתחנת דלק לכיוון ירושלים) היה 221.2 ק"מ.

 

סה"כ בנסיעה משולבת 1 ליטר סולר ל-8.5 ק"מ

האם צריכה מ-2.0 טורבו דיזל יכולה להיות כזו או שזה יותר מזה?

 

נסעתי גג 110 קמ"ש

עריכה אחרונה על ידי emilio2581
פורסם
לדעתי יותר מידיי, צריך לעשות בסביבות 1/12 לפחות.....בנסיעה רגועה בשיוט.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

תודה על התשובה המהירה

מאיפה להתחיל אז?

פורסם
פילטר סולר פילטר אוויר.... ובכלל טיפול מתי עשית?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קניתי אותו שבוע שעבר, אמרו לי ב-150,000 ק"מ עכשיו 154,000 ק"מ על השעון

 

Отправлено с моего SM-G955F через Tapatalk

פורסם

אם יש לך קצת ידע פרק את הפילטר אוויר תראה מה המצב שלו.

פילטר סולר אולי לא החליפו בכלל אולי כשהיה מטופל בחברה לפני 100 אלף, לדעתי תחליף ותבדוק .

אלו שני הדברים הכי מהירים ויחסית...זולים ופשוטים להחלפה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם
אם יש לך קצת ידע פרק את הפילטר אוויר תראה מה המצב שלו.

פילטר סולר אולי לא החליפו בכלל אולי כשהיה מטופל בחברה לפני 100 אלף, לדעתי תחליף ותבדוק .

אלו שני הדברים הכי מהירים ויחסית...זולים ופשוטים להחלפה.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

אוקיי בגלל פילטר סולר הצריכה יכולה לגדול?

 

Отправлено с моего SM-G955F через Tapatalk

פורסם

בטח!!

לחץ אוויר בצמיגים, חיישן חמצן תקול, אלו דברים שיכולים להוות בעיה אבל כאמור תתחיל בפילטר אוויר ופילטר סולר ותראה איך מתקדם.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בטח!!

לחץ אוויר בצמיגים, חיישן חמצן תקול, אלו דברים שיכולים להוות בעיה אבל כאמור תתחיל בפילטר אוויר ופילטר סולר ותראה איך מתקדם.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

היי לאחר שהחלפתי פילטר סולר וניפחתי אוויר בצמיגים עשיתי נסיעה שרובה הייתה מחוץ לעיר ים המלח ולנתב"ג מב"ש מהירות ממוצעת של 112 קמ"ש נסועה של 370.2 ק"מ נכנס עד הקפיצה של האקדח 37.821 ליטר שזה יוצא ליטר/9.78 ק"מ וזה עוד מחוץ לעיר.

האם זה הגיוני לסולר????

 

Отправлено с моего SM-G955F через Tapatalk

פורסם

בעיר המחשב מראה לי צריכה (עם מזגן) ליטר/6.99 ק"מ האם זה הגיוני לסולר??

תודה מראש

 

Отправлено с моего SM-G955F через Tapatalk

פורסם
עשית בדיקה לרכב כמו שצריך לפני הקנייה? נבדקה קומפרסיה של המנוע? בדיקת מזהמים עשית?
הנה הבדיקה1533628932428.jpeg

 

Отправлено с моего SM-G955F через Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...