Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון קופרה 290 חדשה (2018) - שרשור מתגלגל


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש.

 

האוטו הזה מתחבר אליך כמו כפפה ליד, קל לנהיגה מהרגע הראשון וממשיך להרשים ככל שאתה מכיר אותו ומתחבר אליו.

 

 

אשמח לשמוע אם תשתמש בסטינג האישי של מצבי הנהיגה ולמה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הצבע מדהים ומחמיא מאוד. חבר קיבל כזאת בהשכרה בגרמניה לא מזמן, במקום הגולף GTD שהיה מקבל תמיד, ומאז לא מפסיק להזכר בה ולהתלהב.

שמח בשבילך שאתה נהנה. מאחל שתמשיך להנות ממנה עוד הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבע פגז,כאמור :) לפעמים להתבלט זה מגניב

מכל מה שכתבת הבנתי שאתה עדיין סטוק,לא? אז למה לטרוח ולעבור ל98 ? חראם על ההפרש (מעל שקל,לפעמים 2 אפילו,תלוי בתחנה) - אלא אם כן אתה משיג במחיר קרוב מאוד מאוד ל95 :)

 

*רק כותב דעה כן? לא נכנס לך לכיס :p

 

אורן הזה נשמע תותח על (וצפוני ? עוד יותר תענוג)

אולי נעביר לו את המונית לאיזה סבב עבודה..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני עדיין סטוק ומתכוון להשאר סטוק בגלל האחריות (היום כל שינוי תוכנה מזוהה במחשב במוסך והאחריות מתפוגגת במיידי). ההמלצה היא ל-98 גם בסטוק, אבל בדיוק בגלל שזה לא ברור אם זה שווה את זה, אני מתכוון לבדוק בעצמי.

 

 

אחד החלומות שלי!

 

 

 

יש לך מושג מה המחירים? כי באתר שלהם המחירים כמובן זה המחירון כחדש מהחברה + התופסות 235-250K.

 

השמועות מדברות על סדר גודל של 210K על הכביש. אבל שים לב שאין אחריות שנה שלישית, כי זו אופציה שקיימת רק כשמזמינים מהיבואן. צריך גם לברר לגבי היד, אם הקונה באמת יד ראשונה או שאוטודיל זה יד נוספת.

 

תתחדש, כל הכבוד, אחלה רכב, וכו'.

 

רק מה: מושב חשמלי בלי זכרונות זה קצת גול עצמי - הרבה יותר איטי לכיוון ממושב עם כיוון ידני, מה שהופך את הכיון החשמלי למטרד, וראבאק, כמה כבר קשה להוסיף זיכרונות? לא שלא הייתי קונה את האוטו בגלל זה, כן?

 

תהנה, ותשמור עליה! אני בטוח שיש מספיק משתמשים בפורום שבונים על להיות היד הבאה שלה :-D

 

כן, זה באמת די מטומטם.. למזלי זה לא כזה קריטי לי כי רק אני נוהג ברכב בשוטף.

יש מצבים שאני צריך להסיט את הכיסא עד הסוף אחורה, וזה קצת מתיש, גם הלוך וגם חזור למצב הרגיל, אבל שאלה יהיו הצרות שלי :)

 

 

תודה לכולם על הברכות :beerchug:

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אני עדיין סטוק ומתכוון להשאר סטוק בגלל האחריות (היום כל שינוי תוכנה מזוהה במחשב במוסך והאחריות מתפוגגת במיידי). ההמלצה היא ל-98 גם בסטוק, אבל בדיוק בגלל שזה לא ברור אם זה שווה את זה, אני מתכוון לבדוק בעצמי.

 

 

אה,זה שטויות,חבר התקין תוכנה (GTI כמו שלי) אבל קופסה חיצונית מאשר צריבה למחשב.

ככה כשהוא מנתק אותה (לפני מוסך,למשל),אין זכר שיש תוכנה ברכב :)

 

לגבי המלצת יצרן\יבואן על 98? קודם שהם יסבסדו אותו,אחרי זה נתדלק קבוע :D

 

סתם המלצה לדעתי,גם בגולף FSI שהייתה לי היה מצוין 98 בפונט ענק ו95 בקטן,ליד,ובסוגריים (!)

 

כנראה כסת"ח (אחד מני רבים) שלהם..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנתן הדרישות לרכב חזק בעל דיפ וידני לא בא בחשבון באמת שאין ממש מתחרים לקופרה, בטח שלא בטווח מחירים שהיא נמכרת בו, יופי של רכב, לטעמי השילוב הכי טוב שניתן לקנות היום בין דיילי לרכב סופשים.

