Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לאחותי בסביבות 40,000 ש''ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי מחפשת רכב בסביבות ה 40 אלף ש''ח

עד לא מזמן נהגה על קורולה 2008 רובוטית שהושבתה

לאחר שכבתה באמצע הכביש ורכב אחר נכנס בה מאחור

הרכב היה מטופל ומאוד שמור

לא הייתי קורא לרכב אמין זמן האחרון כל כמה חודשים היה הולך כהול אחר שלא נדבר על התיבה

 

בעלה חושב על מזדה 6 אני ואבי אומרים להם לבדוק גם אינסיגניה 2.0 2011 2012

האם מישהו יודע על בעיות מיוחדות ב אינסיגניה או במאזדה בשנתונים האלה?

 

אולי יש המלצה על רכב אחר אולי על איזה דיזל?

תודה

פורסם

בוא נתחיל מהתחלה:

 

האם מדובר ברכב לבודדת, זוג או משפחה. אם משפחה - כמה נוסעים ומה גילם.

 

האם מדובר ברכב שיסע בעיר או ירבה בנסיעה בין עירונית. מה הנסועה השנתית הצפויה.

 

האם יש דרישות מיוחדות לתא המטען.

 

האם יש דרישות מיוחדות לאבזור.

 

האם הזוג מוכן לעמוד בהוצאה הנוספת של החזקת רכב גדול מהסטנדרד.

 

נסה לחשוב על מידע נוסף שיסייע למומחים כאן במתן עצה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הרכב ישמש בעיקר את אחותי

לגיסי יש ויטו שמשמש בעיקר לעבודה אך בזמן האחרון גם לנסיעות משפחה ארוכות

נסוע כ 100 ק'' מ ביום לאסף הרופא מאשקלון וחזרה

כרגע ללא ילדים בני כ 27

בגלל הנסיעות הארוכות יחסית חשבנו גם על דיזל ל

אך לא יודעים על איזה רכב

 

רכב קטן היא לא רוצה

רוצים קצת להשתדרג מהקורלה

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם

אם כבר הייתי הולך על האסטרה h אוטומטית. יותר מאובזרת וזו האופל GM האמיתית האחרונה.

 

במאזדה 6 תבדוק: משולשים, כריות בולם ובולמי זעזועים, מיכל עיבוי, תושבות, מערכת קירור (מיכל עיבוי), מותחנים ומיסבים, מוטות קישור, בוכנות של התא מטען.

 

אינסיגניה לא ראיתי יותר מידי מקרוב אז אחכה לתגובות.

ממה ששמעתי וקראתי, השרשרת טיימינג נוטה להתארך, בעיות בטורבו, מערכת קירור ומדחס של מזגן.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

פורסם (נערך)

Astra h ישנה וקטנה מידי

תודה על המזדה 6

 

לגבי האינסיגניה לא הצלחתי למצוא מישהו באמת עם בעיה אלה רק דיבורים

ואני נוטה לא להתייחס כלל לדיבורים

עם כל האמינות של טיוטה ההוצאות עליה היו יותר גבוהות

מאשר על וקטרה 2004 דיזל שברשותנו עם 280 אלף ק''מ

 

עוד שאלה האם ההבדל בצריכה בין המאזדה 2.0 לאופל 2.0 הוא יתרון גדול לכיוון המזדה?

עריכה אחרונה על ידי vic1234
×
×
  • תוכן חדש...