Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא בטוח שככה היא תראה (התמונות של האדומה), אין קשר בין הקוים שלה לבין זאת שבהסוואה. צריך להמתין עוד קצת לחשיפה...

Finger's gonna kill me.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מכונה מטורפת. תמשיך להנות!

 

הביטוח באמת זול באופן מפתיע לרכב שכזה ועוד ללא השתתפות עצמית. 

 

זה רכב שמומלץ 98 אוקטן עבורו? 

פורסם

 

לפני 39 דקות, מיץ פטל כתב:

תודה על השיתוף.

 

איך ה CUP2 לדיילי? מבחינת גשם, צמיג חם/קר, רעש?

 

מעולה מכל הבחינות, רק שנשחק יותר מהר מצמיג לא ספורטיבי, אבל זה תמיד הטרייד-אוף. אה והוא יקר..ומתפרק במסלול לפעמים, אבל עדיין אין לו תחליף ראוי.

 

לפני 18 דקות, Doron_Z כתב:

מכונה מטורפת. תמשיך להנות!

 

הביטוח באמת זול באופן מפתיע לרכב שכזה ועוד ללא השתתפות עצמית. 

 

זה רכב שמומלץ 98 אוקטן עבורו? 

 

תודה ! אני כרגע סטוק ונוסע עם 95, אין שום בעיה עם זה (יש כנראה ירידה זניחה בכוח, לא משהו שמרגישים אם לא מודדים על דיינו).

יותר חשוב לי המחיר והזמינות של תחנות מאשר עוד כמה סוסים. היצרן כן ממליץ 98 אבל לא מחייב.

 

  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא מבין בכלל בעולם התחרויות והשיפורים, אז חייב לשאול - מה שונה בצלחות והרפידות שזו העלות שלהן? מרגישים בפועל הבדל ששווה את ההפרשים? ומה ההפרש במחיר לעומת רפידות-צלחות שמגיעות עם הרכב?
חוץ מזה היא נראית מעולה. סע בזהירות :)

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

ההבדל הגדול הוא בעמידות לחום.
בנהיגת מסלול וגם בנסיעה ספורטיבית בכביש מפותל הברקסים המקוריים לא מסוגלים לעמוד לאורך זמן. הרפידות מתחממות ואז מגיעים למצב של דעיכה משמעותית בעוצמה עד כדי אי יכולת לעצור כמעט. כשזה קורה גם הצלחות מקבלות עיוות מהחום ואז גם אחרי שהעסק מתקרר ויכולת הבלימה חוזרת - יש רעידות בבלימה בגלל הצלחות המעוותות ואז צריך לחרוט או להחליף.
הבדל נוסף שחשוב כשרוצים לעשות זמנים ולהגיע לקצה זה התחושה של הבלימה - נשיכה ראשונית ואחידות ביחס ללחיצה, החלק הכי חשוב במסלול זה הבלימה לפני כל פניה, וברקס טוב קריטי פה.

לגבי המחיר - בערך כפול ממקורי, אבל גם מחזיקים כפול בקילומטרז בערך, אז סהכ זה לא כזה נורא.

הנה דוגמה למצב של ברקסים סטוק אחרי ירידה אחת עצבנית בכביש בית אורן (זה במקרה אאודי אבל זה לא משנה, קורה לכולם בסוף):

4682837e1cb541b5ad81ac73c4ac0c0c.png

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
משום מה נראה לי שלאון זה לא בדיוק pussy magnet
Pussy magnet הומצא על שם הלאון קופרה

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

 
אולי הם מעריכות את הDSG6 הרטוב ואת הדפירנציאל מוגבל החלקה המכני?
הDSG זה לא הדבר היחיד שיישאר רטוב כשהן ישבו בקופרה "משוברת" אחרי יציאה מפאב.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  • מצחיק 1
פורסם

עוד משהו בקשר לעלויות - ירידת ערך.
נכון למאי 2020, שזה שנתיים בדיוק - המחירון היבש הוא 167000, משקף ירידה של 20% ממחיר הקניה על הכביש.
בפועל לא משלמים מחירון אז נגיד 155, זה 27%, סביר מאד לרכב ספורט חדש מהחברה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
ההבדל הגדול הוא בעמידות לחום.