תתחדש !

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה!

לגבי שיפורים - האם 290 כ"ס לא מספיק לרוב הנהגים? האם כל אלה שקודם כל מעלים הספק כבר מיצו כנהגים את יכולות הרכב? אני הייתי נשאר עם סטוק. לגבי 95 או 98 - במשך 3 שנים השתמשתי ב 95 ב GT86, ללא שום בעיה. בשנים אחרונות הסגתי כרטיס תדלוק של דור אלון שנותן הנחה יפה ל 98 והתחלתי להיתדלק ב 98, בעקר בגלל ימי מסלול רבים בפצאל החם. חשבתי שבחום ותחת עומס 98 יותר טוב למנוע. לא יודע איך המנועים של וואגיות מגיבים. בסופו של דבר זה רק עניין של עיקוב הצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם אנשים בוגרים חחח

 

אוי האירוניה...

 

מרB תתחדש!

הייתי שמח שתתייחס להבדלים בהתנהגות השלדה, הפידבק, השליטה על המגבלות, חדות, דיוק ופידבק מההגה, וכל הדברים האלה שעושים לאנשים כמונו "בא לי", בין הקופרה לפוקוס, ואם אתה רוצה גם ביחס לוולוו.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש על המפלץ החדש, כפי שכתבתי לך בקבוצה צבע אש. אהבתי את הכתיבה, אם תרצה , שלח לי הודעה בוואטסאפ אני אפנה אותך לחבר סוכן של דור אלון גם בעל קופרה לשעבר לכרטיס הנחה על דלק 98 (הנחה של בערך 1.78שח לליטר על המחירון).

 

הקופרה באה עם 286כס מכובדים, אבל הרבה בוחרים לשפר אותה בגלל היחס עלות הספק המעולה שניתן לקבל. היום עם חלקים איכותיים ותוכנה אמינה ניתן להוציא מהמנוע כ- 430-440 סוסים חסונים (עפ"י דיינו של יבואן התוכנה).

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדוני יתחדש, בחירה טובה מאד (על הכוונת אצלי לכשאשקול החלפה).

 

לגבי שיפור לרכב הספציפי הזה, וואלה, בתור אחד שאוהב כח, לא בטוח שהייתי שש להוסיף אפילו 50 כ"ס, בטח כל עוד שיפרתי את רמת הנהיגה שלי בכמה רמות. 280 פלוס מינוס זה נתון נאה מאד (מירוץ חימוש, זוכרים?), במיוחד להנעה קדמית על חסרונות העברת הכח שלה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הדלק - אני הולך להתקין דלקן אוניברסלי שבוע הבא (בחברת דלק), שנותן לי תדלוק 95 וניטור צריכה וקילומטרז'.

זה עולה לי 270 ש"ח עלות חד פעמית (עד השנה זה היה חינם, עם המעבר לאוניברסלי זה בתשלום כי אין התחייבות לחברה ספציפית).

על אותו דלקן אני הולך לשייך את הדיל של דור אלון, דיברתי כבר עם המשווק ואמר לי שאין בעיה, עם ההנחה של 1.78 על דלק 98.

מקווה שזה יעבוד כמתוכנן..

 

לגבי שיפורים - לא רואה כרגע צורך בתוספת כוח, אבל אולי בעתיד, לא שולל. נראה איך זה יהיה במסלול מול שאר המפלצות.

מה שכן בתכנון לשפר, לפי כל ההמלצות ששמעתי, זה את מערכת הבלימה. היא מצויינת בכביש אבל במסלול העסק מגיע לקצה היכולת מהר מדי, בטח בתנאים המדבריים של המסלולים שיש. אז אני מניח שצלחות ורפידות יוחלפו, או כשהמקוריות ייגמרו בנסיבות טבעיות, או לפני אם לא תהיה ברירה.

העלויות הכבדות ברכב כזה כשנוהגים אותו חזק, זה בעיקר צמיגים, ברקסים, ודלק. אין דרך להתחמק מזה ממש.

צמיגים זה בין 700 ל-1000 ש"ח לצמיג בודד.

 

לגבי ההשוואה לפוקוס ולוולוו - בהמשך, אחרי שיהיה לי קצת יותר ניסיון איתה. ברור כבר עכשיו שמדובר בליגה אחרת.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 839 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...