Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוקיי הקרבתי מעצמי 15 דק' והתקשרתי עכשיו אליהם.

הרכב נרשם ברשיון בתור עליה לכביש 29.05.18, הקונה יהיה יד 00 בוודאות ככה אמר לי הסוכן מכירות שלהם של אוטודיל, שאלתי איך זה הגיוני זה לא מסתדר לפי החוק.

הוא אמר לי שההסדר שלהם עם צ'מפיון כזה והרכב יהיה יד 00 אצלי אך עליה לכביש מאי. לא הבנתי איך אבל דיברתי כבר עם 2 סוכנים ושניהם אמרו אותו הדבר אז כנראה יש משהו בעניין הזה, לא יודע.

תשמע, פשוט אין דבר כזה. אם העלייה לכביש במאי, אז לרכב הונפק רישיון בחודש מאי ומישהו רשום בתור הבעלים של הרכב, בין אם זה אדם פרטי או חברה.

גם אם רושמים את הרכב על תו סחר ביד הראשונה, זה עדיין יתפוס כיד. פשוט אי אפשר להנפיק רישיון ראשון לרכב בלי שזה ייתפס כיד.

 

גם אי אפשר לא להנפיק רישיון ואז כשכן מנפיקים אז לרשום איזה חודש עלייה שאתה רוצה, זה נתון שמגיע אוטומטית מהתאריך רישום.

 

משהו שם לא הגיוני, ואני מהמר על חוסר ידיעה של הנציג במקרה הטוב ושקרים במקרה הרע.

 

עכשיו אני ממש ממש סקרן להבין מה הולך שם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
תשמע, פשוט אין דבר כזה. אם העלייה לכביש במאי, אז לרכב הונפק רישיון בחודש מאי ומישהו רשום בתור הבעלים של הרכב, בין אם זה אדם פרטי או חברה.

גם אם רושמים את הרכב על תו סחר ביד הראשונה, זה עדיין יתפוס כיד. פשוט אי אפשר להנפיק רישיון ראשון לרכב בלי שזה ייתפס כיד.

 

גם אי אפשר לא להנפיק רישיון ואז כשכן מנפיקים אז לרשום איזה חודש עלייה שאתה רוצה, זה נתון שמגיע אוטומטית מהתאריך רישום.

 

משהו שם לא הגיוני, ואני מהמר על חוסר ידיעה של הנציג במקרה הטוב ושקרים במקרה הרע.

 

עכשיו אני ממש ממש סקרן להבין מה הולך שם.

אני מסכים איתך אתה צודק ב 100%, זה מה שגם אני אמרתי לו !! אתה יכול להתקשר ולברר כי אני לא הצלחתי להבין ממנו כלום חוץ מזה שאני יהיה יד 00 אבל הרכב יהיה רשום על הכביש מי מאי !!!

 

@Turbulence

אין לי תמונות הכל מסוכני מכירות שונים של סיאט ומנהלי אולמות תצוגה שאני מכיר מרכישות העבר שלי, זה מה שאמרו להם בישיבת מנהלים לגבי הקופרה

פורסם

 

@Turbulence

אין לי תמונות הכל מסוכני מכירות שונים של סיאט ומנהלי אולמות תצוגה שאני מכיר מרכישות העבר שלי, זה מה שאמרו להם בישיבת מנהלים לגבי הקופרה

 

סוג של מתיחת פנים. דגם פרידה מסיאט. יש ברשת רמיזות , סמלים וצבעים בגווני ברונזה בדומה למותג החדש.

אחר כך לאון קופרה תחת המותג העצמאי , אולי תצוגה נפרדת כמו אאודי ספורט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

טוב אז כדי לנסות ליישב את הויכוחים, ביקשתי צילום רישיון ממישהו שקנה קופרה מאוטודיל לאחרונה,

אכן רשום כיד ראשונה (00).

 

l1.jpg

 

 

לגבי חשיבות הדיפ׳ לבחירה בקופרה, אני חבר בקבוצת וואטסאפ של כ130 בעלי קופרה.

הרבה מהם יותר בקטע של שיפורים ולחיצות, אבל חלק גם יותר בקטע של נהיגה.

העליתי סקר קטן עם שתי שאלות:

q.jpg

 

24 חברים ענו, אלה התוצאות :

 

 

q1.jpg

q2.jpg

עריכה אחרונה על ידי misterb

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אגב, יצור הגולף GTI ללא הדיפרנציאל המכני הופסק.

אם שיווק הגולף GTI יתחדש לאחר מכירת המלאי הקיים, אזי נקבל בקרוב את גרסת ה PP (שבאירופה היא כבר סטנדרט) בארץ.

פורסם

שלומי, השאלה היא:

אתה נאלץ לוותר על 70 כ"ס, או על הדיפ' - על מה אתה מוותר?

 

השאלות שלך היו מנוסחות בצורה שמעודדת הטיה... (מה שנקרא" שקרים, שקרים גסים וסטטיסטיקה" :)

 

בכ"א תודה על הבירור!

 

אגב, אני ניסיתי למצוא תשובה לשאלה ממקום אחר: המיאטה בארה"ב מגיעה בגרסא עם דיפ' ובולמי בילשטיין, ובגרסא בלי (אבל עם קצת יותר אבזור). חיפשתי נתוני מסירה של שתי הגרסאות, תחת ההנחה שאם חובבי הגה מתעדפים ביחס 1:3 רכב ספורטיבי בגלל דיפ' אז זה יתבטא גם שם ("בידוד פרמטרים", כי המנוע זהה). אבל לא מצאתי את הנתונים מחולקים לפי trim אלא רק מסירות כלליות...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
טוב אז כדי לנסות ליישב את הויכוחים, ביקשתי צילום רישיון ממישהו שקנה קופרה מאוטודיל לאחרונה,

אכן רשום כיד ראשונה (00).

 

[ATTACH=CONFIG]506674[/ATTACH]

 

 

לגבי חשיבות הדיפ׳ לבחירה בקופרה, אני חבר בקבוצת וואטסאפ של כ130 בעלי קופרה.

הרבה מהם יותר בקטע של שיפורים ולחיצות, אבל חלק גם יותר בקטע של נהיגה.

העליתי סקר קטן עם שתי שאלות:

[ATTACH=CONFIG]506675[/ATTACH]

 

24 חברים ענו, אלה התוצאות :

 

 

[ATTACH=CONFIG]506676[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]506677[/ATTACH]

אתה יכול לברר בבקשה בכמה הוא הצליח להוציא את הרכב ובאיזה דגם .( 3/5 דלתות, מושבים ).

תודה !

פורסם

הוא לא ציין כמה, זה 3 דלתות בלי באקטים.

אבל המחיר שהוא קיבל נמוך במיוחד כי יש לו קשרים באוטודיל., אז לא יעזור בכל מקרה.

אני יודע שאנשים קיבלו הצעה של 200 על הכביש ל5 דלתות בלי באקטים ובלי וייז (וכמובן בלי אחריות שנה שלישית).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
כן בקשר למתיחה לקופרה אני בטוח ויודע ב100% שתגיע ב 3 חודשים הקרובים.
גבירותיי ורבותיי! מנכ"ל צ׳מפיון החדש, תכירו.

 

 

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

פורסם
גבירותיי ורבותיי! מנכ"ל צ׳מפיון החדש, תכירו.

 

 

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

המידע מגיע ממנהל מכירות ארצי של סיאט, שאמר שבוודאות עד אוקטובר יהיה אפשר להזמין את הדגם החדש.


×
×
  • תוכן חדש...