Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי האתר שלהם המחירון הוא 235k עד 250k ומחירי המבצע הם 205k-220k. המחירים המדויקים נמצאים באתר כשמחפשים סיאט לאון 2018

פורסם

חלום שלי להביא את הרכב הזה..

אפשר להסתדר עם העלויות שלו וההוצאות השוטפות על משכורת שנעה בין 10–15 נטו?

אני בן 26 אגב

וסתם בדקתי ביטוח עולה לי בסביבות 8.

פורסם
^ זאת אומרת 200K עבור הדגם של ה-5 דלתות.. ? :)

 

לא ממש. לא אם מדברים על מחיר על הכביש. צריך להוסיף רישוי, מיגון, ומצלמת רוורס/WAZE אם רוצים.

הכל ביחד על הכביש במחירון יצא אצלי 242K, אז אם מדברים על הנחה של 30K, מגיעים ל-212K על הכביש.

בלי וויז משהו כמו 209K כנראה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
חלום שלי להביא את הרכב הזה..

אפשר להסתדר עם העלויות שלו וההוצאות השוטפות על משכורת שנעה בין 10–15 נטו?

אני בן 26 אגב

וסתם בדקתי ביטוח עולה לי בסביבות 8.

 

לא נראה לי רעיון טוב. עיקר העלות זה ירידת ערך שנגזרת בעיקר ממחיר הרכב. ברכב כזה מדובר על כ-2500 ש"ח בחודש רק ירידת ערך. על זה תוסיף עוד 1000 לביטוח/רישוי/טיפולים, וזה לפני דלק ובלאי של צמיגים ברקסים וכו'.

'אפשר להסתדר' - כן, אבל זה יעלה לך בהרבה ויתורים על דברים אחרים בחיים, שהם לרובנו יותר חשובים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לא נראה לי רעיון טוב. עיקר העלות זה ירידת ערך שנגזרת בעיקר ממחיר הרכב. ברכב כזה מדובר על כ-2500 ש"ח בחודש רק ירידת ערך. על זה תוסיף עוד 1000 לביטוח/רישוי/טיפולים, וזה לפני דלק ובלאי של צמיגים ברקסים וכו'.

'אפשר להסתדר' - כן, אבל זה יעלה לך בהרבה ויתורים על דברים אחרים בחיים, שהם לרובנו יותר חשובים.

 

 

חשבתי להביא שנה 16/17 יש לי איזה חבר שמוכר בסביבות 170.

שזה לא כזה בשמיים

מתכוון להיות איתה שנה להגשים חלום ולמכור ככה שאפדר נראלי להסתדר לא?.

פורסם

אם אפשר להסתדר או לא - רק אתה יודע, כמה כסף פנוי יש לך בחודש וכמה מתוכו אתה מוכן 'להשכיב' על החלום. העלויות זה בערך מה שציינתי גם לרכב 16/17, קצת פחות ירידת ערך אבל לא משמעותי, מצד שני - כנראה שכבר תצא מתקופת אחריות, ואז עלולות גם להיות תקלות שיעלו עוד. צמיגים זה סדר גודל של 800-1000 ש"ח לאחד במקרה הטוב, קח גם את זה בחשבון.

טיפול זה בין 1000 ל-1500 ש"ח בלי ברקסים.

תלוי גם כמה ק"מ אתה מתכנן לעשות בשנה וכמה אתה כבד על הדוושה, כשלוחצים - זה עולה ביוקר בדלק. 1 ל-7/8 בנסיעה לא רגועה. תעשה חשבון ותחליט אם אפשרי ואם שווה לך את זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מניסיון שלי מעבר לעלות הרכב וירידת ערך מדובר על הוצאות של קרוב ל- 3000שח בחודש. במקרה של נהג צעיר/עם תביעות קרוב ל- 4000שח. תחזוקה שוטפת כולל צמיגים דלק וטיפול ראשון, נסיעה יומיומית לעבודה (אצלי סה"כ כ- 30קמ ליום) וטיולים בסופ"ש, אם תרצה להוסיף ביקורים במסלולי מרוץ, קח בחשבון עוד 300-400שח לביקור ותוספת כמה מאות לבלאי מואץ לצמיגים ובלמים וכן טיפולי ביניים מומלצים.

 

אם תרצה גם להשקיע בדיטיילינג, שטיפות ששומרות על הצבע וכו' גם כאן תהיה תוספת של כמה מאות בחודש. אם תתפתה לשפר את הרכב, השמיים הם הגבול...

 

הרבה מתפתים לאופציות הממון ה"נוחות" הקיימות היום, לא עומדים בתחזוקה של רכב כזה וזו הסיבה למה יש הרבה רכבי יד ראשונה למכירה.

Finger's gonna kill me.

פורסם

כתבה מאוד מעניינת. אין ספק שגרסאות הקופרה של סיאט גם נראות טוב מבחינה ויזואלית וגם מפנקות מבחינה ביצועית ! רכב פשוט מצוין.

פורסם

לא מבין מאיפה הבאתם את כל ההוצאות האלה..

טיפולים זה פעם בשנה ואני לא מתכוון כזה ללחוץ אולי בסופשים סיבוב עם עצמי וכאלה..

אני יותר אסע איתו לעבודה והביתה

נגיד ממון בחודש בסביבות 2000 שקל וזהו דלק בקטנה אם אני לוחץ

  • אחראי פורום
פורסם

כמה עולה לך הוולוסטר היום? קח עלות שנתית ותחלק ב-12.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לא מבין מאיפה הבאתם את כל ההוצאות האלה..

טיפולים זה פעם בשנה ואני לא מתכוון כזה ללחוץ אולי בסופשים סיבוב עם עצמי וכאלה..

אני יותר אסע איתו לעבודה והביתה

נגיד ממון בחודש בסביבות 2000 שקל וזהו דלק בקטנה אם אני לוחץ

 

קיבלת פירוט מלא של כל ההוצאות הריאליות מאנשים שתכלס מחזיקים את האוטו, מתוך זה תיקח מה שרלוונטי לגביך, ובהתאם לקילומטרז' הצפוי תעשה את החשבון שלך. 2000 שח מימון בחודש בקושי מכסה ירידת ערך בלבד. אל תשכח שאם אתה קונה יד שניה ומחזיק שנה אתה מוכר רכב בן 3-4 ומאבד עוד ערך בגלל החלפת ידיים מהירה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
קיבלת פירוט מלא של כל ההוצאות הריאליות מאנשים שתכלס מחזיקים את האוטו, מתוך זה תיקח מה שרלוונטי לגביך, ובהתאם לקילומטרז' הצפוי תעשה את החשבון שלך. 2000 שח מימון בחודש בקושי מכסה ירידת ערך בלבד. אל תשכח שאם אתה קונה יד שניה ומחזיק שנה אתה מוכר רכב בן 3-4 ומאבד עוד ערך בגלל החלפת ידיים מהירה.

טוב נראה כבר מה נעשה..

ייכול להיות שאקנה חדש יש מבצע באוטו דיל ראיתי על 2018 יד 0

ב200..הנחה רצינית

נראלי שעדיף

פורסם

כמה יחידות נשארו באוטו דיל?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp


×
×
  • תוכן חדש...