בנהיגת מסלול וגם בנסיעה ספורטיבית בכביש מפותל הברקסים המקוריים לא מסוגלים לעמוד לאורך זמן. הרפידות מתחממות ואז מגיעים למצב של דעיכה משמעותית בעוצמה עד כדי אי יכולת לעצור כמעט. כשזה קורה גם הצלחות מקבלות עיוות מהחום ואז גם אחרי שהעסק מתקרר ויכולת הבלימה חוזרת - יש רעידות בבלימה בגלל הצלחות המעוותות ואז צריך לחרוט או להחליף.

הבדל נוסף שחשוב כשרוצים לעשות זמנים ולהגיע לקצה זה התחושה של הבלימה - נשיכה ראשונית ואחידות ביחס ללחיצה, החלק הכי חשוב במסלול זה הבלימה לפני כל פניה, וברקס טוב קריטי פה.

 

לגבי המחיר - בערך כפול ממקורי, אבל גם מחזיקים כפול בקילומטרז בערך, אז סהכ זה לא כזה נורא.

 

הנה דוגמה למצב של ברקסים סטוק אחרי ירידה אחת עצבנית בכביש בית אורן (זה במקרה אאודי אבל זה לא משנה, קורה לכולם בסוף):

 

4682837e1cb541b5ad81ac73c4ac0c0c.png

תודה על התשובה, מעניין מה ההבדל פיזית שגורם להם להחזיק פי 2.

 

לגבי ירידת ערך - רכבים כאלה נמכרים מתחת למחירון? דווקא ציפיתי שרכב יחסית ייחודי ושמור שנראה טוב יימכר במחירון, אם לא מעליו.

 

ההערכה שלך ל13K מתחת למחירון לא מוגזמת?

 

 

 

קקטוסולר ידנית

 

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, misterb כתב:

עוד משהו בקשר לעלויות - ירידת ערך.
נכון למאי 2020, שזה שנתיים בדיוק - המחירון היבש הוא 167000, משקף ירידה של 20% ממחיר הקניה על הכביש.
בפועל לא משלמים מחירון אז נגיד 155, זה 27%, סביר מאד לרכב ספורט חדש מהחברה.

הרכב לא עולה 231K חדש? מ 230 ל 155 זה נשמע לי לא מעט בשנתיים, תקן אותי אם אני טועה. 

 

וואו התמונה של הברקסים שפירסמת מטורפת! בזמנו כשפורסם באתר הזה המבחן על הרכב החבר'ה פה דיווחו שהם חגגו על הרכב בלי חשבון ושלא היתה שום דעיכה מרוב שהבלמים טובים. אני מתאר לעצמי שזה ממחיש עד כמה חזק אתה נוהג 😅

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

ציינתי שזה ביחס למחיר ששולם בפועל, היו הנחות יפות (בלי בעיה הגיעול-215 על הכביש). אחר כך גם ירדו לאזור ה-200 ומטה באוטודיל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מתחת ל 200 לרכב חדש? אוטודיל מתעסקים הרי במשומשות לרוב. אולי גם יש להם יבוא מקביל לרכבים שאין להם ממש ייצוג בארץ. 

 

אבל גם 215 על הכביש (שאני משער שזה מה ששילמת) זה דיל מעולה. אני גם חושב כמו המגיב מעלי שאתה בטח תקבל מחירון ושלא יפחיתו לך עד ל 155 בפועל. זה אולי היה נכון אם היית קונה 308GTI אבל לא במקרה של קופרה. 


×
×
  • תוכן חדש...